NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har nettopp blitt småsur på lillebror for resten av uken. Langsinthet er ikke sunt. Eller.. det spørs litt hva han gjorde da. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Hei Nie! =D Bra med stussen? EDIT: Og hei NgZ Endret 15. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor det? Fordi jeg er syk, allikevel fant han det logisk å tvinge meg ut med hunden i stedet for å lette på den feite ræven sin og gå ut med ham selv. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 EDIT: Og hei NgZ Hei. Fordi jeg er syk, allikevel fant han det logisk å tvinge meg ut med hunden i stedet for å lette på den feite ræven sin og gå ut med ham selv.True ham ut med pisk/pepperspray e.l. neste gang? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 True ham ut med pisk/pepperspray e.l. neste gang? Jeg fikk ham ut en gang. Faktisk, får jeg ham ut ganske ofte når mamma ikke er hjemme. Da er det ingen som hører ham skrike på hjelp. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Huh? Lar du deg piskes rundt av lillebroren din? Det hadde jeg ikke trodd om deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Huh? Lar du deg piskes rundt av lillebroren din? Det hadde jeg ikke trodd om deg. Den hunden reddet livet mitt. Og om den trenger noe som helst, så gir jeg den det om jeg kan. Å gå ut en tur tror jeg jeg overlever. Dessuten er det ikke lillebror. Det er mamma. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Huh? Lar du deg piskes rundt av lillebroren din? Det hadde jeg ikke trodd om deg. Ikke jeg heller. Men det er tydeligvis ikke fordi hun ikke vil. Glad søsteren min er mindre skummel enn eplefe. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har ingen lillebror Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke jeg heller. Men det er tydeligvis ikke fordi hun ikke vil. Glad søsteren min er mindre skummel enn eplefe.Hun er yngre enn meg. Lillebror får aldri deng av meg. Psykisk terror er bedre en fysisk. Jeg liker å bruke hjernen min fremfor muskler. Eventuelt en kjøkkenkniv om han fortsetter å bitche. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Den hunden reddet livet mitt. Hvordan da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Den hunden reddet livet mitt. Hvordan da? Det får være min sak. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Selvfølgelig Får håpe du tok på deg ordentlig godt med klær da, så du ikke blir sykere. Ikke noe jeg-orker-ikke-hente-sokker-så-jeg-legger-PC-en-på-føttene opplegg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Selvfølgelig Får håpe du tok på deg ordentlig godt med klær da, så du ikke blir sykere. Ikke noe jeg-orker-ikke-hente-sokker-så-jeg-legger-PC-en-på-føttene opplegg Haha, har alltid klær på meg når jeg går ut med hunden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hæ? Bena på PC-en er jo det ultimate da! Synd PC-en min er for høy nå, eventuelt føttene er for store Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hæ?Bena på PC-en er jo det ultimate da! Synd PC-en min er for høy nå, eventuelt føttene er for store Jeg snakker om det omvendte. Sitte i fosterstilling med laptop på bena. Varme. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hmm... mrbjoern rekker knapt nok å stappe i seg litt middag før han må stikke på trening. Stress Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hæ?Bena på PC-en er jo det ultimate da! Synd PC-en min er for høy nå, eventuelt føttene er for store Jeg snakker om det omvendte. Sitte i fosterstilling med laptop på bena. Varme. Åja, noen av oss har da ikke laptop Men i prinsippet er vi enige (igjen). Hyll oss kyniske Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Åja, noen av oss har da ikke laptop Men i prinsippet er vi enige (igjen). Hyll oss kyniske Jeg er ikke kynisk? Frekk, sarkastisk, ironisk og til tider direkte jævlig, ja. Grammatikknazist, uten tvil. Men ikke kynisk. Eller jo. Men ikke veldig, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg