Eplefe Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 venninneneWTH. PLURAL?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tihi... Å diskutere dyresex i Såpeboksen er gøy. Spesielt når man tar på seg rollen som djevelens advokat. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fra og med nå og i alle fall noen timer inn i fremtider hater jeg PCer. Virker som om de hater meg. Siden alle helt sikkert er kjempeinteressert> 1) Sette igang resize av en partisjon. 7 timer skulle det ta. Greit nok tenkte jeg, og la meg (egentlig whinet jeg litt, men samma det). 2) Våknet og fant ut at den hadde simulert resizing. Var 18 timer igjen da jeg stod opp. 3) Kom hjem og fant ut at den hadde snakket sant, stadig lenge igjen. 4) Prøver å installere WinXP på den andre PCen. Det gikk selvsagt ikke ettersom det er gammel WinXP og den liker ikke harddiskene mine. 5) Finne en slipstreama versjon i steden for. Men denne får jeg ikke brent da den fungerende PCen må kjøre fra Live CD for å endre størrelsen på partisjon, og jeg har bare en CD-spiller/brenner i den PCen. 6) Dytte en annen LiveCD, med mulighet til å kopiere til RAM, inn i den ikke-fungerende PCen. Funka heller ikke, da jeg får GRUB-error. Så nå sitter jeg her og tvinner tommeltotter. Bare fire timer igjen av resize ... Hva har dere tatt dere til i dag? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg er hundepasser i dag, for pappas bikkjer. Koselige greier. Hadde vært enda mer kos dersom det hadde vært noen her å jabbe med derimot. Oh. Også fikk jeg plutselig ny laptop. Vel, ikke ny-ny, men ny for meg. Pappa hadde visst kjøpt seg ny. Som da er ny-ny. Høh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kan du ikkje prata med bikkjene, basskuk? Eg er heime frå langtur. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 De prater ikke så mye.. Men de krangler litt om oppmerksomhet. Aiko kommer og dytter bort Arja hver gang hu kommer bort for å kose Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Er ei til her nå, Eplefe. Ei eurasier-tispe ved navn Arja Oh, btw: Sjekk den etterveksten :!: Endret 13. november 2008 av basskuk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva har dere tatt dere til i dag? Fallout 3 og litt informatikk . Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hei hvordan går det du er veldig veldig bra veldig vekker jeg se til deg bilde jeg vit ikke har du mann og venn eller ikke Uhm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 SAVN! Herligste bikkjen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fallout 3 og litt informatikk . Sounds sensible. Spilt litt Fallout i dag jeg også faktisk. Ikke kommet så veldig langt da, er lvl 7 elns. Driver og gjør noe side-oppdrag akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hei hvordan går det du er veldig veldig bra veldig vekker jeg se til deg bilde jeg vit ikke har du mann og venn eller ikke Uhm. At? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Damn. Dagen i dag har faktisk vært helt grei. Fremføringa gikk bedre enn forventet, selv om jeg var nervøs som bare satan. Kom nettopp hjem fra universitet, hadde prøve i kveld, og den gikk faktisk ganske bra. Snart er det juleferie også. *Fornøyd* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Milanjo: Melding fra zakirjan, 31, på nettby edit: Noen som har lyst til å komme og lufte bikkjer med meg? Endret 13. november 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Milanjo: Melding fra zakirjan, 31, på nettby *Bryteinnisamtale* lolololololol /tull og morro eew wtf.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 du får spørre zakirijan, 31, på nettby, om han vil lufte bikkjer med deg. Ser ut som han er klar for det meste. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hei hvordan går det du er veldig veldig bra veldig vekker jeg se til deg bilde jeg vit ikke har du mann og venn eller ikke Uhm. Måtte faktisk konsentrere meg litt når jeg leste det der. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 og mens dere sjekker ut profilen hans, plafrer jeg ned gangbangers i saints row 2 Ante ikke at driveby kunne være så gøy :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 og mens dere sjekker ut profilen hans, plafrer jeg ned gangbangers i saints row 2 Ante ikke at driveby kunne være så gøy :3 Kva med Mirror's Edge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg