Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
b-real: Da må man jo ha dobbelt så mange harddisker. Dyrt. :cry:

Evt ha 150% mer harddiskplass og kjøre raid5. Men det er tungvindt.

Nei? Det kalles prioritering. Nå sitter du her å er deppa, noe jeg skjønner godt egentlig,men hadde det ikke vært de GB og forsatt ha den samlingen med musikk og bilder osv?

Lenke til kommentar
Haihai alle sammen, åssen går det i kveld?

Det går ikke. ^^

Det ligger. Men, på den annen side, om ikke PCen skjerper seg snart, så begynner ting å fly. ^^

Jeg syns CD-rom-ting-tangen min kan begynne å fungere igjen, jeg vil liksom ha musikk inn på PCen, og med crappy nettet orker jeg ikke laste ned heller. Forp*lte, forb*nna, j*velskap. x)

Lenke til kommentar
Nei? Det kalles prioritering. Nå sitter du her å er deppa, noe jeg skjønner godt egentlig,men hadde det ikke vært de GB og forsatt ha den samlingen med musikk og bilder osv?
Jeg har ikke mistet noe data (nå). :wee: Smurfen har. jeg har blitt litt flinkere etter at en disk klikket for meg i fjor. Nå har jeg de aller viktigste filene på mer enn en disk i hvert fall.
Lenke til kommentar
Haihai alle sammen, åssen går det i kveld?

Det går ikke. ^^

Det ligger. Men, på den annen side, om ikke PCen skjerper seg snart, så begynner ting å fly. ^^

Jeg syns CD-rom-ting-tangen min kan begynne å fungere igjen, jeg vil liksom ha musikk inn på PCen, og med crappy nettet orker jeg ikke laste ned heller. Forp*lte, forb*nna, j*velskap. x)

Fly? Høres..spesiellt ut? :)

Bra alle sammen har en god kveld!

Lenke til kommentar
Haha, ting begynner ikke å fly hos meg.. ting går i bitevis i vegger og gulv :p

Vel, om det er sant som den lille 6-åringen sa (PC kanke fly), så ender det vel med bitevis i vegger og gulv. ^^

Hehe, det høres hyggelig ut :)

Haha, ting begynner ikke å fly hos meg.. ting går i bitevis i vegger og gulv :p

hihi, samme her.. Rart dataen min fortsatt funker :p

Jeg synest det er rart døren min er like hel jeg (ja, jeg blei sint for en stund siden og slo at jeg kunne, hele platen slo sprekk :ohmy: ), Eller fjernkontrollene mine.. Dog har tv-kontrollen sluttet å funke :(

Aivio ; Godt poeng!

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Lage seg hjemmeside med fokus på balanse i farger og design (selvsagt funksjonalitet og) bare fordi man kjeder seg? Yay or nay?

:wee:

Nay.

Lag en piczo-side!!!11

Men nå skal jeg kose meg med druer og Team Fortress II, yeey :wee:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...