A-Jay Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Dette var jo bare en signaturfil. De slipper vel en i døgnet hvis jeg ikke tar feil, noen ganger driter de seg ut. Det skal sies at denne feilen var så alvorlig at den burde blitt oppdaget i testlabben da. Mente def filen ja. Burde de ikke prøvd mot viktige interne filer for å unngå denne typen feil? Eller tar det for lang tid? Endret 16. november 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg velger nå å trekke meg tilbake for natten, og markerer dermed enden på mitt valg om å ikke bruke runen mellom R og T i mine innlegg. Dette velger jeg å kunngjøre i full viten om at ingen i kafeen egentlig gidder ofre en tanke på min nåværende holdning til alfabetet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg velger nå å trekke meg tilbake for natten, og markerer dermed enden på mitt valg om å ikke bruke runen mellom R og T i mine innlegg. Dette velger jeg å kunngjøre i full viten om at ingen i kafeen egentlig gidder ofre en tanke på min nåværende holdning til alfabetet. Meget imponerende. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) ... Alt for mange av de vitsene folk drar ser jeg som åpenbare, egentlig. Enkel dobbelparadoksal sarkasme, liksom. Ikke noe fancy. Ordspill er alltid gøy, men... ... Og det at venner prøver og fortelle noe gøyalt finner jeg langdrøyellig. Vet allerede hva de kommer til å fortelle. Og ofte er det lette poeng med lav gøy faktor. Kanskje jeg er spesiell, men jeg kan fort le av ting jeg vet kommer. Poeng må ikke alltid overraske eller være kompliserte. Eksempel: En enkel "That's what she said" i The Office (US) får meg til å flire hver gang. Endret 16. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Å gud så genial TopGear-episode! Jeg ler meg skakk! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De har laget en blender ut av en V8-er! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg velger nå å trekke meg tilbake for natten, og markerer dermed enden på mitt valg om å ikke bruke runen mellom R og T i mine innlegg. Dette velger jeg å kunngjøre i full viten om at ingen i kafeen egentlig gidder ofre en tanke på min nåværende holdning til alfabetet. Rune - I rune f1 el. m1 (norr rún 'hemmelighet, rune') 1 bokstavtegn i germanernes eldste alfabet 2 trolldomstegn, magisk tegn riste r-r Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Å gud så genial TopGear-episode! Jeg ler meg skakk! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De har laget en blender ut av en V8-er! Ferdig med den for lenge siden, og jeg falt nesten av stolen av scenen du snakker om! Det med å bli ferdig er bare for å gni det inn. Endret 16. november 2008 av fredrik Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg tror jeg vekket noen her med et latterbrøl man ikke har hørt maken til siden krigen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Haha. ^^ Jeg ligger våken. Har akkurat sett madagaskar 2, elns. I engelsk. ^____^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Gud som jeg hater downloading av filmer. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Lasta den ikke ned, så den i streamet... ;o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ikke fan av det heller... ;o Men der er jo meg,ikke deg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Smaken er som baken. ^^ Men var ikke verdens beste kvalitet, men jeg overlevde. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Uff, jeg kommer til å være så eid på skolen i dag >_> Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Da var man våken igjen. D: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 god morgen alle sammen har ikke hatt tid til å være innom er i helga:S ( har vel kanskje noe med Wotlk å gjøre) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Morn. Faen som jeg fryser. edit: Og yeah, kom på nå at jeg har naturfagsprøve straks :/ Endret 17. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 god morgen alle sammen har ikke hatt tid til å være innom er i helga:S ( har vel kanskje noe med Wotlk å gjøre) Kom du deg langt på 2 dager da ? Er halveis 76 selv og trøtt som fjandin :S Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Isj, jeg har ikke nok stamina til å holde ut i dagevis, tydeligvis. Ble bare 71 iløpet av helga..ble mye ikke-spilletid også. Er såpass lei at jeg flipper ut til desktop og surfer osv innimellom eller spiller Left4Dead, eller leker litt med alle synthene mine. Endret 17. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg