Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du er en sånn kjip fyr uten humor ja, det vet alle som har lest postene dine. =D Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Latter på andres bekostning er dobbelt så bra som latter på egen bekostning. Fete mennesker som detter f.eks krever en viss form for kontakt med den indre sadisten for å eskalere ut i latter. "Skadefryd er den eneste sanne fryd", er det ikke det det heter? Lenge siden sist jeg var innom her... Åssen er stemningen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Litt labber Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Litt labber Ikke bra. Det må vi gjøre noe med. Hva driver folket med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ser på mindre smarte amerikanere som aldri er smartere enn en femteklassing. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ser på mindre smarte amerikanere som aldri er smartere enn en femteklassing. Det kan jo være ganske underholdene i grunnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Alltid morsomt å le av andre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Alltid morsomt å le av andre. Morsomt for deg. Kanskje ikke fullt så morsomt for den som blir ledd av. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Alltid morsomt å le av andre. Du skal le MED folk, ikke AV folk!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Åååååååå go emooooo daaaaaaaa Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Når det kommer til dumme amerikanere settes alt i et annet lys Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Åååååååå go emooooo daaaaaaaa Skakke tulle me sånt azz! Endret 9. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Master of puppets Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du skal le MED folk, ikke AV folk!!!! Det lærte jeg på barneskolen. Men tror jeg har glemt det.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er det farsdag i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du skal le MED folk, ikke AV folk!!!! Det lærte jeg på barneskolen. Men tror jeg har glemt det.. Vi lærte det samme,men at amerikanerne var untaket. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Bare jeg som humret litt av bildet av Lars i RPP? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hihihihi!! Feit OG amerikaner.. wat Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Alltid morsomt å le av andre. Morsomt for deg. Kanskje ikke fullt så morsomt for den som blir ledd av. Alltid morsomt å le av andre. Du skal le MED folk, ikke AV folk!!!! Poenget mitt, nemlig. Det har ingenting med humor å gjøre, det er bare direkte mobbing i mine øyne. Kanskje derfor det er så jævla stort problem og (siden en viss politiker skulle bli kvitt det i skoler og det var kjempestor fokus i media etc). Kanskje det er så spredt og vanlig fordi folk syns det er helt okå. Når du ler av en eller annen, poster en vits om en eller annen, så tenker du ikke akkuratt noe videre. Du tenker ikke på at personen har kanskje hatt en jævlig dårlig dag, eller har hatt et jævlig dårlig liv generelt og den lille "humoristiske vitsen din" kan en dag pushe en person over togskinna eller til en skole, bevepnet fra topp til tå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg