Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Skuffet over at Justin ikke er et smårips? Skeeeptisk....O.O hadde tatt seg bedre ut som smårips Egentlig ikke. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skuffet over at Justin ikke er et smårips? Skeeeptisk....O.O Justin gir jeg igrunnen faen i da... håpet du prøvde og vri samtalen over til smårips... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så sett i gang da vel. Ikke noe mer enn det, liksom. Jeg skjønner at livet mitt er på skråplan, så noe får jeg gjøre. Holder på å bli emo, og det vil jeg ikke. Får heller slite meg gjennom livet med annen smerte... ikke noe kutting, men noe nyttig... Skal vi få se årets første emo-diskusjon? :o Det er vell bare og vente å se. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Skal vi få se årets første emo-diskusjon? :o Nope, emoene får meg ikke. Så det er sagt... Jeg har ikke tid til det, jeg skal bli forkjølet... trene, og skole... Endret 8. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skuffet over at Justin ikke er et smårips? Skeeeptisk....O.O hadde tatt seg bedre ut som smårips Egentlig ikke. Eh, jo? Om han hadde vært 14, så hadde vært en grunn til å prøve seg på han. Nå er han bare... rynkete og gammel. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Egentlig ikke. smårips i bar overkropp og falske totoveringer? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gah. Pappa sin dame er faen så respektløs at jeg blir kvalm. En begravelse denne uken, og om jeg klikker totalt, en neste uke. Forbanna drittkjerring, er det mulig å være så jævlig? Farmor hatet henne, og hun behandler farmor sin begravelse som årets sosiale happening. Hun må dø. Faen. Noen som har en kjapp tutorial for en eller annen gift som er vanskelig å oppdage? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Dere er syke Oo. Men ja, vi kan godt snakke om smårips. Første jeg tenker på når jeg hører det ordet er Jan Simonsen. Smårips eater =S. Kult. Jeg er med på den, Eplefe. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Alle er syke, noen skjuler det, andre ikke... Men pervoer er det overalt... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dere er syke Oo. Men ja, vi kan godt snakke om smårips. Første jeg tenker på når jeg hører det ordet er Jan Simonsen. Smårips eater =S. *frysninger* Icky. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dere er syke Oo. Men ja, vi kan godt snakke om smårips. Første jeg tenker på når jeg hører det ordet er Jan Simonsen. Smårips eater =S. Kult. Jeg er med på den, Eplefe. jeg tror egentlig Jan simonsen er Julenissen jeg... formen på magen passer perfekt, og han er snill som dagen er lang Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen, jobber med særemne. Har overhodet ikke lyst, fremføring i 15 min imorgen. Hjelp Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eh, jo? Om han hadde vært 14, så hadde vært en grunn til å prøve seg på han. Nå er han bare... rynkete og gammel. 14 år gamle gutter er akkurat det; gutter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dere er syke Oo. Men ja, vi kan godt snakke om smårips. Første jeg tenker på når jeg hører det ordet er Jan Simonsen. Smårips eater =S. Kult. Jeg er med på den, Eplefe. Hun KJERRINGEN rotet seg inn i farfar sin begravelse, enda farfar satte mamma like høyt (om ikke høyere) enn sine egne døtre og ikke ville ha noe med henne å gjøre. Jeg blir så forbanna SUR! Helvete. Er respekt blitt et jævla fremmedord? Faen i svarte helvete ta henne. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg har blitt spandert en øl på av Jan Simonsen. Husker ikke hva som skjedde etter det... Endret 8. januar 2008 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aww....you know you want it. Du kan bruke sånne blåpose-greier på skoene. Bare et tips. Jeg mener, gift? Trodde du ville at hun skulle lide jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare hun forsvinner fra livet mitt, så gir jeg faen i om hun lider, eller om hun bare forsvinner. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gah. Pappa sin dame er faen så respektløs at jeg blir kvalm. En begravelse denne uken, og om jeg klikker totalt, en neste uke. Forbanna drittkjerring, er det mulig å være så jævlig? Farmor hatet henne, og hun behandler farmor sin begravelse som årets sosiale happening. Hun må dø. Faen. Noen som har en kjapp tutorial for en eller annen gift som er vanskelig å oppdage? hva med og heller bare fritere liket i olje, støpe det inn i betong, og dumpe det midt ute på havet Jeg har blitt spandert en øl på av Jan Simonsen. Husker ikke hva som skjedde etter det... det var Ivar som spanderte ølen på deg Jan bare var der... og dere stakk til en møllers tror jeg det var Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gah. Pappa sin dame er faen så respektløs at jeg blir kvalm. En begravelse denne uken, og om jeg klikker totalt, en neste uke. Forbanna drittkjerring, er det mulig å være så jævlig? Farmor hatet henne, og hun behandler farmor sin begravelse som årets sosiale happening. Hun må dø. Faen. Noen som har en kjapp tutorial for en eller annen gift som er vanskelig å oppdage? hva med og heller bare fritere liket i olje, støpe det inn i betong, og dumpe det midt ute på havet Er et stoff i bitre mandler som visstnok skal være giftig . Eller så kan du dynke tannbørsten hennes i (gift). Eventuelt mye morro med Toffefee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg