Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Denne Chiantien blei bare bedre og bedre jo mere jeg drakk av den. Første slurken var bare "so-so". Nå var den jo faktisk god.

San Cosma Riserva 2005 het den eller noe. Tror egentlig jeg burde gått for Rioja'en. Er generelt sett ganske glad i Rioja. Er en bredere smak om dere skjønner hva jeg mener. Fyldigere på en måte. Som regel hvertfall. Chianti er ikke helt det samme. Det er mer utpreget av den ene smaken i Chianti synes jeg. Mens Roija'er pleier å være en symfoni av flere smaker som harmonerer godt sammen. Et bredt utvalg mot chiantiens tynne bidrag. Ikke at det tynne bidraget er dårlig. Jeg bare ønsker meg MER smak.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som savner de useriøse artiklene fra overklokking.no på hw? De har blitt så selvhøytidelige de siste 3-4 årene at det nesten er kvalmt

Du har ikke lov å smake vinn. Hold deg til melk. :)

Melk smaker i alle fall langt bedre enn vin!

Melk er ikek godt. Det er et tilbehør til cornflakes eller en ingrediens i en saus eller noe. Ikke noe mere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Flere enn meg som savner de useriøse artiklene fra overklokking.no på hw? De har blitt så selvhøytidelige de siste 3-4 årene at det nesten er kvalmt

Du har ikke lov å smake vinn. Hold deg til melk. :)

Melk smaker i alle fall langt bedre enn vin!

Melk er ikek godt. Det er et tilbehør til cornflakes eller en ingrediens i en saus eller noe. Ikke noe mere.

Melk skal drikkes kun vis brunt pulver tilsettes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...