L4r5 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har du ikke gamle maskiner stående til sånt? Urutinert Hadde jeg hatt det så hadde jeg vel ikke kommet her å klaga hadde jeg vel? Nå har jeg forresten gitt opp. Det er tydeligvis ikke meningen at jeg skal spille Privateer 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nei. Du får søke etter "Pentium II" ellerno på ebay og se om du finner en gammel rævmaskin du kan kjøpe for en hundrelapp. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg lurer på hvor effektivt det er å bruke virtualisering til slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg lurer på hvor effektivt det er å bruke virtualisering til slikt. Ikke så dum ide egentlig, men det spørs jo helt på spillet. Jeg vil tippe at eldre spill uten særlig grafikk kan fungere veldig bra under virtualisering.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Æi hæs omelett. :3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 I has issues with le tongue piercing. Kill me, kill me now. Jeg lovet meg selv da jeg tok dem at akkurat den smerten skulle jeg aldri utsette meg selv for igjen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det var virkelig vondt å ta piercing i tunga altså? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er ikke det bare å la være å ta flere da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Var på første innebandytrening nå. Ganske artig må jeg si. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det var virkelig vondt å ta piercing i tunga altså?Vanlig tungepiercing er ingenting. De jeg har er helvete.Er ikke det bare å la være å ta flere da?HJELPER LITE DET, sånn når smykket detter utav og tungen min bestemmer seg for å hele i superspeed så jeg må bruke MAKT for å få smykket gjennom. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 God Kveld Nettopp vært å sett James Bond - Quantum Of Shit Ble ikke bedre av at noen bak satt å kaklet om hvorfor bond skulle til Kairo. " Hva skal han der da? " Merkelig " Samtidlig 3 rekker lenger nede var det småunger som ikke klarte å holde konsentrasjonen gjenom hele filmen , kunne ikke vært mer en 10 år. SKJØNNER IKKE HVA DE GJØR PÅ EN SLIK FILM ! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) HJELPER LITE DET, sånn når smykket detter utav og tungen min bestemmer seg for å hele i superspeed så jeg må bruke MAKT for å få smykket gjennom. Du kan jo la være å sette det inn igjen... (Men det er kanskje lite aktuelt) Endret 12. november 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 God Kveld Nettopp vært å sett James Bond - Quantum Of Shit Ble ikke bedre av at noen bak satt å kaklet om hvorfor bond skulle til Kairo. " Hva skal han der da? " Merkelig " Samtidlig 3 rekker lenger nede var det småunger som ikke klarte å holde konsentrasjonen gjenom hele filmen , kunne ikke vært mer en 10 år. SKJØNNER IKKE HVA DE GJØR PÅ EN SLIK FILM ! Var det filmen eller miljøet rundt som var shit? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er man tøff nok til å ta piercing er man tøff nok til å ta smertene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er man tøff nok til å ta piercing er man tøff nok til å ta smertene.Jeg tålte smerten da jeg tok dem, ffs. Men må man LIKE den? Don't think so. Ergo, jeg får syte. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Var det filmen eller miljøet rundt som var shit? Jeg synes filmen var helt ok , ikke store greiene. miljøet rundt trakk også opplevelsen ned mange hakk! Unger som får latterkrampe av litt naken hud orker jeg faen ikke igjen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg synes filmen var helt ok , ikke store greiene. miljøet rundt trakk også opplevelsen ned mange hakk! Unger som får latterkrampe av litt naken hud orker jeg faen ikke igjen Aww sånne opplevelser ja. Hater unger som får latterkrampe av det ja >_> Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det var virkelig vondt å ta piercing i tunga altså?Vanlig tungepiercing er ingenting. De jeg har er helvete. Hva er det som gjør dine så spesielle da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hva er det som gjør dine så spesielle da?En vanlig tungepiercing er satt mellom musklene i tungen, der det er minimalt med nerver, og omtrent bare hud. De jeg har går tvers igjennom tungemusklene. Det er som forskjellen på å få en sprøyte og stikke en nål tvers igjennom bicepsen sin (litt på spissen). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er man tøff nok til å ta piercing er man tøff nok til å ta smertene. Tull og tøys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg