MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Jada, vi henger så lavt atte. Ikke alle kan være en solstråle som deg, vettu. jeg er da faen meg langt unna solstråle selv, da ^^ Jada, vi henger så lavt atte. Ikke alle kan være en solstråle som deg, vettu."Jeg liker ikke sarkastiske folk", og så får han det svaret der. Snakker om slag under beltestedet, søta. x) Sorry, tok den ikke til meg. Funka ikke helt. Men for all del, la oss nå le av det. Endret 14. november 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Her var det jo hyggelig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg tror jeg morda tråden. Eller noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg tror jeg morda tråden. Eller noe. Neh... Det var ikke deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Subtil hinting, Lars? x) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nikka: Sorry, men etter en stund så smaker faktisk Caol Ila bare beskt. Beskt? Jeg håper du hadde vann atåt whiskyen. Man skal alltid drikke vann sammen med whisky, ikke samtidig, men whisky, svelg for så å drikke litt vann mellom slurkene. For å unngå å ta livet av smaksløkene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Selvsagt hadde jeg det. Jeg er ikke HELT urutinert heller. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Quote meg riktig da, jeg elsker de 2 bandene.. Åja, trodde det var mote i dagens samfunn å kutte deler av en setning for å få det til å virke som personen er enig med en . Sorry, tok den ikke til meg. Funka ikke helt. Men for all del, la oss nå le av det. Jeg ler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvorfor i alle dager har hardware.no-nettverket sunket så lavt at de har begynt reklame med lyd? Der forsvant de fra whitelista MI i hvertfall Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 H-E-L-G!!! Goooooooooooooooooooodbye Vietnam! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hvorfor i alle dager har hardware.no-nettverket sunket så lavt at de har begynt reklame med lyd? Der forsvant de fra whitelista MI i hvertfall Jeg har Noscript aktivert og denne blokker by default all flash som jeg ikke har godkjent eksplisitt. Så jeg merker ingenting til disse flash-annonsene, siden de er lagret på et domene jeg ikke har godkjent. Annonser er som oftest lagret på et eksternt domene, så det er ikke noe problem å tillate hardware.no sine javascript og samtidig forby flash-annonser. Endret 14. november 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Held på å laste ned demo av Left 4 Dead. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Den er jo bare konge da:D Kjøpte det den 6 november jeg, så venter bare på at tirsdagen skal komme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Really? Bror min sa det var "meh." til Xbox, men eg gled meg likevel til å prøve det. Kan det minna om noko anna spel? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Really?Bror min sa det var "meh." til Xbox, men eg gled meg likevel til å prøve det. Kan det minna om noko anna spel? CSS med zombie mod Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Really?Bror min sa det var "meh." til Xbox, men eg gled meg likevel til å prøve det. Kan det minna om noko anna spel? Meg og mange flere mener det er et av de beste coop-spillet på leeenge. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bare meg som nærmest blir provosert av denne recent pic-post thread her? Hver gang jeg er innom (og det er temmelig sjeldent) så er det trut-munn-bilder av samme brukerne som postet sist. Trenger man virkelig å høre at man er pen så sinnsykt ofte? Kan man ikke bare klare seg uten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bare meg som nærmest blir provosert av denne recent pic-post thread her? Hver gang jeg er innom (og det er temmelig sjeldent) så er det trut-munn-bilder av samme brukerne som postet sist. Trenger man virkelig å høre at man er pen så sinnsykt ofte? Kan man ikke bare klare seg uten? Synes godt kvaliteten på bildene der kunne økes en del der, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bare meg som nærmest blir provosert av denne recent pic-post thread her? Hver gang jeg er innom (og det er temmelig sjeldent) så er det trut-munn-bilder av samme brukerne som postet sist. Trenger man virkelig å høre at man er pen så sinnsykt ofte? Kan man ikke bare klare seg uten? Touchy tema for deg eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg