Llandari Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du får vente til litt tettere innpå jul da, så kanskje de varer. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg fikk lyst på ostekake, men hjemmelaget jordbærsaus over. Og burger... Jeg kommer nok ikke til å gi meg med å mase om burger, før pappa kjøper inn kjøttdeig og slikt, så jeg kan lage de helt fra bunnen av en dag. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Meg og Nie bakte cookies i dag. Jeg ba henne porsjonere dem, og ta god avstand, fordi de flyter ut. Vi bakte en stor cookie, vi. Betyr det cookies i posten? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Av en eller annen grunn så ser jeg for meg unni som en liten unge som prøver å hjelpe til på kjøkkenet nå. Hehe, da er vi to.For ikke å snakke om at jeg fikk lyst på cookies! Slemminger. Meg og Nie bakte cookies i dag. Jeg ba henne porsjonere dem, og ta god avstand, fordi de flyter ut. Vi bakte en stor cookie, vi. Betyr det cookies i posten? Ja. Vil du ha den stjerneformede jeg skar ut? ^^ Endret 16. november 2008 av Nie Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Slemminger. Hva? Små barn som hjelper til på kjøkkenet er jo kjempesøtt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Slemminger. Hva? Små barn som hjelper til på kjøkkenet er jo kjempesøtt Ja, nettopp! Vi så for oss noe vi mente var søtt. Glem den delen hvor vi så for oss en gedigen rydde-oppgave etterpå. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hva? Små barn som hjelper til på kjøkkenet er jo kjempesøtt *se skeptisk på* Ja, nettopp! Vi så for oss noe vi mente var søtt. Glem den delen hvor vi så for oss en gedigen rydde-oppgave etterpå. Jaaa, akkurat. Du tenker på det Rebecca driver med nå? For, liksom, jeg var ikke den mest grisete av oss. oO Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jaaa, akkurat. Du tenker på det Rebecca driver med nå? For, liksom, jeg var ikke den mest grisete av oss. oO Det der ble bare feil i mitt lille 16år gamle hode x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 WTB LIFE! (& cookie) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg er overbevist om at du er kjempegrisete jeg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hva? Små barn som hjelper til på kjøkkenet er jo kjempesøtt *se skeptisk på* Hva har jeg gjort nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg er overbevist om at du er kjempegrisete jeg Me2. Men! det skal litt til for å slå Eplefe når jeg sitter og frister henne med rohypnol. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Meg og Nie bakte cookies i dag. Jeg ba henne porsjonere dem, og ta god avstand, fordi de flyter ut. Vi bakte en stor cookie, vi. Betyr det cookies i posten? Ja. Vil du ha den stjerneformede jeg skar ut? ^^ Oh yes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Er det nå vi skal begynne å legge ut om de fantastiske eventyrene våre som inkluderer rohypnol og moren til Therese? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Sånn som den gangen da vi kastet murstein utenfor terassen din for å se om det var sant at folk døde av det? Jeg har fortsatt blod på den t-skjorten. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Liten snøstorm ute Holder på å bli hvertfall (Trondheim) Må være første gang etter sommerferien i år det har snødd Endret 16. november 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Cannibal Corpse skal spilla i Oslo i februar. O.M.G. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Sånn som den gangen da vi kastet murstein utenfor terassen din for å se om det var sant at folk døde av det? Jeg har fortsatt blod på den t-skjorten. Ja! Jeg har fortsatt spaden til den ene ungen som lekte nede på lekeplassen. ^^ Endret 16. november 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 bare jeg hører navnet hypper så kommer det minner Uff, så mye dumt man gjør på det. "uff så lyst jeg har på den buksa, jaja...jeg går bare inn og tar den på meg" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg