chokke Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Spennende, får håpe bestillinga ikke ble registrert to ganger . Plagiatkontrollen er faktisk utrolig bra Mikkel. Det er flere her ved skolen som er blitt tatt av den. Den må ha forbedret seg kraftig siden ifjord.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Eplefe! Is has found the Gameboy! Det kom som en åpenbaring til meg i helgen: "Den ligger i den svarte boksen på rommet ditt!" And it did! Ooog rommet snurrer litt. Oo Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er alt tilnærma prikk likt er du død. Du er ikke død, du får bare en stykk strykkarakter. Men det kan kanskje være lik døden for enkelte... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Eplefe! Is has found the Gameboy! Det kom som en åpenbaring til meg i helgen: "Den ligger i den svarte boksen på rommet ditt!" And it did! Ooog rommet snurrer litt. Oo OMGZ! Teh gameboy! *sparkly eyes* *gi vann og kjeks til min kjære forlovede* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Spennende, får håpe bestillinga ikke ble registrert to ganger . Plagiatkontrollen er faktisk utrolig bra Mikkel. Det er flere her ved skolen som er blitt tatt av den. Den må ha forbedret seg kraftig siden ifjord.. Indeed! Husker hele klassa copy pasta fra Wikipedia og ingen ble tatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Eplefe! Is has found the Gameboy! Det kom som en åpenbaring til meg i helgen: "Den ligger i den svarte boksen på rommet ditt!" And it did! Ooog rommet snurrer litt. Oo OMGZ! Teh gameboy! *sparkly eyes* *gi vann og kjeks til min kjære forlovede* Jeg vil ikke ha vann og kjeks! Jeg vil ha julebrus! Uansett så var poenget mitt: Skal jeg gi den til deg en dag så du kan gi den videre eller har du en adr or what? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har adressen! \o/ Men jeg kan sikkert bare stappe den oppi esken jeg skal sende om du vil spare portoen, liksom. *gi julebrus til* Jiiz, du er så kravstor fra tid til annen! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Spennende, får håpe bestillinga ikke ble registrert to ganger . Plagiatkontrollen er faktisk utrolig bra Mikkel. Det er flere her ved skolen som er blitt tatt av den. Den må ha forbedret seg kraftig siden ifjord.. Tenker du da på Hardangerfjorden eller Sognefjorden? ^^ Vel, den tok meg da jeg prøvde å lure den. Altså jeg skulle prøve å teste om det var noe særlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg må så sinnsykt øve opp stemmen min igjen. Merker godt at jeg ikke synger nok når jeg prøver å dra noen lange toner nå. Jeg skjelver på stemmen. Sanglæreren min hadde drept meg om hun hørte meg. x) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tenker du da på Hardangerfjorden eller Sognefjorden? ^^ Vel, den tok meg da jeg prøvde å lure den. Altså jeg skulle prøve å teste om det var noe særlig. Neither. På vår skole hadde de også sånn plagiatkontroll, ingen ble tatt enda noen tekster kom rett fra internett og folk sto og leste som de aldri hadde sett det før. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Rebecca, jeg foreslår at du begnner å legge ut eventyr o.l. jevnlig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 "Eplefe leser juleeventyr"-tråden. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hadde ikke Datasmurf en liknende tråd engang i tiden? Anyways, hello. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 "Eplefe leser heftig erotisk novelle/juleeventyr"-tråden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noes. Visa, Steam og meg er dårlig kombinasjon . Får håpe Fallout 3 funker bra på PC-en min og er underholdende. O'boy, denne uka skal bli flott. Har gjort ferdig alt pensum i to av tre fag. Daaaa må jeg holde på med grusomme differensialligninger og numerisk piss . Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Fallout 3 rocker! OG Difflikninger er bare koselig. 2. ordens dere driver med nå, no? Ordinære lineære (homogene) differensiallikninger av andre orden? Endret 11. november 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Alt. Inhomogene, homogene første- og annenordensligninger. Og Eulers metode, Eulers midtpunktsmetode og andre fæle greier. Det går greit, helt til startverdiene begynner i x != 0, da får du den dumme emongoverider, gjerne bestående av kvadratrøtter og rasjonale tall, som fører til såååå mye kluss som sjeldent fører frem . Mamma skal ha brigde"party" idag, så da kommer det smarte folk som jeg kanskje kan spørre om tips/hjelp . 12 % av Fallout 3 har landet . Har en mistanke om at PC-en kunne trengt et lite spark bak (oppgradering i form av grafikkort, men får vente) for å kunne nyte Fallout 3, Far Cry 2 og Left4Dead på veldig god grafikk. Vet dere hva som er perfekt julegave? Monopol - nighstky edition . Kan kjøpe melkeveien osv osv. Endret 11. november 2008 av chokke Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Og Eulers metode, Eulers midtpunktsmetode og andre fæle greier.Det går greit, helt til startverdiene begynner i x != 0, da får du den dumme emongoverider, gjerne bestående av kvadratrøtter og rasjonale tall, som fører til såååå mye kluss som sjeldent fører frem . Jeg er glad jeg har matte4K (kompleksanalyse) istedet for matte4N (numeriske metoder). Å regne analytisk er artigst. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Analytisk er å gjøre det for hånd og komme frem til en formel? Nå går jeg på UiO, så jeg må introduseres for det siden programmeringsfaget snakker om utførelsen av det, mens i modellering og beregning (Mat-inf) så lærerer vi grunntanken og ideen bak det. Noe som begynte som helvete og endte opp i kjempegøy etter et par timer - matriser . Det gir sååå fullstendig mening når en forstår hva det er snakk om, vi ble dog advart mot en 16x16 matrise som vi skulle finne informasjon ut av om to semestre. Yes da, lineær algebra og fysikk neste semester , endelig. For eksempel oppgave: x' - x2 = 1, først så ser den umulig ut og bare wtf wtf omgliksom, og så etter litt tenking så ser du at den er separabel og plutselig så var det visst bare arctanx + c ) Endret 11. november 2008 av chokke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1033195&hl= ^^Man vet forumet åpner for alle folk når voldtektsforbrytere poster og lurer på hva de skal gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg