Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haihai alle sammen, åssen går det i kveld? veldig bra, sitter å spiller MI introen på gitar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 b-real: Da må man jo ha dobbelt så mange harddisker. Dyrt. Evt ha 150% mer harddiskplass og kjøre raid5. Men det er tungvindt. Nei? Det kalles prioritering. Nå sitter du her å er deppa, noe jeg skjønner godt egentlig,men hadde det ikke vært de GB og forsatt ha den samlingen med musikk og bilder osv? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haihai alle sammen, åssen går det i kveld? veldig bra, sitter å spiller MI introen på gitar MI=Mission Impossible - eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Klart det hadde vært nice (og smart) og investert noen tusen i ekstra HDDer og hatt backup, men så smart er man ikke. Blir uansett å kjøpe ny HDD nå. Får jeg heller la være å kjøpe ny TV. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haihai alle sammen, åssen går det i kveld? WOOOHOO! <-Sånn. Kva er PHP? Eg har ikkje så veldig peiling på det tekniska. Det er vel kanskje ein god grun til og begynja Eg trur kanskje du burte byrja med HTML/CSS i så tilfelle. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haihai alle sammen, åssen går det i kveld? Det går ikke. ^^ Det ligger. Men, på den annen side, om ikke PCen skjerper seg snart, så begynner ting å fly. ^^ Jeg syns CD-rom-ting-tangen min kan begynne å fungere igjen, jeg vil liksom ha musikk inn på PCen, og med crappy nettet orker jeg ikke laste ned heller. Forp*lte, forb*nna, j*velskap. x) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haihai alle sammen, åssen går det i kveld? veldig bra, sitter å spiller MI introen på gitar MI=Mission Impossible - eller? Monkey Island Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haihai alle sammen, åssen går det i kveld? Det går ikke. ^^ Det ligger. Men, på den annen side, om ikke PCen skjerper seg snart, så begynner ting å fly. ^^ Haha, ting begynner ikke å fly hos meg.. ting går i bitevis i vegger og gulv Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nei? Det kalles prioritering. Nå sitter du her å er deppa, noe jeg skjønner godt egentlig,men hadde det ikke vært de GB og forsatt ha den samlingen med musikk og bilder osv?Jeg har ikke mistet noe data (nå). Smurfen har. jeg har blitt litt flinkere etter at en disk klikket for meg i fjor. Nå har jeg de aller viktigste filene på mer enn en disk i hvert fall. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Monkey Island Aldri hørt om^^ Viste forresten ikke at du spilte gitar? Akustisk eller elgitar? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haha, ting begynner ikke å fly hos meg.. ting går i bitevis i vegger og gulv Vel, om det er sant som den lille 6-åringen sa (PC kanke fly), så ender det vel med bitevis i vegger og gulv. ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haihai alle sammen, åssen går det i kveld? Det går ikke. ^^ Det ligger. Men, på den annen side, om ikke PCen skjerper seg snart, så begynner ting å fly. ^^ Jeg syns CD-rom-ting-tangen min kan begynne å fungere igjen, jeg vil liksom ha musikk inn på PCen, og med crappy nettet orker jeg ikke laste ned heller. Forp*lte, forb*nna, j*velskap. x) Fly? Høres..spesiellt ut? Bra alle sammen har en god kveld! Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haha, ting begynner ikke å fly hos meg.. ting går i bitevis i vegger og gulv hihi, samme her.. Rart dataen min fortsatt funker Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fly? Høres..spesiellt ut? Bra alle sammen har en god kveld! Spesielt nei? Jeg bor tross alt i *regne* 4. etasje eller noe. Er en bra flytur det. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Lage seg hjemmeside med fokus på balanse i farger og design (selvsagt funksjonalitet og) bare fordi man kjeder seg? Yay or nay? Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vel, om det er sant som den lille 6-åringen sa (PC kanke fly), så ender det vel med bitevis i vegger og gulv. ^^ Ha, jeg skulle akuratt til å kommentere den:P PC kanke fly ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Monkey Island Aldri hørt om^^ Viste forresten ikke at du spilte gitar? Akustisk eller elgitar? Gammel spillserie fra Lucas Arts om jeg husker rett det har vel egentlig vært en lang pause, har spill litt innimellom. Akustisk Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Haihai alle sammen, åssen går det i kveld? Det går ikke. ^^ Det ligger. Men, på den annen side, om ikke PCen skjerper seg snart, så begynner ting å fly. ^^ Haha, ting begynner ikke å fly hos meg.. ting går i bitevis i vegger og gulv Den flyr vel gjerne litt før den går i biter? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Haha, ting begynner ikke å fly hos meg.. ting går i bitevis i vegger og gulv Vel, om det er sant som den lille 6-åringen sa (PC kanke fly), så ender det vel med bitevis i vegger og gulv. ^^ Hehe, det høres hyggelig ut Haha, ting begynner ikke å fly hos meg.. ting går i bitevis i vegger og gulv hihi, samme her.. Rart dataen min fortsatt funker Jeg synest det er rart døren min er like hel jeg (ja, jeg blei sint for en stund siden og slo at jeg kunne, hele platen slo sprekk ), Eller fjernkontrollene mine.. Dog har tv-kontrollen sluttet å funke Aivio ; Godt poeng! Endret 15. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Lage seg hjemmeside med fokus på balanse i farger og design (selvsagt funksjonalitet og) bare fordi man kjeder seg? Yay or nay? Nay. Lag en piczo-side!!!11 Men nå skal jeg kose meg med druer og Team Fortress II, yeey Endret 15. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg