b-real Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 "Da han begynte å spise tabletter han hadde stjålet i huset, samt en klump med hasj". Hva faen? Hvorfor skal noen ete hasj? Pæææhæææ *le og peke på* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 "Da han begynte å spise tabletter han hadde stjålet i huset, samt en klump med hasj". Hva faen? Hvorfor skal noen ete hasj? For det første for å bli kvitt bevismateriale. Og i tillegg så funker hasj rimelig bra om det blir spist også. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 "Da han begynte å spise tabletter han hadde stjålet i huset, samt en klump med hasj". Hva faen? Hvorfor skal noen ete hasj? For det første for å bli kvitt bevismateriale. Og i tillegg så funker hasj rimelig bra om det blir spist også. Hoff og off. Hørtes ikke mye godt ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hva da? Hasj generelt eller å spise en klump? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hasj på pizza er jo knallgodt, bare pass på og ha plenty krydder osv. på så man kan skjule den beske smaken "til slutt satte han seg ned" :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Eller bak det inn i brownies. Det er rimelig tasty. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Lager man hasj-te og putter honning oppi så funker det også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) faktisk bedre sånn du sier det siden sukker kan ta vekk mye av nervene man kan få når man røyker det=) Er det bra type så syns jeg det er bedre og bruke det i mat eller varm drikke...man slipper og fucke opp lungene så jævlig. HABBAHABBA Endret 17. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvem trenger lunger da når en kan ha gjeller Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvem trenger lunger da når en kan ha gjeller Hvis du har gjeller har du røykt for mye, og for ofte. Time to come back down now. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 HVORFOR? Vil ikke det, vil være her opp jeg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 "hvordan dør en pipip" herregud, de er ikke aliens. De har et hjerte og det stopper en dag...så enkelt. Hvis den ikke får en eller annen sykdom da. :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvem trenger lunger da når en kan ha gjeller Hvis du har gjeller har du røykt for mye, og for ofte. Time to come back down now. /Sign. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vil nå heller si du har brukt LITT for mye tid i svømmehallen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Du...HALLO, Leger kan gjøre mye nå om dagen. Jeg prater med ræva og ut av munnen min kommer det bare dritt...slå den du=) Som sagt leger kan gjøre mye bra.......... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Fluesopp, pfft. Klart de er aliens. Og når de dør så må de for all del forhindre at vi finner de små, grønne menna inni. Det står i tråden og er like logisk som alt anna Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det var det jeg tenkte, Det vi kaller fugler er faktisk romskip med klekke-motor( Aliens føde måte, de har kommet lengre enn oss så sex er bare tull. Klekke-motoren gjør sånt nå). Og fugler dør ikke...de styrter bare=) Såklart kan mannskapet dø og måten du ser det på er hvis en fugl går i sikler, flyr opp\ned..altså alt som tyder på svikt fra mannskapet. Dette her gjelder også for noen kyr siden de driver og prøver metoder der også=) Send meg pm for bok om dette emnet=) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Folkens, hjelp:P Får besøk av en jente jeg har noe på gang med imorgen, og tenker å lage mat. Lasagne er ønsket hennes:P Men jeg SUGER på kjøkkenet...Såeh....noen tips:D? Har ikke så god tid på å lage heller, vi snakker maks en halvtime, siden jeg kommer sent hjem fra trening. Eventuelt noe annet jeg kunne lage, som er kjapt og godt? Og nei, jeg er ikke en 12 år gammel lesbe Endret 17. november 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Du klarer ikke lage lasagne på en halvtime, det er i hvert fall sikkert. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg