Suburbian Hero Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg trodde aldri at det å skrive dagbok var så befriende. 20 min hver dag, og jeg er en mye mer avbalansert person. Det er rett og slett deilig... SasaB er glad Hvordan går det med dere, folkens? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Plutselig tar de rennafart og stepper opp i horder mot en stakkarslig konge.Og konglene har da blitt så frigjort at de har satt opp nye trær og flere faremomenter. Før du vet ordet av det gjør konglene opprør! Hvordan går det med dere, folkens? Vurderer å slutte med forum, utenom det går det knall. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Harddiskkræsj.For øyeblikket lever jeg et liv uten de 48.000 MP3ene mine, og jeg takler det dårlig. Alkohol har heller ikke hjulpet og nå har jeg spist 2 store sjokoladeplater siden jeg kom hjem uten at det har hjulpet heller Det er ikke noe kjedeligere enn HD kræsj.. Kan du ikke reparere den, formatere og gjøre recovery? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvordan går det med dere, folkens? Vurderer å slutte med forum, utenom det går det knall. Jeg har prøvd det et par ganger, det går ikke. Men en kan kutte ned, slik som meg... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Plutselig tar de rennafart og stepper opp i horder mot en stakkarslig konge.Og konglene har da blitt så frigjort at de har satt opp nye trær og flere faremomenter. Før du vet ordet av det gjør konglene opprør! Hvordan går det med dere, folkens? Vurderer å slutte med forum, utenom det går det knall. Konglene spiller på lag med elgene. Kan ikke gi deg med forum nå da , noen grunn til hvorfor? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Konglene spiller på lag med elgene. Kan ikke gi deg med forum nå da , noen grunn til hvorfor? Jeg gikk glipp av om elgene var slemme eller snille. Nei, er noen mennesker her som henger mye de samme plassene som meg som jeg rett og slett ikke takler for tiden. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sitter dere her enda? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sitter dere her enda? Nei. Vi bare later som. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Og av erfaring fungerer ikke ignorering . Nyssgjerrigheten blir for stor før man bare må lese posten, så bli oppgitt over innholdet. Jeg har mine mistanker om navn, men hemmeligheter er til for å holdes, eventuelt Nemi sin versjon, fortelle de til kun en person... av gangen. Vurderer å bytte navn selv, synd jeg har så altfor mange innlegg og klarer ikke stoppe , bare beviser no-lifinga til de grader. Snille moderatormannen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Harddiskkræsj.For øyeblikket lever jeg et liv uten de 48.000 MP3ene mine, og jeg takler det dårlig. Alkohol har heller ikke hjulpet og nå har jeg spist 2 store sjokoladeplater siden jeg kom hjem uten at det har hjulpet heller Det er ikke noe kjedeligere enn HD kræsj.. Kan du ikke reparere den, formatere og gjøre recovery? Får ikke reparert den, finner den ikke på diskbehandling eller noe. Det er en ekstern HDD vel og merke. Hver gang jeg slår den på, slutter maskina å virke. Tør egentlig ikke formatere heller, i frykt for at jeg mister de ørtogførtitusen sangene jeg har. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er ikke Schnell, for de som vil innbille seg det. Han fungerer helt fint som underholdning. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nei. Vi bare later som. Jasså! Er det sånn det henger an, ja? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Smurfen; Det virker ikke som du har noe valg her egentlig. Det er bare en masse timer med nedlasting for å få tilbake det du en gang hadde. Jeg mistet selv 20 000 filer for en stund siden.. Rimelig surt, men jeg overleverer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jasså! Er det sånn det henger an, ja?Ja. Døde noen på skolen din i dag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Aalton, nja. Si ikke det. Jeg vurderer å svi stipendet mitt på å sende den inn til reparasjon. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jasså! Er det sånn det henger an, ja?Ja. Døde noen på skolen din i dag? Så herlig morbid... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tør egentlig ikke formatere heller, i frykt for at jeg mister de ørtogførtitusen sangene jeg har. Prøv meg GetData back, har fungert for meg før Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Aalton, nja. Si ikke det.Jeg vurderer å svi stipendet mitt på å sende den inn til reparasjon. Det hadde jeg ikke orket, ikke er det verdt det heller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jasså! Er det sånn det henger an, ja?Ja. Døde noen på skolen din i dag? Så herlig morbid... Var det ironisk? For uansett, det var jo sånne trussler, og jeg overbruker -smileyen uansett. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja. Døde noen på skolen din i dag? Nei, men noen ble knivstukket forrige uke Fortalte jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg