Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En vanlig tungepiercing er satt mellom musklene i tungen, der det er minimalt med nerver, og omtrent bare hud. De jeg har går tvers igjennom tungemusklene. Det er som forskjellen på å få en sprøyte og stikke en nål tvers igjennom bicepsen sin (litt på spissen).

Så hvorfor har du den igjennom tungemuskelen? :3

Lenke til kommentar
Er man tøff nok til å ta piercing er man tøff nok til å ta smertene.

Tull og tøys.

Hva slags fanteri er dette? Er man ikke tøff nok til å tåle resultatet av en handling begått i kraft av egen person er man ikke verdig medlidenhet. Forutsatt at den forutsette effekten av handlingen innen rimelighetens grenser samsvarer med resultatet av handlingen, naturligvis.
Lenke til kommentar
Ekkelt og originalt emne, Necromorph. Ble litt kvalm da jeg leste det der, faktisk. :|

Ja . for jeg tror nok at jo oftere du sitter i godstolen å fiser , jo raskere setter lukten seg . fks det å løfte ræva å gå seg en runde rundt i rommet mens du slipper ut gassen , vil løse problemet. men hvem gjør vel det nå til dags?

Edit:

Så må jeg legge til at skinnmøbler generelt ikke har dette problemet med at lukt setter seg. så lenge du ikke direkte driter på stolen / sofaen da

Endret av Necromorph
Lenke til kommentar
Argh! Så ufattelig lang tid det skal ta å endre størrelsen på en partisjon da. Holdt på en times tid allerede. "4 hours remaining ..."

Det er en ulidelig prosess. Er sånn type ting en setter på når en skal ut å gjøre noe annet og kommer tilbake til når det er ferdig istede for å vente på de X antall timene skal dra avgårde.

Må vel si meg litt enig med fargoth egentlig, tar man slik burde man bare stfu og TA SMERTEN! ^__^

Lenke til kommentar
Bursdagspengene du skal handle for nå?

Du kunne få kjøpe min gamle pc. Står bare på Sortland å råtner i kjellern til pappa :p

Fikk ikke så mye bursdagspenger. :p

Fikk... hmm.. eh.. ja.. noe bortimot 700kr. Pluss 700kr på kontoen. Og pluss 1020kr den 15ende. :3

Neeeeh, vil ikke ha noe.. gammelt crap ifra før krigen. ;o

Lenke til kommentar
Argh! Så ufattelig lang tid det skal ta å endre størrelsen på en partisjon da. Holdt på en times tid allerede. "4 hours remaining ..."

Det er en ulidelig prosess. Er sånn type ting en setter på når en skal ut å gjøre noe annet og kommer tilbake til når det er ferdig istede for å vente på de X antall timene skal dra avgårde.

Mhm, men dum som jeg var satte jeg den igang nå mens jeg heller skulle gjort noe fornuftig. Jeje, man lærer så lenge man lever.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...