MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vel, svaret er fordi jeg bare er sånn. du bare er en nedlatende grinebiter? Og det er helt greit for deg å gi folk negative/vonde følelser? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nåååh. Jeg er jo ikke en grinebiter. Jeg er bare en sarkastisk jævel fra tid til annen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 MrLeftfield: Har du konstant PMS? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 MrLeftfield: Har du konstant PMS? om rettferdighet er PMS, ja. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Man skal aldri ha isbiter i en whisky. Isbiter i burbon er lovlig.Å joda. 15 år gammel Glenfiddich med is. Mmmm. Å ha is i en Glenfiddich er å ødelegge en god whisky. Is har ikke noe i en single malt å gjøre, noen få dråper vann er lov, men å kjøle den ned og vanne den helt ut med is er strengt forbudt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg kjøpte en tolvårig en for fire år siden. Den er ikke tom enda. Det er bare fordi Whisky egentlig ikke er godt *gjemme seg* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er fordi pappa truet meg med deng om jeg blandet den 50/50 med cola. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er fordi pappa truet meg med deng om jeg blandet den 50/50 med cola. Hadde du gjort det så er det ikke langt unna at selv jeg hadde satt meg på toget nedover for å gi deg deng. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Pssch. Jeg har mer enn nok whiskey. Pappa friket dog da jeg tok hans Caol Ila og blandet med cola. Etter fire glass fant jeg ut at jeg ikke kunne drikke mer rent, og cola og whiskey er godt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) MrLeftfield: Har du konstant PMS? om rettferdighet er PMS, ja. Det hadde vært rettferdighet om man reagerte hver gang noen var "spydig", men jeg kaller det selektiv rettferdighet :!: 96% og cola er tingen for kjennere. Endret 14. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hadde noen tatt min Caol Ila og helt Cola i den så hadde jeg rett og slett gitt vedkommende juling, om vedkommende var jente eller gutt hadde spilt liten rolle akkurat da. Juling hadde det blitt, med balltre om nødvendig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Rolig nå, søtnos=) Ingen skal røre Caol Ilan din Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 MrLeftfield: Har du konstant PMS? om rettferdighet er PMS, ja. Så.. det er urettferdig om noen kaster en litt sarkastisk kommentar til noen andre, men du gjør rett i å være grinebiter til vedkommende? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Selektiv rettferdighet takk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nikka: Sorry, men etter en stund så smaker faktisk Caol Ila bare beskt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Æsj, kaffen her er virkelig ikke noe særlig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Å ha is i en Glenfiddich er å ødelegge en god whisky. Is har ikke noe i en single malt å gjøre, noen få dråper vann er lov, men å kjøle den ned og vanne den helt ut med is er strengt forbudt.Jeg vet de fleste whisky-kjennere synes det, men jeg synes den er best da. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 MrLeftfield: Har du konstant PMS? om rettferdighet er PMS, ja. Så.. det er urettferdig om noen kaster en litt sarkastisk kommentar til noen andre, men du gjør rett i å være grinebiter til vedkommende? kall meg/det hva du vil, men jeg er en sterk mostander av hele konseptet med å være spydig/sarkastisk/nedlatende/mobbende. Om slikt skal forekomme, burde det være i sammenheng med direkte offensiv fra "motparten" (om du vil kalle det), om du velger å gå så lavt, altså. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jada, vi henger så lavt atte. Ikke alle kan være en solstråle som deg, vettu. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jada, vi henger så lavt atte. Ikke alle kan være en solstråle som deg, vettu."Jeg liker ikke sarkastiske folk", og så får han det svaret der. Snakker om slag under beltestedet, søta. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg