Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hahha, o lord. Din gamling. Jeg kan forstå det, liksom. Endret 9. november 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg er 31 og ble spurt om leg på Ultra når jeg handla øl forrige uke. Det var litt morsomt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ærlig talt.. 27 år? Jeg går og henger meg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 trodde Aidskake minst var 30 jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ærlig talt.. 27 år? Jeg går og henger meg. Tenk hvis alle tror du er 27! Les gjennom innleggene dine på nytt, spesielt hvor du tilbyr jomfruer å ha sex med deg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Folk er vel ikke vant med å se 18-åringer med 2 kilo metall i kroppen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Folk er vel ikke vant med å se 18-åringer med 2 kilo metall i kroppen Hun er ikke atten heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 snip Ey! For det andre heiter eg ikkje "agentp" på forumet lengre. *surmule* <_< Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tenk hvis alle tror du er 27! Les gjennom innleggene dine på nytt, spesielt hvor du tilbyr jomfruer å ha sex med deg. Du er på en snurr, som Petter ville ha sagt det. Det ang jomfrusex var bare en spøk. Vet du hadde gjort det, men. Folk er vel ikke vant med å se 18-åringer med 2 kilo metall i kroppen > Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det ang jomfrusex var bare en spøk. Vet du hadde gjort det, men. Du vååååååger å påpeke at jeg har sex med folk på forumet og samtidig benekte at du har det? PUH-LEEZE. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du vååååååger å påpeke at jeg har sex med folk på forumet og samtidig benekte at du har det? PUH-LEEZE. Okokok. Tror vi setter en strek for sexdiskusjonen nå. ________________________________ Fint vær! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du vååååååger å påpeke at jeg har sex med folk på forumet og samtidig benekte at du har det? PUH-LEEZE. Okokok. Tror vi setter en strek for sexdiskusjonen nå. ________________________________ Fint vær! Steinkasting og glasshus passet ikke så godt sammen lengere? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 FINT VÆR TIL Å PULE FOLK FRA FORUMET JA! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Endelig vant jeg en runde i Red Alert 3. Det var på tide også. Har tapt de siste tre-fire rundene. :| Herlig følelse man sitter igjen med etter å ha knust sin virtuelle motstander. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 DET ER IKKE DET VI DISKUTERER FFS! Jeg har aldri sagt at jeg ikke har både det ene og det andre, men det er Stefan som er en potensiell virginpopper og ikke jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ikke en gang signaturen din er enig med deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 men det er Stefan som er virginpopper, og jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg