Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jada, vi henger så lavt atte. Ikke alle kan være en solstråle som deg, vettu.

jeg er da faen meg langt unna solstråle selv, da ^^

Jada, vi henger så lavt atte. Ikke alle kan være en solstråle som deg, vettu.
"Jeg liker ikke sarkastiske folk", og så får han det svaret der. Snakker om slag under beltestedet, søta. x)

Sorry, tok den ikke til meg. Funka ikke helt. Men for all del, la oss nå le av det.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote meg riktig da, jeg elsker de 2 bandene..

Åja, trodde det var mote i dagens samfunn å kutte deler av en setning for å få det til å virke som personen er enig med en :) .

Sorry, tok den ikke til meg. Funka ikke helt. Men for all del, la oss nå le av det.

Jeg ler.

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager har hardware.no-nettverket sunket så lavt at de har begynt reklame med lyd? Der forsvant de fra whitelista MI i hvertfall

Jeg har Noscript aktivert og denne blokker by default all flash som jeg ikke har godkjent eksplisitt. Så jeg merker ingenting til disse flash-annonsene, siden de er lagret på et domene jeg ikke har godkjent. :wee:

Annonser er som oftest lagret på et eksternt domene, så det er ikke noe problem å tillate hardware.no sine javascript og samtidig forby flash-annonser.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Bare meg som nærmest blir provosert av denne recent pic-post thread her?

Hver gang jeg er innom (og det er temmelig sjeldent) så er det trut-munn-bilder av samme brukerne som postet sist. Trenger man virkelig å høre at man er pen så sinnsykt ofte? Kan man ikke bare klare seg uten?

Synes godt kvaliteten på bildene der kunne økes en del der, ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Bare meg som nærmest blir provosert av denne recent pic-post thread her?

Hver gang jeg er innom (og det er temmelig sjeldent) så er det trut-munn-bilder av samme brukerne som postet sist. Trenger man virkelig å høre at man er pen så sinnsykt ofte? Kan man ikke bare klare seg uten?

Touchy tema for deg eller? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...