Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I sammenheng med plassen jeg er på for tiden. jobb

Noen kommer fra samme plass som meg. spørr hvem jeg kjenner. kjenner jeg noen så kommer det masse spørsmål om dem igjen . hva jeg syns om den personen , om jeg har vært på besøk der. hva de driver med osv

kansje bare hjernen min som er for mye på vakt

Lenke til kommentar

La merke til noe snodig. Cherry Coke inneholder 12% sukker. På boksen (amerikansk boks) står det at den inneholder 14% av daglig anbefalt sukkerinntak. Boksen inneholder 355ml. På den norske urgen står det at 250ml Urge inneholder 38% av anbefalt daglig inntak av sukker. Den har sukkerinnhold på 13,2%.

Av en eller annen grunn så tåler amerikanerne mer sukker. Eller så har de flinkere lobbyister der borte. Jeg tipper det siste.

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn så tåler amerikanerne mer sukker. Eller så har de flinkere lobbyister der borte. Jeg tipper det siste.

Så lenge de tror de tåler mer sukker, gjør de nok det.

Eller kanskje vi har funnet grunnen til at amerikanerne er så feite.

Lenke til kommentar
Kjøpe hvor?

De hadde den på ICA i porsgrunn. De har den sikkert på andre ICA'er også. Blodpris da, men det er importvare så hva kan man regne med liksom. Håper de får ned prisen etterhvert. Den smakte litt som ettersmaken på de sure kirsebærene til CandyKing.

Faktisk så smaker den bedre og bedre for hver slurk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...