fargoth Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Akk, jeg skulle ønske Hollywood kunne ta en kikk tilbake i tid å hente litt inspirasjon fra sekstitallets produksjoner. Det er alt for mye fokus på spreke virkemidler som CGI, fargekoreksjon og spenstig kameraføring. Jeg savner teatralskheten, skuespillere som ser menneskelige ut og et tempo som gjerne gjør at filmene blir tre timer lange. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Spilt litt Fallout i dag jeg også faktisk. Ikke kommet så veldig langt da, er lvl 7 elns. Driver og gjør noe side-oppdrag akkurat nå. Vel, er level 12 og har egentlig ikke gjort hovedoppdraget, annet enn å drepe den behemontskiten (spoiler lololo) og går rundt og hilser/snakker med folk, utsletter camper, tar ammoen, dreper egentlig det meste av det som vandrer rundt alene om de ikke er i noen spesiell gruppe. Årets hit, definitivt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fargoth, se gamle filmer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fargoth, se gamle filmer. Jeg ser stort sett bare gamle filmer, problemet er jo at det ikke produseres (nye) gamle filmer slik at utvalget av godbiter stadig synker. Heldigvis er filmhistorien bred og langtrukken så jeg går ikke opp for noe å se med det første, men begynner man å dele etter sjanger kutter man plutselig veldig hard ned på mulige valg. Jeg storkoste meg med nok en gjennomgang av Cool Hand Luke her om dagen, og selv om det har blitt laget store mengder filmer relatert til livet bak murene er det ikke mer enn en håndfull eller to som virkelig er noe å skrive hjem om, og ingen av dem er produsert på denne siden av årtusenet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvis det er noe spesielt du har lyst til å se kan jeg sikkert anbefale deg noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nam. Nå sitter jeg og koser meg med en Ardbeg Uigedail. Også kjent som rottegift. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Herregud folkens, drit nå i at det var QT, poenget var at trailer'n var helvetes flott. Jeg fikk bare opp en slik rar logo jeg. Vet ikke hva som er galt egentlig - jo, vent litt! Jeg har ikke den møkkaavspillereren installert. Nam. Nå sitter jeg og koser meg med en Ardbeg Uigedail. Også kjent som rottegift. Uten å dele med meg?! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg skal ha det i bakhodet, stort sett varierer det etter dagsformen. For øyeblikket ser jeg frem til Ong Bak 2 og litt lettbeint Muay Thai kick ass. Noen anbefalinger innen liknende lettbeint asiatisk action? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I eplehagen. Hun kjente pusten hans mot nakken. Varm. Hard. Erotisk. Han tok rundt brystene hennes og dro henne inntil seg. Hun kjente ereksjonen hans mot korsryggen, og leppene hans kjærtegnet nakken hennes mykt. ”Eivind”, hvisket hun og bet seg i leppen, ”Vi er ute, hva om noen ser oss?”. Han la to fingre på leppen hennes og hysjet henne mykt. ”Det bringer bare et ekstra moment til det”, hvisket han tilbake og begynte å kneppe opp toppen hennes. Hun kjente brystvortene strutte mot den svarte blondebrystholderen sin, og hjertet hennes dunket litt hardere. Han kysset henne nedover brystet, de myke leppene hans kjærtegnet kroppen hennes samtidig som han kledde av henne. Hun strøk fingrene gjennom det røde håret hans og lot et lite stønn unnslippe leppene sine. Dere gjetter aldri hva jeg gjør i kveld. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 High Teck Message Lolipop? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg drepte den trofaste vann-på-senga flaska mi =( Skulle "vaske" den i varmt vann, også kokte jeg vann i vannkokeren, og helte det oppi flaska... Og jeg tenkte jo selvfølgelig ikke igjennom at... den krymper i varmt vann. =( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Uten å dele med meg?! Du må bare komme så skal du få smake. For å være ærlig så er den litt i strammeste laget for meg. Altså ikke for stram, men det er ikke mye om å gjøre. Det er ikke slikt jeg drikker en flaske om gangen av for å si det sånn. Et par glass holder. Får så fort vondt i hodet av den også. Fortsatt god da. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 God natt. :o Opp på jobb i morgen. D: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Og jeg fikk kake Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jeg skal ha det i bakhodet, stort sett varierer det etter dagsformen. For øyeblikket ser jeg frem til Ong Bak 2 og litt lettbeint Muay Thai kick ass. Noen anbefalinger innen liknende lettbeint asiatisk action? Nei, huff, jeg burde vel ikke meldt meg frivillig som pro her, jeg liker å tro at jeg kan mer enn jeg kan (?). Jeg liker denne innen det asiatiske, men uansett, alle filmene med mer enn karakter 7 på denne lista anbefales. Den asiatiske filmen jeg nevnte er overhodet ikke ninja-film btw, jeg følte bare jeg måtte svare halveis på det du lurte på. Lol. Endret 13. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I eplehagen. Hun kjente pusten hans mot nakken. Varm. Hard. Erotisk. Han tok rundt brystene hennes og dro henne inntil seg. Hun kjente ereksjonen hans mot korsryggen, og leppene hans kjærtegnet nakken hennes mykt. ”Eivind”, hvisket hun og bet seg i leppen, ”Vi er ute, hva om noen ser oss?”. Han la to fingre på leppen hennes og hysjet henne mykt. ”Det bringer bare et ekstra moment til det”, hvisket han tilbake og begynte å kneppe opp toppen hennes. Hun kjente brystvortene strutte mot den svarte blondebrystholderen sin, og hjertet hennes dunket litt hardere. Han kysset henne nedover brystet, de myke leppene hans kjærtegnet kroppen hennes samtidig som han kledde av henne. Hun strøk fingrene gjennom det røde håret hans og lot et lite stønn unnslippe leppene sine. Dere gjetter aldri hva jeg gjør i kveld. Du leser erotiske historier skrevet av kåte forfatterspirer på erotikknett.no? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Uten å dele med meg?! Du må bare komme så skal du få smake. For å være ærlig så er den litt i strammeste laget for meg. Altså ikke for stram, men det er ikke mye om å gjøre. Det er ikke slikt jeg drikker en flaske om gangen av for å si det sånn. Et par glass holder. Får så fort vondt i hodet av den også. Fortsatt god da. Jeg er redd du bor litt langt unna til at jeg bare kan stikke innom, men jeg tar meg gjerne en tur ei helg for en whiskykveld. Det stramme du snakker om er sikkert røyksmaken. Jeg tror jeg skal gjøre mer enn å bare tenke på å stikke i dusjen og komme meg i senga. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Du leser erotiske historier skrevet av kåte forfatterspirer på erotikknett.no? Au contraire. Jeg skriver. Endret 13. november 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Blondebrystholder? Og en pust som er "Varm. Hard. Erotisk". *kritisere*. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Blondebrystholder? Og en pust som er "Varm. Hard. Erotisk". *kritisere*. Du kan sutre så mye du bare vil, jeg får betalt for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg