Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så sett i gang da vel. Ikke noe mer enn det, liksom. Jeg skjønner at livet mitt er på skråplan, så noe får jeg gjøre. Holder på å bli emo, og det vil jeg ikke. Får heller slite meg gjennom livet med annen smerte... ikke noe kutting, men noe nyttig...

Skal vi få se årets første emo-diskusjon? :o

Det er vell bare og vente å se.

Lenke til kommentar

Gah. Pappa sin dame er faen så respektløs at jeg blir kvalm. En begravelse denne uken, og om jeg klikker totalt, en neste uke. Forbanna drittkjerring, er det mulig å være så jævlig? Farmor hatet henne, og hun behandler farmor sin begravelse som årets sosiale happening. Hun må dø. Faen. Noen som har en kjapp tutorial for en eller annen gift som er vanskelig å oppdage?

Lenke til kommentar
Dere er syke Oo. Men ja, vi kan godt snakke om smårips. Første jeg tenker på når jeg hører det ordet er Jan Simonsen. Smårips eater =S.

Kult. Jeg er med på den, Eplefe.

jeg tror egentlig Jan simonsen er Julenissen jeg... formen på magen passer perfekt, og han er snill som dagen er lang :)

Lenke til kommentar
Dere er syke Oo. Men ja, vi kan godt snakke om smårips. Første jeg tenker på når jeg hører det ordet er Jan Simonsen. Smårips eater =S.

Kult. Jeg er med på den, Eplefe.

Hun KJERRINGEN rotet seg inn i farfar sin begravelse, enda farfar satte mamma like høyt (om ikke høyere) enn sine egne døtre og ikke ville ha noe med henne å gjøre. Jeg blir så forbanna SUR! Helvete. Er respekt blitt et jævla fremmedord? Faen i svarte helvete ta henne.

Lenke til kommentar
Gah. Pappa sin dame er faen så respektløs at jeg blir kvalm. En begravelse denne uken, og om jeg klikker totalt, en neste uke. Forbanna drittkjerring, er det mulig å være så jævlig? Farmor hatet henne, og hun behandler farmor sin begravelse som årets sosiale happening. Hun må dø. Faen. Noen som har en kjapp tutorial for en eller annen gift som er vanskelig å oppdage?

hva med og heller bare fritere liket i olje, støpe det inn i betong, og dumpe det midt ute på havet :)

Jeg har blitt spandert en øl på av Jan Simonsen. Husker ikke hva som skjedde etter det...

det var Ivar som spanderte ølen på deg :p Jan bare var der... og dere stakk til en møllers tror jeg det var :(

Lenke til kommentar

hva med og heller bare fritere liket i olje, støpe det inn i betong, og dumpe det midt ute på havet :)

Er et stoff i bitre mandler som visstnok skal være giftig :) .

Eller så kan du dynke tannbørsten hennes i (gift).

Eventuelt mye morro med Toffefee.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...