Sameboe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ikke helt. =/ SEE SOLAA! Stakkar deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er ikke sammen med en retard. Definer retard. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Solaaa er jo epic Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 God dag, folkens. Da var det mandag igjen. Må si det var tungt å våkne i morges etter å ha våket og sovet lenge hele helga. Burde vel skaffe meg en brukbar døgnrytme, men orker rett og slett ikke. Overlever jo, selv om jeg er trøtt iblant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Morgen, Sidious. Kom deg tilbake til DALnet og ta med bror din, vi savner dere. Vel, jeg gjør. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Datasmurf: Du henger fortsatt der, altså. Bror er ikke så mye online lenger. Han har blitt råner! Er det noen kjentfolk som henger der? Jeg henger kun på #gamer.no på Quakenet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dårlig med det, de har enten forsvunnet eller emigrert til kun MSN. Tåpelige mennesker : < Fant igjen noen gamle folk på Facebook her om dagen PiLS og Lite_rosa ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Datsmurf: *Knis* PiLS har jo blitt pappa og greier. Har han som venn på facebook. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ooh Og Lite_rosa er gift. Kom som et sjokk for meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 IRC meg her, og IRC meg der.... MSN eier fortsatt IRC Selv om det var IRC jeg hang på i starten Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Mja, jeg veit ikke. IRC har sin egen sjarm. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Mja, jeg veit ikke. IRC har sin egen sjarm. Var gøy der da jeg var der, men så kom DNFK...så da døde det ut Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bruker selv bare msn, men må si at IRC er mye mer PRO enn msn -.-... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Mja, jeg veit ikke. IRC har sin egen sjarm. Enig med Ida på denne altså. Så mange gode minner med IRC <3 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bruker selv bare msn, men må si at IRC er mye mer PRO enn msn -.-... Jeg multitasker IRC, MSN, DNFK og Facebook-messenger. Me rules, you fail. \o/ ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 “I think they have prole drift backwards. The higher classes are taking on the habits of the lower classes. It still seems incredibly stupid to get a tattoo. What happens when they go out of style? It’s still not considered upper class. Why permanently prevent yourself from ever being upper class? Nevertheless, I see many white people in Manhattan with white collar jobs and probably college degrees who have tattoos. I suspect that they are all voting for Obama." Jeg sitter og fniser utrolig godt nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bruker selv bare msn, men må si at IRC er mye mer PRO enn msn -.-... Jeg multitasker IRC, MSN, DNFK og Facebook-messenger. Me rules, you fail. \o/ ^^ Ha ha, me too ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg skal konvertere til å bli EMO. Ingen har grattulert meg med dagen idag. =( *cry cry cry me a river river river* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Den upper classen der ville ikke jeg tatt i med ildtang hvis den fyren representerer dem isåfall Makan til tulling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg