Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg vil også føre internsamtaler her på forumet med noen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Så dere cupfinalen? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vi må spise sammen snart! Lenge siden! Oh yeah, sushi kaller! Men pass deg for bytex, han flyr i taket. Ringer deg i morgo! Wee ^^ Steffengd: Kan føre en med meg.. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg vil også føre internsamtaler her på forumet med noen Sååååå du den toppen Kristine hadde på seg hin dagen? Herreguuuuud. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Gah! >< Jeg HATER go.google.com intenst :| Fjerner jeg det, fungerer ikke firefox eller ie. Chrome vil ikke fungere i det hele tatt. Har jeg faenskapet inne, må jeg kopiere alle adressene jeg vil åpne når jeg søker på ting fra google, tar ekstra tid og er irriterende i lengden. Tror jeg skal overtale mamma til å la meg få formatere denne møkka-maskina.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Steffengd: Kan føre en med meg.. :!: OMgz, hukser hu dama fra i går eller? Tror Steinar blei med hu hjem! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 God natt alle! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Steffengd: Kan føre en med meg.. :!: OMgz, hukser hu dama fra i går eller? Tror Steinar blei med hu hjem! Kødder du? Hu fæle? At han orker. Crist. Da hadde jeg heller hatt meg med ei øse.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hjelp! Jeg har en pupp på øyet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lars, sitter den fast? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hjelp! Jeg har en pupp på øyet! No pic no proof Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg fikk den vekk nå, så nei den satt ikke veldig godt fast. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Steffengd: Kan føre en med meg.. :!: OMgz, hukser hu dama fra i går eller? Tror Steinar blei med hu hjem! Kødder du? Hu fæle? At han orker. Crist. Da hadde jeg heller hatt meg med ei øse.. Ja! Hu med den hårete føflekken... ugh. Hørte rykter om at du og Karoline havna i høyet også? DIN SNIK! Jeg fikk den vekk nå, så nei den satt ikke veldig godt fast. Hvorfor... fjerne... pupp? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Følte bare for å gi dere dette bildet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fant ut at den passa bedre i munnen. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er det noen som greier å finne Amnesty-spot'en som gikk på TV for noen år siden, med en lege som undersøker det som viser seg å være en fange som er utsatt for tortur og sier noe sånt som "I think he can take another round", eller noe på slutten? Har lett på YouTube en god stund, men kan ikke finne noe... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ja! Hu med den hårete føflekken... ugh. Hørte rykter om at du og Karoline havna i høyet også? DIN SNIK! Busted.. Joa, men slikt skjer.. Crist. Var så jævlig full! Men hu var dritfin da! Var faktisk like fin dagen etter også :!: Hvorfor... fjerne... pupp? Det jeg satt og lurte på også.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg vet ikke ... Pupp på øyet høres ut som en behagelig måte å bli blind på eller utvikle øyesykdommer av noe slag. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du sier noe der. Bedre enn fot i øret. Har fått det noen ganger. Ikke like godt som pupp i øyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg