Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg skal konvertere til å bli EMO.Ingen har grattulert meg med dagen idag. =( *cry cry cry me a river river river* JEG gratulerte deg, din kødd!Den upper classen der ville ikke jeg tatt i med ildtang hvis den fyren representerer dem isåfall Makan til tulling.Jeg kunne tatt på dem med ildtang. Så lenge den var rødglødende. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg skal konvertere til å bli EMO.Ingen har grattulert meg med dagen idag. =( *cry cry cry me a river river river* JEG gratulerte deg, din kødd! Jadajada du gratulerte meg. Men ingen i klassen min gjorde DET!!!!! Jeg skal ta med en pistol og skyte alle sammen, så skal jeg skyte meg selv. :3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg skal konvertere til å bli EMO.Ingen har grattulert meg med dagen idag. =( *cry cry cry me a river river river* Ikke sikkert folk gidder når du lyver på deg at ingen har gratulert deg med dagen Edit: ååh..ingen i klassen din. Mkay. Kunne ikke jeg vite. Endret 10. november 2008 av b-real Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ja, akkurat. Jeg er blitt emo. 3: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bursdag er oppskrytt uansett. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg multitasker IRC, MSN, DNFK og Facebook-messenger. Me rules, you fail. \o/ ^^ Ha ha, me too ^^ Jeg har alltid trodd at du var en av de kule gutta Sjur, dette var bare nok en bekreftelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ser me det første "diskusjon.no"-bryllaupet snart, kanskje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er forum-bebiser rundt om kring så hvorfor ikke? Mulig det har vært forum-brullup, men det er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hvem som eier en forum-baby? Lars, har vel en. Endret 10. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det er en eller annen 15-åring som prøver å legge meg til på msn, jeg aner ikke hvem fyren er. Er det ikke normalt å presentere seg når man holder på slik? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 darkness| og T-Solberg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Gøy på msn idag, en haug med fjortiser mener alle bildene mine suger... og jeg bryr meg ikke mest fordi de ikke aner hva de snakker om ^^, Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvordan ville du følt deg om noen med peiling sa det samme? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Da forstår de bare ikke kunsten. Kunst er praktisk sånn sett. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hvordan ville du følt deg om noen med peiling sa det samme? Da ville jeg tatt det til meg, og prøvd å forbedre bildene mine Jeg fikk klager på lys, vinkler, egentlig alt på alle bildene.... Endret 10. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det er en eller annen 15-åring som prøver å legge meg til på msn, jeg aner ikke hvem fyren er. Er det ikke normalt å presentere seg når man holder på slik? Bare normalt for oss av den eldre garde / oss med litt folkeskikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Det var noe snodig som skjedde når en kompis kobla seg opp mot Xbox Live med ny 360 Elite igår. Han fikk frem en "xxx wants to add you as a friend" etter 5 minutter, uten å spille noen ting. Og han har aldri hørt om fyren eller nicket. Endret 10. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skjer meg stadig vekk på MSN, Facebook og Nettby. Jeg er så vant med det fra MySpace at jeg bare godtar og gir faen Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det er en eller annen 15-åring som prøver å legge meg til på msn, jeg aner ikke hvem fyren er. Er det ikke normalt å presentere seg når man holder på slik? Bare normalt for oss av den eldre garde / oss med litt folkeskikk. Ah, kanskje det ligger noe i dårlig oppdragelse ja. Oooh, jeg har akkurat spist Entrecôte - nå har jeg en Lohengrin til dessert. Jeg tror nesten det er en eller annen fra forumet da, men jeg godtar ikke slike invitasjoner fra folk jeg ikke vet hvem er, spesielt når de ikke har folkeskikk nok til å si hvem dem er. Er det jeg som er sær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg