Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Underpants; Trodde det var mest for deg akkurat det gjaldt jeg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Da har jeg trøsteshoppa digg (og litt mat) for 500 spenn. Føler meg ikke så mye bedre egentlig =/ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Slasken, ingen dum tanke Jeg tror ikke jeg har deg på den nye msnen min Sjekk profilen min vennen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Underpants; Trodde det var mest for deg akkurat det gjaldt jeg? Hvorfor slik en antagonistisk holdning? Så du ikke ^^ ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Underpants; Trodde det var mest for deg akkurat det gjaldt jeg? Hvorfor slik en antagonistisk holdning? Så du ikke ^^ ? JEg tror han mente det akkurat like spøkefullt som deg, søte lille. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg burde vel ha skrevet på slutten der! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ok, sorry . Er ikke så god til å se det på teh waeb. Endret 15. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 One is the loneliset number. Den sangen passer jævlig godt akkurat nå. Samt Mr. Lonely (nei, ikke Akons rævkjøring av sangen) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ok, sorry . Er ikke så god til å se det på teh waeb. Det er ikke alltid så lett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Når jeg tenker meg om, passer Whiskey Lullaby enda bedre. *sette på repeat* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er ikke det skogens kongle? Nei. Snakker ikke om noen dysletisk elg. Tror jeg skal slå av hjernen min et halvt år eller noe. Kommer bare negativt ut av dette... Men hva gjør du i toppen av granen da? Og hvorfor det? Jeg liker hjernen din, jeg. Sitter her og svaier i vinden. Frykt for å klatre ned til moder jord og utforske skogen. Du er rar . Ikke mange som liker slike sarkastiske og syrlige kommentarer, eneste jeg klarer. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (nei, ikke Akons rævkjøring av sangen) Skulle fått bank for den falske, grusomme og talentløse remixen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skal dere høre på god musikk anbefaler jeg Killswitch Engage - My Curse Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sitter her og svaier i vinden. Frykt for å klatre ned til moder jord og utforske skogen. Du er rar . Ikke mange som liker slike sarkastiske og syrlige kommentarer, eneste jeg klarer. Vel, er ganske greit å utforske skogen. Bedre enn å falle ned. Eller kanskje du lander mykt på noen elger. Eller kongler. Jeg vet jeg er rar. Og du er ikke den eneste som kommer med sarkasme/ironi i annenhver setning de lirer av seg. Bare spør vennene mine, liksom. Skal dere høre på god musikk anbefaler jeg Killswitch Engage - My Curse Jeg skal se KSE live om mellom 161 og 166 dager. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Datasmurf: Sjekk ut Karen Overton - Your loving arms og Oceanlab - Satelite, me like Vel, er ganske greit å utforske skogen. Bedre enn å falle ned. Eller kanskje du lander mykt på noen elger. Eller kongler. Jeg vet jeg er rar. Og du er ikke den eneste som kommer med sarkasme/ironi i annenhver setning de lirer av seg. Bare spør vennene mine, liksom. Sett at elgene har horn, og konglene har skarpe kanter. Er det verdt risken kan en spørre seg. Vanskelig å puste med huet gravd ned i gjørma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke i form for ny musikk nå, kompis. Trenger bare noe å deppe med. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sett at elgene har horn, og konglene har skarpe kanter. Er det verdt risken kan en spørre seg. Vanskelig å puste med huet gravd ned i gjørma Elgkyr har ikke horn, da. Og hvis konglene er sånn passe råtnet er de sikkert ikke skarpe Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke i form for ny musikk nå, kompis.Trenger bare noe å deppe med. Hvorfor er du deppa? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Harddiskkræsj. For øyeblikket lever jeg et liv uten de 48.000 MP3ene mine, og jeg takler det dårlig. Alkohol har heller ikke hjulpet og nå har jeg spist 2 store sjokoladeplater siden jeg kom hjem uten at det har hjulpet heller Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Elgkyr har ikke horn, da.Og hvis konglene er sånn passe råtnet er de sikkert ikke skarpe Plutselig tar de rennafart og stepper opp i horder mot en stakkarslig konge. Og konglene har da blitt så frigjort at de har satt opp nye trær og flere faremomenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg