Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er det noe du ikke har fortalt meg?
Masse egentlig. :)

Selvsagt, jeg var bare i kveruleringshumør. Dessuten bryr jeg meg jo (litt) om din helse også, det var derfor jeg postet litt nøkkeltall i håp om at du ikke skal spise mer rått bacon og bli dausjuk.. :)
It's better to be lucky than to be good er det noen som sier. Og jeg satser på å være en av de som er lucky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå tror jeg at jeg seriøst har fått nok av Facebook.

Du våger ikke forsvinne. Hvor skal jeg ellers få tak i bilder av deg som ikke er i RPP? :ph34r:

Har du tenkt på det? :O

Gjør som meg. Lei en privatetterforsker.

Har ikke penger.

Foretrekker å luske i RPP og på Nettby og fjasbok.

Der kan jeg tilfredsstille bilde-fetisjen min og det er så mye enklere å finne bilder der enn å spørre vedkommende om bilder av de.

Det være seg Ida3 eller noen av de andre jentene på forumet :ph34r:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt fjesbok. Lagde en tullebruker for å finne bilder av gamle klassevenninner. Men når jeg finner navnet deres, kommer bare navn og et bittelite profilbilde frem. Får ikke gå INN på profilen og se mere pics. MÅ jeg adde dem som friend først?

Lenke til kommentar

Ja. Noe som også fungerer, er om venner av deg kommenterer andres foto (altså, andre enn de i kontaktlista di), og da kan du se dette bildet+resten av albumet til de som h*n sendte kommentar til.

I tillegg kan du "poke" folk, og poker de tilbake, ser du profilen deres en uke. Denne funksjonen brukes nesten aldri, fordi de aller fleste bare adder og aksepterer alt mulig rart. Det er mange jeg ikke snakker med omtrent, som likevel adder meg (friend count er fjortissversjonen av epeen).

EDIT: Diverse.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...