Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg lurer på hvor effektivt det er å bruke virtualisering til slikt.

Ikke så dum ide egentlig, men det spørs jo helt på spillet.

Jeg vil tippe at eldre spill uten særlig grafikk kan fungere veldig bra under virtualisering..

Lenke til kommentar
Det var virkelig vondt å ta piercing i tunga altså?
Vanlig tungepiercing er ingenting. De jeg har er helvete.
Er ikke det bare å la være å ta flere da?
HJELPER LITE DET, sånn når smykket detter utav og tungen min bestemmer seg for å hele i superspeed så jeg må bruke MAKT for å få smykket gjennom.
Lenke til kommentar

God Kveld :)

Nettopp vært å sett James Bond - Quantum Of Shit :thumbdown:

Ble ikke bedre av at noen bak satt å kaklet om hvorfor bond skulle til Kairo. " Hva skal han der da? " Merkelig "

Samtidlig 3 rekker lenger nede var det småunger som ikke klarte å holde konsentrasjonen gjenom hele filmen , kunne ikke vært mer en 10 år. SKJØNNER IKKE HVA DE GJØR PÅ EN SLIK FILM !

Lenke til kommentar
God Kveld :)

Nettopp vært å sett James Bond - Quantum Of Shit :thumbdown:

Ble ikke bedre av at noen bak satt å kaklet om hvorfor bond skulle til Kairo. " Hva skal han der da? " Merkelig "

Samtidlig 3 rekker lenger nede var det småunger som ikke klarte å holde konsentrasjonen gjenom hele filmen , kunne ikke vært mer en 10 år. SKJØNNER IKKE HVA DE GJØR PÅ EN SLIK FILM !

Var det filmen eller miljøet rundt som var shit?

Lenke til kommentar
Hva er det som gjør dine så spesielle da?
En vanlig tungepiercing er satt mellom musklene i tungen, der det er minimalt med nerver, og omtrent bare hud. De jeg har går tvers igjennom tungemusklene. Det er som forskjellen på å få en sprøyte og stikke en nål tvers igjennom bicepsen sin (litt på spissen).
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...