WheelMan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Og derfor er det epic win Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har hørt at nudler har like mye næring i seg som potetgull.. Hurtignudler ja. Vanlige nudler er langt sunnere. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 *gjesp* Da var Heroes også sett. Makan til serie som spinner seg inn i sitt egent møl..yeye.. Kan ikke forvente seg annet, egentlig. Helt i starten var jeg ganske begeistret, men nå? Nææ, det har nesten blitt litt som LOST. Melket til bristepunktet. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Eggnudler > all Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 *gjesp* Da var Heroes også sett. Makan til serie som spinner seg inn i sitt egent møl..yeye.. Kan ikke forvente seg annet, egentlig. Helt i starten var jeg ganske begeistret, men nå? Nææ, det har nesten blitt litt som LOST. Melket til bristepunktet. LOST! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg er stolt over å ALDRI ha sett EN episode av Lost. Ikke en halv episode en gang. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har sett deler av en, og det var mer enn nok, sånn egentlig. Jeg vil hjem og spille mer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg vil hjem og kose meg med oppvask Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Men oppvask er jo ikke kos? Det er bare kos når man er ferdig, også ser kjøkkenet konge ut. Så tar det to dager, så er det nesten like ille -.- Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Minner meg om følkehøgskola! Jeg og en kompis hadde rydde-dag på tirsdag så vi tok bildet av internat rommet etter rydding. på torsdag var det like ile igjen xD Skal se om jeg ikke finner bildene idag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 jeg har rydda rommet mitt her 1 gang:P bare sover og skifter der,men det er litt rotete:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg er stolt over å ALDRI ha sett EN episode av Lost. Ikke en halv episode en gang. Jeg er stolt over å ALDRI ha sett EN episode av Idol. Ikke en halv epsiode engang. Men oppvask er jo ikke kos? Det er bare kos når man er ferdig, også ser kjøkkenet konge ut. Så tar det to dager, så er det nesten like ille -.- Oppvask er elsk Og trappevask og julevask og takvask og veggvask og gulvvask og alt sånn Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Oppvask er elsk Og trappevask og julevask og takvask og veggvask og gulvvask og alt sånn Når kom du på besøk sa du? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mr. Lee biffnudler er da spiselige allerede før man har i tomatsuppe. De eneste hurtignudlene som er spiselige er Tung i Ramen(eller hvordan det nå skrives). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nudler er generelt ikke spiselig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Lost: Hukommelsen min sier at de første episodene i sesong 1 var rimelig bra. Har nærmest sluttet å følge med på dramaserier. Dersom de er bra holder de på i evigheter og drar seg ut, dersom de ikke er populære kuttes de med en gang. Nudler: De eneste spiselige ferdiglagde nudlene er Tao-Tao. Endret 12. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mjamja. Billignudler fra First Price ol. er også spiselig. Avhenger vel av hvor mye penger man har å bruke på mat. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hadde jeg hatt dårlig råd ville jeg ikke kjøpt ferdiglagde nudler i det hele tatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg holder meg til pytt-i-panne. 1 kg til 15-20 spenn <3 Holder 4 dager ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mr. Lee biffnudler er da spiselige allerede før man har i tomatsuppe. De eneste hurtignudlene som er spiselige er Tung i Ramen(eller hvordan det nå skrives). Det er de oransj og blå, rite? Jeg holder meg til pytt-i-panne.1 kg til 15-20 spenn <3 Holder 4 dager ^^ So fukkin true - pytt-i-panne er elsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg