fargoth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ordet «drikke» ekskluderer ikke ikke-alkoholholdige drikker som vann, juice, saft, mineralvann etc. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Snart blir det mat her i huset. I dag er det fajitas som står på menyen. Har til og med creme fraiche i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Okai. Asus EAH4870 TOP/HTDI/512M Asus P5Q-E Roccat Kone Gaming Mouse Steel Steelpad QcK XXL Thermaltake Duorb Zalman CNPS9700 NT Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kast ut zalmanen, skaff deg en Thermalright 120 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kast ut zalmanen, skaff deg en Thermalright 120 Meeh, har mere lyst til å kaste ut duorb, og så kjøpe en annen. Men fant ingen andre egentlig, vet ikke hva jeg skal se etter. Pappa har zalman, så. ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 duorb ser jo syk ut da Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Forresten, vet du hvorfor klokkehastigheten står listet to ganger under systemegenskapene i Windows XP? Jeg har lurt på dette flere ganger, men finner ingen fornuftig grunn, men nå har MS aldri vært fornuftige. ^^ Dual-core eller Hyper-threading. Hvor er det du ser det hen forresten? Windowstast + Pause. Ingen dual core eller ht nei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det var underlig tomt her når jeg ikke hele tiden må være parat på å lage melk, gå og finne skinnende ting eller rasle med nøkler hvis babyene ble urolige. For å toppe det hele er ikke lillebror hjemme, og mamma er ikke hjemme. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det var underlig tomt her når jeg ikke hele tiden må være parat på å lage melk, gå og finne skinnende ting eller rasle med nøkler hvis babyene ble urolige. For å toppe det hele er ikke lillebror hjemme, og mamma er ikke hjemme. Da kan du begynne å lage cookies. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Windowstast + Pause.Ingen dual core eller ht nei. Den viser både spesifisert hastighet for CPU og den hastigheten CPU faktisk kjører på. Eksempelvis vil en bærbar med SpeedStep vise lavere hastighet på den ene forekomsten når maskina ikke går på full spiker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det kan jeg jo. Butikken er borti der. Får ringe mamma og høre om hun klikker totalt om jeg baker i kveld. x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det kan jeg jo. Butikken er borti der. Får ringe mamma og høre om hun klikker totalt om jeg baker i kveld. x) Wheeee. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Herre, jeg er så emosjonell for tida. Siper for den minste ting. Leser noe trist og tårene begynner å renne, for hver jævla død eller triste scene i en film eller bok eller lignende, kommer tårene frem. Fatter ikke hva det er for noe ... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Herre, jeg er så emosjonell for tida.Siper for den minste ting. Leser noe trist og tårene begynner å renne, for hver jævla død eller triste scene i en film eller bok eller lignende, kommer tårene frem. Fatter ikke hva det er for noe ... Var sånn før jeg og. Er bedre nå, men allikevel er jeg jævlig sensitiv. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Windowstast + Pause.Ingen dual core eller ht nei. Den viser både spesifisert hastighet for CPU og den hastigheten CPU faktisk kjører på. Eksempelvis vil en bærbar med SpeedStep vise lavere hastighet på den ene forekomsten når maskina ikke går på full spiker. Aaaah, takk! Kan noen fortelle meg hvem denne "Alekssander <3 ([email protected]) er? Vedkommende prøver å legge meg til på msn og gir seg ikke heller. Ikke har vedkommende presentert seg heller. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Windowstast + Pause.Ingen dual core eller ht nei. Den viser både spesifisert hastighet for CPU og den hastigheten CPU faktisk kjører på. Eksempelvis vil en bærbar med SpeedStep vise lavere hastighet på den ene forekomsten når maskina ikke går på full spiker. Aaaah, takk! Kan noen fortelle meg hvem denne "Alekssander <3 ([email protected]) er? Vedkommende prøver å legge meg til på msn og gir seg ikke heller. Ikke har vedkommende presentert seg heller. Dette vil skje hver gang du logger på MSN. Eneste du kan gjøre for å stoppe dette er å klikke "Nei, ikke legg til og blokker" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gjetter på en fra forumet, siden jeg tydeligvis har hatt ham en gang jeg også. 8D Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Aaaah, takk! Kan noen fortelle meg hvem denne "Alekssander <3 ([email protected]) er? Vedkommende prøver å legge meg til på msn og gir seg ikke heller. Ikke har vedkommende presentert seg heller. Googlet mailen, og kom fram til: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser...&s=gamer.no Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Takker og bukker. Hvem er så dette da? Me not nåw ju. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Takker og bukker. Hvem er så dette da? Me not nåw ju. Tror du må nesten sende en PM til han. Og forresten, så legger jeg deg til på MSN om... tjaa... 2 sec? Endret 12. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg