Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) c-c-c-Combobreaker! c-c-c-Combobreaker! Endret 11. november 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 c-c-c-Comborbreaker! FAIL Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kanskje jeg bare har sovet alt for lite, men jeg innbiller meg at DNFK blir til /b/, bare uten all CPen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ingenting smaker godt? Vil det si at ingenting er en god smak? ja 8D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Det begynner å bli seint og som kjent blir intarwebz mer og mer innholdsløst utover på kveldene. Endret 11. november 2008 av Olum Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ingenting NOM NOM NOM Ingenting smaker ikke noe godt da Ingenting smaker ikke vondt heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kanskje jeg bare har sovet alt for lite, men jeg innbiller meg at DNFK blir til /b/, bare uten all CPen. Prøv gullkorn så føler du deg enda mer hjemme Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kanskje jeg bare har sovet alt for lite, men jeg innbiller meg at DNFK blir til /b/, bare uten all CPen. Vi må jo samles i en internettforening med bilder andre har laget. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ingenting NOM NOM NOM Ingenting smaker ikke noe godt da Ingenting smaker ikke vondt heller. Jo, det er mye som smaker vondt. Du er passe altetende om du synes ingenting smaker vondt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ingenting smaker godt? Vil det si at ingenting er en god smak? ja 8D Så da tar jeg ingenting på brødskiva! OM NOM NOM NOM Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (...) Rått bacon er nammenammeTrikinsykdomer er ikke like behagelig. Man er like utsatt for bakterier og parasitter i rått bacon som i ubehandlet grisekjøtt. Røykingen/den kjemiske behandlingen tar ikke knekken på hverken trikiner eller salmonella.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kanskje jeg bare har sovet alt for lite, men jeg innbiller meg at DNFK blir til /b/, bare uten all CPen. Sjekk side 6798, innlegg #5 frå toppen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (...) Rått bacon er nammenammeTrikinsykdomer er ikke like behagelig. Man er like utsatt for bakterier og parasitter i rått bacon som i ubehandlet grisekjøtt. Røykingen/den kjemiske behandlingen tar ikke knekken på hverken trikiner eller salmonella.. Jaggu godt vi ikke er nevneverdig plaget med slikt i dette landet da. Men det forklarer jo muslingenes frykt for griser. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (...) Rått bacon er nammenammeTrikinsykdomer er ikke like behagelig. Man er like utsatt for bakterier og parasitter i rått bacon som i ubehandlet grisekjøtt. Røykingen/den kjemiske behandlingen tar ikke knekken på hverken trikiner eller salmonella.. Jaggu godt vi ikke er nevneverdig plaget med slikt i dette landet da. Men det forklarer jo muslingenes frykt for griser. LOL Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ingenting NOM NOM NOM Ingenting smaker ikke noe godt da Ingenting smaker ikke vondt heller. Nei, men jeg går ikke etter å ete ting jeg synes er vondt heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jaggu godt vi ikke er nevneverdig plaget med slikt i dette landet da. Men det forklarer jo muslingenes frykt for griser. Dei spis jo ikkje steikt grisekjøt heller, då. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (...) I is nammenamme Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Neste kropp som poster RickRolls vil få seg en Jarmo-rock `n roll i liveversjon.. Endret 11. november 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (...) Rått bacon er nammenammeTrikinsykdomer er ikke like behagelig. Man er like utsatt for bakterier og parasitter i rått bacon som i ubehandlet grisekjøtt. Røykingen/den kjemiske behandlingen tar ikke knekken på hverken trikiner eller salmonella.. Jaggu godt vi ikke er nevneverdig plaget med slikt i dette landet da. Men det forklarer jo muslingenes frykt for griser. Ja jøss, det er bare å tyte i seg.. (...) Bakterien (salmonella) spres gjennom kjøttprodukter, særlig svine- og fjørfekjøtt, (...) Antall meldte tilfeller i Norge er nå mellom 1400 og 1500 i året. (...) Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg