Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var dum nok til å si ja til at vi kunne se film på TV3 i dag. Noen som har fått med seg hvilken film? Ikke? Jeg kan si det. Titanic. Nevnt at bestevenninnen min er litt sippete? Og at skipet går ned sånn ca. nå? Fun night. \o/

Jeg så på den i et par minutter selv, før jeg zappet over til nyhetskanalen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg var dum nok til å si ja til at vi kunne se film på TV3 i dag. Noen som har fått med seg hvilken film? Ikke? Jeg kan si det. Titanic. Nevnt at bestevenninnen min er litt sippete? Og at skipet går ned sånn ca. nå? Fun night. \o/

:rofl: Du får invitere bort moren til Therese og få henne til å lage litt liv. Hvem sipper btw? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
:rofl: Du får invitere bort moren til Therese og få henne til å lage litt liv. Hvem sipper btw? :p
Gjett tre ganger. Hvem pleier? :p

Unni? I så fall er det ikke synd på deg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hmm, var akkurat på en liten fest som ikek gikk så bra...Den ene jenta hadde drikki siden 17, og da kl. var rundt 21 så drakk hun glass på glass med rent sprit... Så fant vi henne oppe spyende kvaalm, la hun i senga, klarte ikke å komunisere, Gikk ned en liten tur...tenkte hun sov, gikk ogg for å kjekke etter et kvarter, fant hun på gangen på vei inn til toalettet med masse spy runt seg, vi tok henne inn på badet, men så måtte jeg dessverre dra, HUn sovna på badegulvet, og vi la en pute under hodet hennes... Vi hadde bare alkohol på festen, jeg ba jenta mi( som ikke hadde drukket noe) og noen andre som ikke var så fulle om å ringe til 113 om hun kasta opp 3 ganger til.

Gjorde jeg riktig...burde jeg ringe noen der borte, burde JEG ha ringt til 113, har noen peiling om dette kommer til å gå bra, har hun tatt for mye så hun må pumpes..

Litt person oplysninger om henne; hun er nok mellom 140-150 16 år, og veier ikke så mye vil jeg tro, mellom 40-50 vil jerg tro.

JEg tror ikke jeg klarer og sovne før jeg vet om det går bra med henne, Og Jeg har ikke drukket noe ikveld, jeg bestemte meg for å passe litt på, så jeg anbefaler alle at man er noenn som ikke drikker noe,!!

Hadde en lignende opplevelse selv i kveld, jeg og noen kamerater var på vei hjem etter og ha vært på kino, og på veien møtte vi en fyr som var så sørpe dritings at han knapt holdt seg på bena, trynet flere ganger i den bakken vi møtte han i. Verste var at det så ut som om han kun var 11-12 år gammel. Fristet veldig og ringe politiet og be de følge guttungen hjem, eller følge han hjem selv. For hadde han sovnet utendørs hadde han neppe overlevd natten. Han var tynt kledd, og det er kaldt om nettene nå... Men siden det så ut som om han hadde litt anelse om hvor han var på vei lot vi være. Angrer egentlig litt på det nå, for alt jeg vet ligger han og sover i en grøft nå...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Ene romkameraten var drita full her for ikke så lenge sida. Ringte 113. De spurte om han hadde spydd, og bad meg sjekke om han pustet jevnt, om han reagerte når jeg kløyp han (skulle ta skikkelig tak på undersiden av overarmen) og om hvor lenge siden det var han sluttet å drikke.

Ettersom han hadde spydd, reagerte (såvidt) på hard kliping og det var et par timer siden han hadde sluttet å drikke, fikk vi vite at det var greit å bare la ham sove av seg rusen. Var dog viktig å få av ham evt. våte klær og sørge for at han ikke frøys, samt å passe på ham så han lå på siden når han spøy.

Lenke til kommentar

Sier seg i grunn selv at pumping ikke er nødvendig etter man har spydd i haugevis. Det er jo manuell/automatisk-metodene av det samme konseptet.

Ser på anime nå, og tar en drink mellom hver episode. Har egentlig lyst til å bli drita og miste kontrollen litt (er stressa), men samtidig får jeg alltid laaange hangovers etter å ha drukket, og jeg skal lese i morgen, så :(.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...