Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har man anskaffet malt, gjæringsdunk, gjærlås, flaskevasker, kaustik, sirup, gjær, korker og korker og alt annet som behøves for å få i stand godt øl til jul. Nå må jeg bare spise middag før jeg går i gang med vasking av gjæringsdunken. En 25l glassbeholder skulle holde i lange baner. :D Jeg gruer meg til vaskinga, men gleder meg som en liten unge til å begynne brygginga. Jeg håper bare at jeg ikke driter meg ut på dette brygget, for jeg vil virkelig at det skal bli en suksess til jul. :wee:

Lenke til kommentar

Alltid hatt lyst til å prøve å brygge øl selv, men har liksom aldri kommet så langt.

Også har jeg lyst til å prøve å lage bjørkevin en gang, men jeg glemmer å få tak i bjørkesevje hver eneste vår. Når jeg kommer på det så pleier det å være alt for seint.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg morda tråden. Eller noe.

Neh... Det var ikke deg. ;)

nei, huff i det jeg reagerer på innlegg som skaper negativ stemning, så er tråden død nå plutselig. Som om det ikke er noe annet å skrive om ^^

edit:

At det går an å bli provosert av noe så latterlig som en tråd der folk poster bilder av seg sjøl, er over min fatteevne.

Vel, man blir provosert av attention whores som regel ^^ Særlig shakira kloner med truttmunn som tror de er bare rådeilige. Blir så evig kvalm av chicks med fargebrent, blondt hår, tre tonn brunnkrem, og tights.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kanskje på den måten kor du fjernar håret?

Nå reiser jeg til Egypt. Adjø!

KOS DEG!!!!1one

Speaking of russekort:

13006-10675-large.jpg?v=24

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...