Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det tror jeg ikke du skal prøve iom at han er bannet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Han prøver sikkert å få folk fra forumet til å få han unbannet, da. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Kan noen fortelle meg hvem denne "Alekssander <3 ([email protected]) er? Vedkommende prøver å legge meg til på msn og gir seg ikke heller. Ikke har vedkommende presentert seg heller. PM'd .. Nå synes jeg at jeg har vært flink. Installert Intel Fortran Compiler redigert: failslow! Endret 12. november 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Takker og bukker. Hvem er så dette da? Me not nåw ju. The Duke. Han er banna, så PM er håpløst. Han kjeder seg nok uten forum. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mjez. Jeg legger ikke til noen av dere. Jeg har Kexxy, og Bytex (som forøvrig er på msn en gang i skuddåret). Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg koser meg med svinesteaklets med mandelpoteter og hamburgerdressing, samt "Two and a half men". ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 En gang annahvert skuddår kan man vel heller si. Liker ikke MSN. Syns bare det er guffent å være online, så jeg gjør ikke det. Minste motstands vei, vet du. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 En gang annahvert skuddår kan man vel heller si. Liker ikke MSN. Syns bare det er guffent å være online, så jeg gjør ikke det. Minste motstands vei, vet du.Må jeg begynne å spille WoW for å ha kontakt med deg? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Så nettop Eternal Sunshine of the Spotless Mind igjen. For et fantastisk stykke film, på grensen til briljant. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mjez. Jeg legger ikke til noen av dere. Jeg har Kexxy, og Bytex (som forøvrig er på msn en gang i skuddåret). *føle seg viktig.* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg føler meg ikke det minste viktig akkurat nå - bare mett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Så nettop Eternal Sunshine of the Spotless Mind igjen. For et fantastisk stykke film, på grensen til briljant. Den er fantastisk. *føle seg viktig.* Var du som la meg til. xD Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 *føle seg viktig.* Var du som la meg til. xD Var det? :O Husker egentlig ikke, er så lenge siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Irriterende at gamle spill skal være så knot å spille på en XP-maskin Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Yup. Du snakket med Nie, jeg stjal Nie sin pc, du fulgte med over til min msn. x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Yup. Du snakket med Nie, jeg stjal Nie sin pc, du fulgte med over til min msn. x) Aha. I see. Sikkert derfor jeg ikke husker så mye. x] Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Irriterende at gamle spill skal være så knot å spille på en XP-maskin Ja, samt at det er umulig å finne drivere til nyere maskiner slik at man heller ikke kan installere Win98 eller Win95 for å få det til å fungere. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har du ikke gamle maskiner stående til sånt? Urutinert Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har du ikke gamle maskiner stående til sånt? Urutinert Kjeften. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja, det er noe herk og ikke finne drivere til gamle OS når en har ny maskin, og at det kan være et herk og få spill til og fungere under nye OS.. Det er da man er glad man faktisk tok vare på litt gammel maskinvare, så en faktisk kan bygge seg sammen en retro spoillemaskin om en føler behovet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg