Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lage seg hjemmeside med fokus på balanse i farger og design (selvsagt funksjonalitet og) bare fordi man kjeder seg? Yay or nay?

:wee:

Nay.

Lag en piczo-side!!!11

Det må være det dårligste forslaget jeg har hørt på lenge.. Piczo gjør vondt å se på, uansett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ha, jeg skulle akuratt til å kommentere den:P PC kanke fly ^^
Men tenk det da. Man kommer hjem, hører to kræsj, løper inn på rommet til lillegutt, og eneste man får ut av ham er "PC kanke fly!". Også ligger det to laptoper på bakken, nedenfor blokka. Så bra. x)

Jeg synest det er rart døren min er like hel jeg (ja, jeg blei sint for en stund siden og slo at jeg kunne, hele platen slo sprekk :ohmy: ), Eller fjernkontrollene mine.. Dog har tv-kontrollen sluttet å funke :(

Ooooh. Muskelmann. :p

Lenke til kommentar
Ha, jeg skulle akuratt til å kommentere den:P PC kanke fly ^^
Men tenk det da. Man kommer hjem, hører to kræsj, løper inn på rommet til lillegutt, og eneste man får ut av ham er "PC kanke fly!". Også ligger det to laptoper på bakken, nedenfor blokka. Så bra. x)

Jeg synest det er rart døren min er like hel jeg (ja, jeg blei sint for en stund siden og slo at jeg kunne, hele platen slo sprekk :ohmy: ), Eller fjernkontrollene mine.. Dog har tv-kontrollen sluttet å funke :(

Ooooh. Muskelmann. :p

Pc-kanke fly er et god unnskyldning til å prøve om igjen om igjen da :p

Tja, når man blir sint så slår man passe hardt.. Ikke at jeg skjønner hvorfor..

Lenke til kommentar

Haha, litt søtt, egentlig :p Ser for meg en søt liten kjempe uskyldig unge som nettopp lærte seg noe nytt:P Hadde ledd litt.

Lenke til kommentar

Altså. Jeg også slår hardt når jeg blir sint, men her er det jeg som pleier ende opp med skadene. Dører, vegger, den slags er visst sterkere enn meg. Men du er sterkere enn døra, da er du muskelmann. ^^

Lenke til kommentar

Altså. Jeg også slår hardt når jeg blir sint, men her er det jeg som pleier ende opp med skadene. Dører, vegger, den slags er visst sterkere enn meg. Men du er sterkere enn døra, da er du muskelmann. ^^

Hehe, sant nok :p Ikke min feil at de lager dårlige dører, slike tynne treplater og slikt holder ikke vettu!

Endte opp med skader på knokene mine da, om det hjelper? :p

Lenke til kommentar
Hehe, sant nok :p Ikke min feil at de lager dårlige dører, slike tynne treplater og slikt holder ikke vettu!

Endte opp med skader på knokene mine da, om det hjelper? :p

Dakar liten!

Prinsesseplaster? =D

Bank de opp :).
Jeg har tenkt på det, gitt. o_O

Tror faktisk det var det som gjorde at leddet til skjermen brakk på min gamle laptop
Vi kan følge Alastors siste råd sammen? =D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...