Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jøss, det er bare å tyte i seg.. :fun:

(...) Bakterien (salmonella) spres gjennom kjøttprodukter, særlig svine- og fjørfekjøtt,
(...) Antall meldte tilfeller i Norge er nå mellom 1400 og 1500 i året. (...)
Kilde

Ingen jeg kjenner har hatt problemer. Derfor spiser jeg fortsatt mitt bacon rått.

Lenke til kommentar
Jaggu godt vi ikke er nevneverdig plaget med slikt i dette landet da. Men det forklarer jo muslingenes frykt for griser.
Frykt? Sinne. Sinne mot alle som selger ting med gris i.

Fikk blodkjeft for noen dager siden, fordi en muslimsk jente hadde bestilt Røstipotet MED BACON, og det var det GRIS i. Hun bestilte røstipotet med bacon. Men vi var ansvarlige for hennes grisespising, siden det var vi som solgte det. Bah.

Vel å merke forsto jeg det godt den gangen jeg fikk blodkjeft fordi noen hadde gitt den muslimske mannen pizzini som inneholdt skinke, etter å ha garantert at det ikke inneholdt skinke, men når de bestiller seg mat med gris i. BAH.

Ja, jeg trengte bare å få ut litt frustrasjon nå. 8D

Lenke til kommentar
Jaggu godt vi ikke er nevneverdig plaget med slikt i dette landet da. Men det forklarer jo muslingenes frykt for griser.

Fikk blodkjeft for noen dager siden, fordi en muslimsk jente hadde bestilt Røstipotet MED BACON, og det var det GRIS i. Hun bestilte røstipotet med bacon. Men vi var ansvarlige for hennes grisespising, siden det var vi som solgte det. Bah.

Vel å merke forsto jeg det godt den gangen jeg fikk blodkjeft fordi noen hadde gitt den muslimske mannen pizzini som inneholdt skinke, etter å ha garantert at det ikke inneholdt skinke, men når de bestiller seg mat med gris i. BAH.

Stupid is as stupid does

Figur 18. Tilfeller av salmonellose i Norge meldt MSIS 1977-2006 etter smittested

937a624c96.jpg

And I does stupid things sometimes.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Høres ut som du koser deg på jobb :p

Lenke til kommentar
Ja jøss, det er bare å tyte i seg.. :fun:

(...) Bakterien (salmonella) spres gjennom kjøttprodukter, særlig svine- og fjørfekjøtt,
(...) Antall meldte tilfeller i Norge er nå mellom 1400 og 1500 i året. (...)
Kilde

Ingen jeg kjenner har hatt problemer. Derfor spiser jeg fortsatt mitt bacon rått.

"Ingen jeg kjenner har fått AIDS av å ha ubeskyttet sex, derfor driter jeg i prevensjon."
Lenke til kommentar
"Ingen jeg kjenner har fått AIDS av å ha ubeskyttet sex, derfor driter jeg i prevensjon."

Du SKJØNNER meg likevel! :D

Og her trodde jeg du var en av de tullingene som bruker bilbelte og sånn. Jeg har jo liksom ikke planer om å kræsje så hva skal jeg med det?

Lenke til kommentar
Joda, sånn til vanlig er det skikkelig koselig. Det er når det kommer skikkelig urasjonelle kunder inn jeg blir irritert. Slik som en dame som var innom for en stund siden. Hun prøver å betale i pølsedisken, noe vi ikke har mulighet til. En jeg jobber med står der, og sier pent "om du går bort i kassen og betaler og slikt der, så skal jeg lage pølsen for deg i mens". Da ble damen sur, og glefser noe ala "Hæh? Da vil jeg ikke ha pølse likevel!". Kommer bort i kassen til meg, og begynner å skjelle meg huden full om uhøflige kollegaer. Når jeg prøver å forklare henne at det tydeligvis er skjedd en missforståelse, så får jeg blodkjeft for å være skikkelig uhøflig og ekkel, og hun ber meg vise henne hvor hun får tak i butikksjefen. Mindre logisk dame, det der.
Lenke til kommentar

Du SKJØNNER meg likevel! :D

Selvsagt, jeg var bare i kveruleringshumør. Dessuten bryr jeg meg jo (litt) om din helse også, det var derfor jeg postet litt nøkkeltall i håp om at du ikke skal spise mer rått bacon og bli dausjuk.. :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Joda, sånn til vanlig er det skikkelig koselig. Det er når det kommer skikkelig urasjonelle kunder inn jeg blir irritert. Slik som en dame som var innom for en stund siden. Hun prøver å betale i pølsedisken, noe vi ikke har mulighet til. En jeg jobber med står der, og sier pent "om du går bort i kassen og betaler og slikt der, så skal jeg lage pølsen for deg i mens". Da ble damen sur, og glefser noe ala "Hæh? Da vil jeg ikke ha pølse likevel!". Kommer bort i kassen til meg, og begynner å skjelle meg huden full om uhøflige kollegaer. Når jeg prøver å forklare henne at det tydeligvis er skjedd en missforståelse, så får jeg blodkjeft for å være skikkelig uhøflig og ekkel, og hun ber meg vise henne hvor hun får tak i butikksjefen. Mindre logisk dame, det der.

Hun hørtes veldig logisk ut ja. Må ha klikka for henne.

Nå tror jeg at jeg seriøst har fått nok av Facebook.

Du våger ikke forsvinne. Hvor skal jeg ellers få tak i bilder av deg som ikke er i RPP? :ph34r:

Har du tenkt på det? :O

Gjør som meg. Lei en privatetterforsker.

Er det noe du ikke har fortalt meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...