Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dette var jo bare en signaturfil. De slipper vel en i døgnet hvis jeg ikke tar feil, noen ganger driter de seg ut. Det skal sies at denne feilen var så alvorlig at den burde blitt oppdaget i testlabben da. :D

Mente def filen ja. Burde de ikke prøvd mot viktige interne filer for å unngå denne typen feil? Eller tar det for lang tid?

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg velger nå å trekke meg tilbake for natten, og markerer dermed enden på mitt valg om å ikke bruke runen mellom R og T i mine innlegg. Dette velger jeg å kunngjøre i full viten om at ingen i kafeen egentlig gidder ofre en tanke på min nåværende holdning til alfabetet.

Lenke til kommentar
Jeg velger nå å trekke meg tilbake for natten, og markerer dermed enden på mitt valg om å ikke bruke runen mellom R og T i mine innlegg. Dette velger jeg å kunngjøre i full viten om at ingen i kafeen egentlig gidder ofre en tanke på min nåværende holdning til alfabetet.

Meget imponerende.

Lenke til kommentar

...

Alt for mange av de vitsene folk drar ser jeg som åpenbare, egentlig. Enkel dobbelparadoksal sarkasme, liksom. Ikke noe fancy. Ordspill er alltid gøy, men...

...

Og det at venner prøver og fortelle noe gøyalt finner jeg langdrøyellig.

Vet allerede hva de kommer til å fortelle. Og ofte er det lette poeng med lav gøy faktor.

Kanskje jeg er spesiell, men jeg kan fort le av ting jeg vet kommer. Poeng må ikke alltid overraske eller være kompliserte.

Eksempel: En enkel "That's what she said" i The Office (US) får meg til å flire hver gang.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Rune - I rune f1 el. m1 (norr rún 'hemmelighet, rune')

1 bokstavtegn i germanernes eldste alfabet

2 trolldomstegn, magisk tegn riste r-r

Lenke til kommentar
Å gud så genial TopGear-episode! Jeg ler meg skakk!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De har laget en blender ut av en V8-er!

Ferdig med den for lenge siden, og jeg falt nesten av stolen av scenen du snakker om! :lol:

Det med å bli ferdig er bare for å gni det inn. :p

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Isj, jeg har ikke nok stamina til å holde ut i dagevis, tydeligvis. Ble bare 71 iløpet av helga..ble mye ikke-spilletid også. Er såpass lei at jeg flipper ut til desktop og surfer osv innimellom eller spiller Left4Dead, eller leker litt med alle synthene mine.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...