ShaNickolas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hmmm. . . jeg skulle skrevet en 5 sider lang avhandling om hvordan fising å lukten setter seg i stoffmøbler. tror nemelig det ikke trengs så veldig mange utslipp før møblene lukter :!: Noen som støtter forslaget? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ekkelt og originalt emne, Necromorph. Ble litt kvalm da jeg leste det der, faktisk. :| Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 En vanlig tungepiercing er satt mellom musklene i tungen, der det er minimalt med nerver, og omtrent bare hud. De jeg har går tvers igjennom tungemusklene. Det er som forskjellen på å få en sprøyte og stikke en nål tvers igjennom bicepsen sin (litt på spissen). Så hvorfor har du den igjennom tungemuskelen? :3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fordi jeg synes det er penere enn to sentrerte piercinger. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er man tøff nok til å ta piercing er man tøff nok til å ta smertene. Tull og tøys. Hva slags fanteri er dette? Er man ikke tøff nok til å tåle resultatet av en handling begått i kraft av egen person er man ikke verdig medlidenhet. Forutsatt at den forutsette effekten av handlingen innen rimelighetens grenser samsvarer med resultatet av handlingen, naturligvis. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Man oppfant bedøvelse av en grunn. Hvorfor ikke utnytte det. "Hvis man ikke tåler smerten ved å rotfylle fortjener man stygge tenner" Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Var det filmen eller miljøet rundt som var shit? Jeg synes filmen var helt ok , ikke store greiene. miljøet rundt trakk også opplevelsen ned mange hakk! Unger som får latterkrampe av litt naken hud orker jeg faen ikke igjen Hvordan var Kyrilenko? Hun er jo smellvakker. Btw: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Argh! Så ufattelig lang tid det skal ta å endre størrelsen på en partisjon da. Holdt på en times tid allerede. "4 hours remaining ..." Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Ekkelt og originalt emne, Necromorph. Ble litt kvalm da jeg leste det der, faktisk. :| Ja . for jeg tror nok at jo oftere du sitter i godstolen å fiser , jo raskere setter lukten seg . fks det å løfte ræva å gå seg en runde rundt i rommet mens du slipper ut gassen , vil løse problemet. men hvem gjør vel det nå til dags? Edit: Så må jeg legge til at skinnmøbler generelt ikke har dette problemet med at lukt setter seg. så lenge du ikke direkte driter på stolen / sofaen da Endret 12. november 2008 av Necromorph Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg blir anklaget for å ha gjort "jævelskap"... Hvorfor meg? D: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 It`s a kebab! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Argh! Så ufattelig lang tid det skal ta å endre størrelsen på en partisjon da. Holdt på en times tid allerede. "4 hours remaining ..." Det er en ulidelig prosess. Er sånn type ting en setter på når en skal ut å gjøre noe annet og kommer tilbake til når det er ferdig istede for å vente på de X antall timene skal dra avgårde. Må vel si meg litt enig med fargoth egentlig, tar man slik burde man bare stfu og TA SMERTEN! ^__^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Jeg siterer brutal_mann: Ta det som en mann. Men du er kanskje ikke mann du, Eplefe? Edit: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=84454 det ser rimelig bra ut, egentlig. Så var det bare pengene. Og kanskje et kabinett. :S Endret 12. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bursdagspengene du skal handle for nå? Du kunne få kjøpe min gamle pc. Står bare på Sortland å råtner i kjellern til pappa Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bursdagspengene du skal handle for nå?Du kunne få kjøpe min gamle pc. Står bare på Sortland å råtner i kjellern til pappa Selg den før den mister sin verdi! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bursdagspengene du skal handle for nå?Du kunne få kjøpe min gamle pc. Står bare på Sortland å råtner i kjellern til pappa Fikk ikke så mye bursdagspenger. Fikk... hmm.. eh.. ja.. noe bortimot 700kr. Pluss 700kr på kontoen. Og pluss 1020kr den 15ende. :3 Neeeeh, vil ikke ha noe.. gammelt crap ifra før krigen. ;o Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Argh! Så ufattelig lang tid det skal ta å endre størrelsen på en partisjon da. Holdt på en times tid allerede. "4 hours remaining ..." Det er en ulidelig prosess. Er sånn type ting en setter på når en skal ut å gjøre noe annet og kommer tilbake til når det er ferdig istede for å vente på de X antall timene skal dra avgårde. Mhm, men dum som jeg var satte jeg den igang nå mens jeg heller skulle gjort noe fornuftig. Jeje, man lærer så lenge man lever. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Teh fuck? Kor e alle sammen? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Snørrungene sover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg