Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at deltagerne på Are you smarter then a 5th grader for med seg om Sameboe sier en vits om han.

Dude,lighten up.

" - Man har utredet følgene av det som skjedde, men ikke årsakene. Både Matti Saari og Pekka-Eric hadde våpen. Men våpen er ikke årsaken, det hele er konsekvenser av tidligere hendelser, sier Ismo Auvinen ifølge TV4."

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=533684

Si det til dem.

ja, det er et "sykt" eksempel, men du skal ikke se bort i fra at de fikk nok av dritt fra andre (les: sarkasme, latter på deres bekostning, mobbing, etc).

Jeg forsvarer på ingen måte deres handlinger, men poenget mitt er: tenk litt før du fyrer opp en vits eller ler av en person.

"Le MED andre, ikke AV andre" som det ble sagt tidligere.

edit: sagberg, storm i vannglass. Kanskje. Kanskje ikke. Du avfeier tanken alt for lett.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er det forskell på mobbing og le av et tv-program.

Om du ikke mener det,så ja,,,greit.

Kan i samme åndedrag nevne Hiroshima med en fjert

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Bare jeg som humret litt av bildet av Lars i RPP? :!:

At ikek du prøver å mekke noe lignende selv da

Tenker jeg tar med meg kameraet mitt og stativet mitt på skolen i morra jeg. Og lager et liknende når alle de andre har gym. Kan bli grisetøft - jeg mangler bare fjernutløser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hehe, først trodde jeg bildet var av fire ulike personer i identiske klær, før jeg så oppdaget at alle var identiske! Hvorfor har du ikke fortalt oss om de andre firlingbrødrene dine før Lars? :p

Han får ikke lov, jeg liker å ha de for meg selv.

Lenke til kommentar
Når du ler av en eller annen, poster en vits om en eller annen, så tenker du ikke akkuratt noe videre. Du tenker ikke på at personen har kanskje hatt en jævlig dårlig dag, eller har hatt et jævlig dårlig liv generelt og den lille "humoristiske vitsen din" kan en dag pushe en person over togskinna eller til en skole, bevepnet fra topp til tå.

Åh du er meg en gledesspreder, du. =D

Jeg ble mobbet, og se på meg nå! Jeg mobber selv! Alt løste seg til slutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nå er det forskell på mobbing og le av et tv-program.

Om du ikke mener det,så ja,,,greit.

Kan i samme åndedrag nevne Hiroshima med en fjert

Du misforstod meg. Jeg mente at de kanskje ble mobbet, ledd av, etc etc på skolen, eller forum eller whatever. Er du med nå? :p

Da blir det vel du som misforsto meg isåfall.

Lenke til kommentar
Tenker jeg tar med meg kameraet mitt og stativet mitt på skolen i morra jeg. Og lager et liknende når alle de andre har gym. Kan bli grisetøft - jeg mangler bare fjernutløser.
Pøff. Du kan da ha gym du også. :p

Forresten så trenger du vel ikke fjernutløser. Klarer du å være kjapp nok så hodler det med vanlig selvutløser.

Hehe, først trodde jeg bildet var av fire ulike personer i identiske klær, før jeg så oppdaget at alle var identiske! Hvorfor har du ikke fortalt oss om de andre firlingbrødrene dine før Lars? :p
Lol@you

+ What anfall said.

Fresht Bilde Lars . Jeg å vil multitaske i stuekroken :(
Takk.

Det er ikke alle som er like flinke til å mutlitaske da. Noen, sånn som deg, må gå hele livet og se opp til slike som meg.

Lenke til kommentar
Når du ler av en eller annen, poster en vits om en eller annen, så tenker du ikke akkuratt noe videre. Du tenker ikke på at personen har kanskje hatt en jævlig dårlig dag, eller har hatt et jævlig dårlig liv generelt og den lille "humoristiske vitsen din" kan en dag pushe en person over togskinna eller til en skole, bevepnet fra topp til tå.

Åh du er meg en gledesspreder, du. =D

Jeg ble mobbet, og se på meg nå! Jeg mobber selv! Alt løste seg til slutt.

jeg faktisk er det, bare ikke på andres bekostning. Men greit. Virker som om jeg er alene om det å trå varsomt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...