Mikkel™ Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 SVENSKER HAR SYRE!!! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Haha, jeg har mistet stemmen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 *....som en boll..* Brutalt. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hva er oppdraget/oppgaven til ferga? Hvor skal de, og hva skal de? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jess. Da legger jeg mer, skal være med dama i morra og så er det konsoll kveld hos en kompis Natta folkens!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hva er oppdraget/oppgaven til ferga? Hvor skal de, og hva skal de?Den skal til ISS med et nytt kjøkken, et nytt toalett, et renseanlegg for urin og andre kroppsvæsker, pluss litt diverse. Endret 15. november 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Er ikke uten grunn vokalisten har på seg solbriller. Han er sikkert high as a kite. Du skjønner jo det når han sier "tack människor, tack!" når den er slutt. Som om han tror han er over oss vanlige dødelige. Endret 15. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg digger Ma Numminens "Som en gummiboll"! Den er så sinnssykt herlig og morsom og bra. Good times med den sangen ^^ Mye bedre enn å komme seg inn på bar man egentlig ikke er gammel nok til og så bli sjekka opp av en av mammas venninner som var så sveiseblind at hu ikke kjente meg igjen og ville ha meg med på klintango og taxi hjem. Hadde hu vært brukbar så hvorfor ikke, men hu der er langt fra brukbar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) En kompis ble sjekka opp av en slik 40+ dame på danskebåten. Hun var pære dritings og ville bare ha ham (som var 23) med på rommet sitt. Han ble ikke med. Men hun ga ikke opp for det. Skulle spandere drinker og greier. Hu hadde masse sprit på rommet sa hun. Endret 15. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Been there, var ute på byen på Steinkjer i fjor vinter og da jeg sku ta taxi hjem, ble det med ei burugle som så ut til å være 60+ som tilfeldigvis skulle samme veien og gikk av der jeg bodde og lurte på om jeg ikke sku invitere a med inn. Jeg sendte a inn på fellesbygget og stakk til hybelen, låste døra og la meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Og hu var omtrent like lekker som førtis-damene på Charterfeber også..20 kg for tung og kledelig solbrent-griserosa. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Der har du de. Hva får slike sveiseblinde burugler til å tro at de kan score med studenter? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Der har du de.Hva får slike sveiseblinde burugler til å tro at de kan score med studenter? De har sett mange stygge gamle menn med unge pene damer? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ha ha, true that, men djeez Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Blæææh! Sulten som faen. Så jeg går opp for og finne meg noe og spise. Ostesmørbrød står på ønskelista, men det utgikk da vi mangler skinke. Og hva ender jeg opp med, for og stilne sulten? Kinderegg. Fuckings kinderegg. Så nå er jeg IHVERTFALL sulten. Og jeg skal legge på på trass. God natt ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ha ha, jeg lette etter brød og smør, fant ingenting, fant eplekake, men var ikke så interessant, men derimot fant jeg lasagne. Nammis ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Gjenta etter meg: Helgeforelesninger suger eselballer. Det var SÅ godt og varmt under dyna, men i dag forventes det at man kommer seg på universitetet og lærer noe. -> Er misunnelig på alle som kan sove lenge i dag. De av dere som må jobbe: Jeg kondolerer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg kan ikke sove lenge, jeg må til byen for å redde søskenbarnet til pappa fra seg selv om noen timer, og jeg har ikke sovet i natt Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 *gjeeeeeeesp* Goood morgen Sov utrolig godt i natt til en forandring! Dagens plan: småshoppe med dama i byen fra kl 12. Etter det er det konsoll-lan hos en ny kompis da blir det CoD:WaW for alle penga ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Morn folkens. Har nå vært på jobb i to timer, gjort alt som skal gjøres. Nå er det bare de 3 siste timene til helg NP: Ryan Adams and the Cardinals - Cobwebs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg