Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsom og lærerik dag! :)

Få ræva opp av senga, så krype bort til dassen og få.. sluppet ut.. div ting.

Så var det komme seg ut og smøre seg mat og så kravle inn i arbeidsdressen og komme seg på jobb.. halveis til jobben kommer jeg på at jeg glemte mobilen.... ._.

Tilbake, inn, hente mobil, ut igjen. :3

Så på jobb. Krafse krafse stein. Så vente en time på den jævla sement bilen som KJØRTE RUNDT hele bø, for så å komme fram.

Så må man stå å pirke nedi sementen og "dirigere" den på plass. I'm so tired, but it was fun. :3

Lenke til kommentar

Nå har jeg holdt på med skoleoppgaver i snart tre timer. Må være aktiv i dag, føler jeg har vært litt for lat de siste dagene! Får jobbe litt til, så sier jeg meg fornøyd. Styrer folket med ellers? Selv har jeg fri i morgen. Hell yeah. Det betyr at jeg kan våke i natt, og sove lenge i morra. :)

Lenke til kommentar

Telefonselgere er gøy. Husker det var en som ringte og skulle ha oss til å skifte til IP-telefoni. Idioten klarte å prestere å påstå at IP-telefoni ikke bruker noe som helst båndbredde. Så jeg begytne å spørre han om hvilke kodek de bruker. Det brukte de visst ikke. Når jeg begynte å spørre om man kunne sette opp QoS-profiler selv og sånn så skjønte han at han hadde tatt seg vann over hodet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...