theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nå er dere bare krasse. Teitinger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dette var da VELDIG internt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Så slemme dykk er! <_< (eg følar at eg aldri burde ha tatt opp temaet "alder" til å begynne med) Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 *bryte inn i den fantastisk interessante samtalen som pågår* Kan jeg få ødelegge dagen til noen? Værsåsnill? Kanskje jeg vil føle meg litt bedre selv da? Hææ? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Dette var da VELDIG internt. Det er ikke det engang! Jeg har ikke gjort noe jo! Endret 9. november 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg hater interne ting på forum(som jeg ikke er en del av) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du kan si nøyaktig hva du vil til meg, så skal jeg late som jeg tar det til meg. Spør Aidskake hvis du trenger noe personlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg skulle nesten ønske det var internt, for jeg tror jeg hadde ledd enda bedre av det da. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du kan si nøyaktig hva du vil til meg, så skal jeg late som jeg tar det til meg. Spør Aidskake hvis du trenger noe personlig. DU ER DUM. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du kan si nøyaktig hva du vil til meg, så skal jeg late som jeg tar det til meg. Spør Aidskake hvis du trenger noe personlig. Er du fortsatt sur fordi jeg vant i Mario-Kart, Stefan? <3 Jeg har ingen videre kommentarer til den usaklige diskusjonen. Adjø! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg eier dere alle i Mario-Kart.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 hvem sa at prester var fredelige folk? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=533753 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor er det sånn at med en gang noen som kjenner hverandre utenfor forumet begynner å kødde med hverandre så er det internhumor? Seriøst, det med jomfrupopping etc. er basert på innlegg i seksualitetsforumet som er litt uforglemmelige, og en msn-samtale Aidskake LA UT i sted. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 *bryte inn i den fantastisk interessante samtalen som pågår* Kan jeg få ødelegge dagen til noen? Værsåsnill? Kanskje jeg vil føle meg litt bedre selv da? Hææ? Du kan få ødelegge min Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Pøh, du bare ser det ikke fordi du er inne i denne MSN-klikken deres fra før. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Pøh, du bare ser det ikke fordi du er inne i denne MSN-klikken deres fra før.Right. Fordi det er kun de som har Aidskake på msn som får med seg postene hennes på forumet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg eier dere alle i Mario-Kart.. Haha, time will tell. Bytex er bare oppmerksomhetsyk. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 *bryte inn i den fantastisk interessante samtalen som pågår* Kan jeg få ødelegge dagen til noen? Værsåsnill? Kanskje jeg vil føle meg litt bedre selv da? Hææ? Du kan få ødelegge min *hoppe på* Nei. God natt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg eier dere alle i Mario-Kart.. Haha, time will tell. Vi må spise sammen snart! Lenge siden! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vi må spise sammen snart! Lenge siden! Oh yeah, sushi kaller! Men pass deg for bytex, han flyr i taket. Ringer deg i morgo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg