NikkaYoichi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 "Eplefe leser heftig erotisk novelle/juleeventyr"-tråden. Er det sant, for det hadde virkelig vært noe. Den herlige bergensken og juleeventyr må jo bare bli en suksess. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Telefonselgere er gøy. Husker det var en som ringte og skulle ha oss til å skifte til IP-telefoni. Idioten klarte å prestere å påstå at IP-telefoni ikke bruker noe som helst båndbredde. Så jeg begytne å spørre han om hvilke kodek de bruker. Det brukte de visst ikke. Når jeg begynte å spørre om man kunne sette opp QoS-profiler selv og sånn så skjønte han at han hadde tatt seg vann over hodet. Aldri anta at du kan mer om nettverk enn kunder med Cisco-sertifisering. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gawd! Det verste med å formatere maskiner, er når du plutselig sitter der uten drivere. Maskina her hadde verken LAN, audio, skjerm eller USB-drivere fant jeg ut i natt. Måtte vente til i sted før jeg fikk tak i de, og det var også lettere sagt enn gjort Helvetes Lidl-PC >< Jeg har fått fatt på det viktigste da. LAN og audio Det er dog et helvete å bruke PCen uten skjermdriverne Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 finnes det en tråd der jeg kan søke om hjelp til photoshopping av bilder? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 finnes det en tråd der jeg kan søke om hjelp til photoshopping av bilder? Noe sånt som "Den Store Photoshop-tråden"? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 finnes det en tråd der jeg kan søke om hjelp til photoshopping av bilder? You suck at Photoshop. (Nei, det er ikke kødd, JFGI.) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det sant, for det hadde virkelig vært noe. Den herlige bergensken og juleeventyr må jo bare bli en suksess. Jeg vurderer det. Men jeg trenger noe å lese. Forslag plz. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 finnes det en tråd der jeg kan søke om hjelp til photoshopping av bilder? You suck at Photoshop. (Nei, det er ikke kødd, JFGI.) Det er faktisk en ganske god serie Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Sangen. Hvordan kan man lære seg en film? Ehm... Hvordan gjør skuespillerne det? Som om skuespillere kan hele filmen utenat. Replikkene forsvinner nok ut av hodet deres i det de har gjort ferdig scenen. Si ikke det ... Hvis man går inn for det er det ikke så vanskelig å lære seg replikkene til en hel film. Trenger ikke gå inn for det en gang, bare se filmen mange nok ganger. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvis man går inn for det er det ikke så vanskelig å lære seg replikkene til en hel film. Trenger ikke gå inn for det en gang, bare se filmen mange nok ganger. Vi har vel alle i hvertfall én slik film? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vi har vel alle i hvertfall én slik film? Å? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det sant, for det hadde virkelig vært noe. Den herlige bergensken og juleeventyr må jo bare bli en suksess. Jeg vurderer det. Men jeg trenger noe å lese. Forslag plz. Snikker Andersen, eller hva det nå heter? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vi har vel alle i hvertfall én slik film? Å? Nå er du noen år yngre enn meg da, men mange har jo en favorittfilm de har sett så mange ganger at de kan de fleste replikkene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ikke et jule-eventyr, men Kongen og Nattergalen er et koselig eventyr som hun kunne lest. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Åtte små, to store og en lastebil \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gah. Taklar ikkje at nettet dett ut og inn heile tida. >< Og så prøvar eg å vere venstrehendt i kveld. Det er vanskeleg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Chianti eller Rioja? Hva mener folket? *sitte og se på to fine flasker* Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kveld, folkens. Nå klarer ikke hjernen min å håndtere mer informasjon i dag. Får vel spise snart, begynner å rumle i magen! Faen, det kjennes som om det eneste jeg gjør her i DNFK er å skrive om skole og mat. :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Chianti eller Rioja? Hva mener folket? *sitte og se på to fine flasker* Calsberg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har ikke. Dessuten så tenkte jeg å leke rødvinsoss i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg