Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nikka, korleis skal ein begynne for å bli ein "Whiskysmakar", utan å blakka seg heilt?

Hva mener du med blakke seg helt?

Man får gode single malts ned i ~350 kroner og opp til flerfoldige tusen kroner. En måte å slippe å kjøpe hele flasker er å melde seg inn i ditt lokale NMWL, da får du være med på smakinger. I vårt lokallag så kjøper laget inn forskjellige whisky som vi igjen betaler en symbols sum for når vi er på møter eller smakinger om du vil. Vi betaler vel 20 kroner for 2 cl, noe som helt klart er billigere enn å kjøpe en helflaske av hver sort du ønsker å smake. Vi har ett bredt utvalg fra de fleste regionene, slik at du kan finne whisky som passer for deg uten at lommeboka blir tom.

Selv så leste jeg litt og begynte å handle whisky på polet. Noen som er ganske dyre og andre som igjen er litt billigere. Hvis du vet litt om hva du liker så er det ikke noe problem for meg å anbefale en whisky som burde passe for deg. Aner du lite om hva du liker i en whisky så er det litt værre, men fortsatt ganske lett å komme med en anbefaling som går hjem hos de fleste. :)

Lenke til kommentar
Jeg óg. Jeg er skamtrøtt, også vil jeg spille Fallout 3! Hrmf.

FNIIIIS.

Tok meg tidlig helg jeg. Leverte noen oppgaver og sånt, så dro hjem. Fallout 3, here I come.

Ikke for å gni det inn eller noe :whistle: .

HRMF! Jeg kan ikke ta meg tidlig helg, jeg >.< Teite kurs. Men fra i kveld til mandags kveld har jeg massemasse tid til Fallout \o/

Om jeg skal høre på musikk mens jeg driver med noe, spiller det egentlig ingen rolle hva jeg hører på, men jeg må ha headphones. Også detter jeg bare helt ut av verden og får virkelig konsentrert meg. Uavhengig av om det er Minor Majority eller TPH jeg hører på.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...