Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plutselig tar de rennafart og stepper opp i horder mot en stakkarslig konge.

Og konglene har da blitt så frigjort at de har satt opp nye trær og flere faremomenter.

Før du vet ordet av det gjør konglene opprør!

Hvordan går det med dere, folkens?

Vurderer å slutte med forum, utenom det går det knall. :wee:

Lenke til kommentar
Harddiskkræsj.

For øyeblikket lever jeg et liv uten de 48.000 MP3ene mine, og jeg takler det dårlig.

Alkohol har heller ikke hjulpet og nå har jeg spist 2 store sjokoladeplater siden jeg kom hjem uten at det har hjulpet heller

Det er ikke noe kjedeligere enn HD kræsj.. Kan du ikke reparere den, formatere og gjøre recovery?

Lenke til kommentar
Plutselig tar de rennafart og stepper opp i horder mot en stakkarslig konge.

Og konglene har da blitt så frigjort at de har satt opp nye trær og flere faremomenter.

Før du vet ordet av det gjør konglene opprør!

Hvordan går det med dere, folkens?

Vurderer å slutte med forum, utenom det går det knall. :wee:

Konglene spiller på lag med elgene.

Kan ikke gi deg med forum nå da :) , noen grunn til hvorfor?

Lenke til kommentar
Konglene spiller på lag med elgene.

Kan ikke gi deg med forum nå da :) , noen grunn til hvorfor?

Jeg gikk glipp av om elgene var slemme eller snille.

Nei, er noen mennesker her som henger mye de samme plassene som meg som jeg rett og slett ikke takler for tiden.

Lenke til kommentar

Og av erfaring fungerer ikke ignorering :wee: . Nyssgjerrigheten blir for stor før man bare må lese posten, så bli oppgitt over innholdet.

Jeg har mine mistanker om navn, men hemmeligheter er til for å holdes, eventuelt Nemi sin versjon, fortelle de til kun en person... av gangen.

Vurderer å bytte navn selv, synd jeg har så altfor mange innlegg og klarer ikke stoppe :( , bare beviser no-lifinga til de grader.

Snille moderatormannen? :innocent:

Lenke til kommentar
Harddiskkræsj.

For øyeblikket lever jeg et liv uten de 48.000 MP3ene mine, og jeg takler det dårlig.

Alkohol har heller ikke hjulpet og nå har jeg spist 2 store sjokoladeplater siden jeg kom hjem uten at det har hjulpet heller

Det er ikke noe kjedeligere enn HD kræsj.. Kan du ikke reparere den, formatere og gjøre recovery?

Får ikke reparert den, finner den ikke på diskbehandling eller noe.

Det er en ekstern HDD vel og merke.

Hver gang jeg slår den på, slutter maskina å virke.

Tør egentlig ikke formatere heller, i frykt for at jeg mister de ørtogførtitusen sangene jeg har.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...