Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ikke så bra ut hvis det virkelig er slik.

Samtidig må vi huske at dyrevernerne ikke er helt nøytrale i denne saken, så det trenger ikke være like katastrofalt som de rapporterer det som. For alt det vi vet kan det være 100 flinke og snille farmere for hver slik som det ble rapportert om.

Lenke til kommentar
BARE SE! Uskyldelige lille søte dyret sitter der og er sikkert sterkt deprimert fordi h*n ikke kan verken høre eller nyte livet som mange andre dyr på hans alder kan :cry:

Hvis det virkelig er et menneske som har klipt av så minner det om dyremishandling. Hvorfor har de gjort det i så fall? Kan ikke ha gjort det bare for moro skyld?

Lenke til kommentar
BARE SE! Uskyldelige lille søte dyret sitter der og er sikkert sterkt deprimert fordi h*n ikke kan verken høre eller nyte livet som mange andre dyr på hans alder kan :cry:

Satans verden

@L4r5: jada vi må ikke glemme de :p

Og bare for å starte en morsom diskusjon før jeg legger meg:

Hvordan kan dette dyret være deprimert på grunn av sin tilværelse når det aldri har kjent en annen tilværelse? For alt du vet, trives det som plommen i egget.

Lenke til kommentar

Satans verden

Hvordan kan dette dyret være deprimert på grunn av sin tilværelse når det aldri har kjent en annen tilværelse? For alt du vet, trives det som plommen i egget.

Spørsmålet: Var jeg 100% seriøs :p

Neida, serr, blir lei meg av å se sånn, men gir ikke inntrykk på meg, men, kanskje litt. :p

Huff, så, rart, jeg, skriver, nå, da

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

Satans verden

Spørsmålet: Var jeg 100% seriøs :p

Neida, serr, blir lei meg av å se sånn, men gir ikke inntrykk på meg, men, kanskje litt. :p

Uansett elsker jeg å starte den diskusjonen :p

Lenke til kommentar

Selv om det ikke har kjent en annen tilværelse, så tror jeg nok et dyr likevel vil få en dårligere livskvalitet når det blir mishandlet i fangenskap. Fordi smerte og ubehag vil dominere tilværelsen.

Lenke til kommentar
Hva med en konstant smerte ? Uansett oppvekstvilkår vil nok smerten alltid bestå!

Men, om du er vandt med å kjenne den samme smerten hele tiden, tenker du da egentlig over det som smerte?

Jeg har konstant vondt i ryggen, har vendt meg til det for lenge siden, og lever allikevel et fullverdig liv.

Lenke til kommentar
Faen jeg blir gal av at folk jeg nesten ikke kjenner spørr meg om masse spørsmål.

Det hadde nok blitt bedre om de stilte deg spørsmål. :love:

stillte!

</ErteNikkaYoichi>

Beklager, den doble l-en blir til en enkel l i fortid.

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j

Akkurat som at dobbel blir til doble. ^^ (Dog, selv om det ikke er fortid.)

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Faen jeg blir gal av at folk jeg nesten ikke kjenner spørr meg om masse spørsmål.

Dette er ikkje Kverrulanttråden™. :D

Lenke til kommentar

stillte!

</ErteNikkaYoichi>

Beklager, den doble l-en blir til en enkel l i fortid.

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j

Akkurat som at dobbel blir til doble. ^^ (Dog, selv om det ikke er fortid.)

:realmad:

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...