Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Kanskje jeg bare har sovet alt for lite, men jeg innbiller meg at DNFK blir til /b/, bare uten all CPen.

Sjekk side 6798, innlegg #5 frå toppen. :)

Lenke til kommentar
(...) Rått bacon er nammenamme
Trikinsykdomer er ikke like behagelig. Man er like utsatt for bakterier og parasitter i rått bacon som i ubehandlet grisekjøtt. Røykingen/den kjemiske behandlingen tar ikke knekken på hverken trikiner eller salmonella..

Jaggu godt vi ikke er nevneverdig plaget med slikt i dette landet da. Men det forklarer jo muslingenes frykt for griser.
Lenke til kommentar
Trikinsykdomer er ikke like behagelig. Man er like utsatt for bakterier og parasitter i rått bacon som i ubehandlet grisekjøtt. Røykingen/den kjemiske behandlingen tar ikke knekken på hverken trikiner eller salmonella..

Jaggu godt vi ikke er nevneverdig plaget med slikt i dette landet da. Men det forklarer jo muslingenes frykt for griser.

LOL

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Dei spis jo ikkje steikt grisekjøt heller, då.

Lenke til kommentar

Ja jøss, det er bare å tyte i seg.. :fun:

(...) Bakterien (salmonella) spres gjennom kjøttprodukter, særlig svine- og fjørfekjøtt,
(...) Antall meldte tilfeller i Norge er nå mellom 1400 og 1500 i året. (...)
Kilde
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...