Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke det skogens kongle?

Nei. Snakker ikke om noen dysletisk elg.

Tror jeg skal slå av hjernen min et halvt år eller noe. Kommer bare negativt ut av dette...

Men hva gjør du i toppen av granen da?

Og hvorfor det? Jeg liker hjernen din, jeg. :wee:

Sitter her og svaier i vinden. Frykt for å klatre ned til moder jord og utforske skogen.

Du er rar :wee: . Ikke mange som liker slike sarkastiske og syrlige kommentarer, eneste jeg klarer.

Lenke til kommentar
Sitter her og svaier i vinden. Frykt for å klatre ned til moder jord og utforske skogen.

Du er rar :wee: . Ikke mange som liker slike sarkastiske og syrlige kommentarer, eneste jeg klarer.

Vel, er ganske greit å utforske skogen. Bedre enn å falle ned. Eller kanskje du lander mykt på noen elger. Eller kongler. :p

Jeg vet jeg er rar. Og du er ikke den eneste som kommer med sarkasme/ironi i annenhver setning de lirer av seg. Bare spør vennene mine, liksom. :p

Skal dere høre på god musikk anbefaler jeg Killswitch Engage - My Curse :wee:

Jeg skal se KSE live om mellom 161 og 166 dager. :wee:

Lenke til kommentar

Datasmurf: Sjekk ut Karen Overton - Your loving arms og Oceanlab - Satelite, me like :)

Vel, er ganske greit å utforske skogen. Bedre enn å falle ned. Eller kanskje du lander mykt på noen elger. Eller kongler. :p

Jeg vet jeg er rar. Og du er ikke den eneste som kommer med sarkasme/ironi i annenhver setning de lirer av seg. Bare spør vennene mine, liksom. :p

Sett at elgene har horn, og konglene har skarpe kanter. Er det verdt risken kan en spørre seg. Vanskelig å puste med huet gravd ned i gjørma :(

Lenke til kommentar
Elgkyr har ikke horn, da.

Og hvis konglene er sånn passe råtnet er de sikkert ikke skarpe :wee:

Plutselig tar de rennafart og stepper opp i horder mot en stakkarslig konge.

Og konglene har da blitt så frigjort at de har satt opp nye trær og flere faremomenter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...