zennox Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som vet av et lovlig stoff/middel som virker søvninduserende, og som man ikke trenger resept for å kjøpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 ALKOHOL! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg pleide å ta en pils før jeg la meg etter nattskift før..men så sa bedriftslegen at alkohol gjør kroppen mere urolig og siden øl er vannavstøtende tørker man ut og må tisse eller drikke vann plutselig, og søvnen blir dårligere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som vet av et lovlig stoff/middel som virker søvninduserende, og som man ikke trenger resept for å kjøpe? Circadin Lenke til kommentar
zennox Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som vet av et lovlig stoff/middel som virker søvninduserende, og som man ikke trenger resept for å kjøpe? Circadin Og det er ikke noe piss med 18årsgrense elns? Sliter med og sove og er pisslei av preiket til foreldre om at "du må endre rutinene dine!", og er heller ikke så jævlig sugen på en legetime... Av den grunn så har jeg idag bestemt meg for å døgne, slik at jeg ikke sovner i 4 tiden og våkner kl. 12 for å finne ut at "FAEN, jeg skulle ha vært på skolen for 3 timer siden"..... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er jeg alene på forumet i dag? ... *holde hjemme alene-fest* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hva med oss 269 andre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dere er invitert. BYOB. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er her nå og da, er i overtrett-fasen og ler meg skækk på bash ;D Vedder på at jeg har vekt alle i huset med den maniske latteren min, samt at tyttebærsnuten har slutta å sjekke nabohuset hver halvtime og begynt å sjekke dette i stedet Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Party on Wayne! Party on Garth. Er så hinsides trøtt nå, men om jeg legger meg nå så våkner jeg ikke før i ettermiddag. *drikke kaffe* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hihi. Jeg har fått sengelappen. ;o Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 mooorn folkens. står til i kafèen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Goooooooooood morning Vietnam! FAEN jeg er trøtt ... Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 nåh mikkel. finni noe sted det er nattåpent ved deg enda nå da? ekke lenge te WOTLK nå Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Note to self: Slutte å legge seg etter halv 1 på søndager. Eeeeh, hva faen har skjedd med meg. Alle buksene mine er blitt for store rundt livet? White, nerdy, skinny, biatch? Endret 10. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) nåh mikkel. finni noe sted det er nattåpent ved deg enda nå da? ekke lenge te WOTLK nå Må evt til Levanger for nattåpent GIEF bil... Anyhow, jeg skal ha egen svettis helg neste helg når det gjelder wrath. Endret 10. november 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 nåh mikkel. finni noe sted det er nattåpent ved deg enda nå da? ekke lenge te WOTLK nå Må evt til Levanger for nattåpent GIEF bil... Anyhow, jeg skal ha egen svettis helg neste helg når det gjelder wrath. Good! Stikker til Ski før konserten i dag og bestiller på Spaceworld as well Da har jeg 2 copies inc x) Får vel kanskje avbestille fra EB. Og god morgen Jeg må slutte å legge meg 2 timer før jeg skal opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Note to self: Slutte å legge seg etter halv 1 på søndager. Gjekk jo heilt fint å stå opp i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg