Catkin Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fylte kyllinglår, L4r5? Kva skal han fylle dei med då? Mais og betasuppe? Nei, herregud. Eier du ikke fantasi? Skal lete etter oppskriften. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvordan faen skal jeg vite det? Det er da for daen ikke jeg som oppfant alkoholen! Nei, hvem daen gjorde det mon tro? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvordan faen skal jeg vite det? Det er da for daen ikke jeg som oppfant alkoholen! Nei, hvem daen gjorde det mon tro? Jeg har nytt tastatur! Give me a break! Faktisk første fylla med det nye tustetaret! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvordan faen skal jeg vite det? Det er da for daen ikke jeg som oppfant alkoholen! Haha, bra svart! Nei, herregud. Eier du ikke fantasi? Jo, takk. Kva med smørost og yndlingskrydderet? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvordan faen skal jeg vite det? Det er da for daen ikke jeg som oppfant alkoholen! Nei, hvem daen gjorde det mon tro? Jeg har nytt tastatur! Give me a break! Faktisk første fylla med det nye tustetaret! Haha, fantastisk. 11/11/08 må huskes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Zlatz, det fungerte å sette det i kompitabilitetsmodus for Win2k, yay ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 OMG! Tror jeg holder på å miste meg selv til røykedjevelen har følt et røyksug i hele dag.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvordan faen skal jeg vite det? Det er da for daen ikke jeg som oppfant alkoholen! Nei, hvem daen gjorde det mon tro? Jeg har nytt tastatur! Give me a break! Faktisk første fylla med det nye tustetaret! Haha, fantastisk. 11/11/08 må huskes. Jeg inviterer til camshow når maten er ferdig. Da skal dere få noe å minnes Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) OMG! Tror jeg holder på å miste meg selv til røykedjevelen har følt et røyksug i hele dag.. Stå imot! Stå imot! Stå imot! Stå i...k, you get tha point. Hvordan faen skal jeg vite det? Det er da for daen ikke jeg som oppfant alkoholen! Nei, hvem daen gjorde det mon tro? Jeg har nytt tastatur! Give me a break! Faktisk første fylla med det nye tustetaret! Haha, fantastisk. 11/11/08 må huskes. Jeg inviterer til camshow når maten er ferdig. Da skal dere få noe å minnes K, pm me ur emesen Endret 11. november 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 K, pm me ur emesen Hugs å foreviga det, då. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 OMG! Tror jeg holder på å miste meg selv til røykedjevelen har følt et røyksug i hele dag.. Stå imot! Stå imot! Stå imot! Stå i...k, you get tha point. Jeg prøver.. Men, bare i dag, så har jeg, anit-røyker nr. 1 tatt to trekk av en røyk. Ikke mye, men har liksom fått av venner, har heldigvis ingen egen røyk.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Flere enn meg som savner de useriøse artiklene fra overklokking.no på hw? De har blitt så selvhøytidelige de siste 3-4 årene at det nesten er kvalmtEndusiast tiden er over. Tiden da prosjektene fikk oppmerksomhet er laaaaaaangt og laaaaaaaaaangt forbi. Trist så ufattelig trist. Regna nettopp ut at L4r5 har ca. 30,100 poster inkludert alt fra OT-baren.Ikke dårlig. Og du orket å sitte å slå sammen alle kategoriene som han har postet 1 i? Jiiizzz..for et ork. Tja, er ikke så lett å si når man ikke vet noe om matlageret ditt, L4r5. Gah, jeg duger ikke som husmor. Det er nesten litt trist. Det gjør du vel, du trenger bare en liten porsjon tålmodighet *poke* Nei, men vurderer kyllingfilet med bacon snurret rundt. Stekt i ovnen med et eller annet inntil.Do it, er jæææævlig godt. Gjerne litt størrelse på baconet også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg ser hva som kommer. Gisle skal mase om hvor motvillig jeg var når "vi" skulle lage muffins. PUH! Endret 11. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Haha, fantastisk. 11/11/08 må huskes. Hva med å huske det som slutten på først verdenskrig i stedet for ubetydelige hendelser i Lars' liv? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Flere enn meg som savner de useriøse artiklene fra overklokking.no på hw? De har blitt så selvhøytidelige de siste 3-4 årene at det nesten er kvalmtEndusiast tiden er over. Tiden da prosjektene fikk oppmerksomhet er laaaaaaangt og laaaaaaaaaangt forbi. Trist så ufattelig trist. Desverre. Jeg vurderer å skrive et par prøve-artikler, men jeg kan ikke ta betalt nå pga. rehabiliteringsøknaden. Regna nettopp ut at L4r5 har ca. 30,100 poster inkludert alt fra OT-baren.Ikke dårlig. Og du orket å sitte å slå sammen alle kategoriene som han har postet 1 i? Jiiizzz..for et ork. Hva med å ta den kategorien jeg har posta mest i og så ser man hvor mange prosent den er av totalen? Da er man bare en enkel likning unna totalen. Sånn ca hvertfall. Nei, men vurderer kyllingfilet med bacon snurret rundt. Stekt i ovnen med et eller annet inntil.Do it, er jæææævlig godt. Gjerne litt størrelse på baconet også. Tror jeg gjør det. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva med å huske det som slutten på først verdenskrig i stedet for ubetydelige hendelser i Lars' liv? Ubetydelige sa du? Vet ikke hva som er mest betydelig jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det var ikke 08 dahhh. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Slik var det jeg gjorde det: Fant ut hvor mange sider med poster L4r5 har skrevet. (Var minst 1.2k sider, fant det på profilen hans) Jeg ganget anntal sider (x) med 25 (y), da 25 er max poster per side på profilen. Så x*y = svaret jeg fikk. Aner ikke om det er riktig, men det høres riktig ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg ser hva som kommer. Gisle skal mase om hvor motvillig jeg var når "vi" skulle lage muffins. PUH! FORHÅNDSDØMMING! Desverre. Jeg vurderer å skrive et par prøve-artikler, men jeg kan ikke ta betalt nå pga. rehabiliteringsøknaden....etterbetaling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg