MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Poenget er vel at man venter seg noe helt annet, så man blir bare helt WTF når man får opp denne videoen. Alltid moro å lure folk sånn. Men rickrolling nå i dag har ikke så mye hensikt lenger da folk begynner å bli lei av denne spøken. For å være helt ærlig så er det å tøye det LANGT å kalle rickrolling for en faktisk spøk. Men det er nå min mening Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Faen skal man gjøre ute idag? Er jo bare pissregn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Haha, ikke jeg heller egentlig.. Føler jeg burde gå ut snart, men jeg orker liksom ikke. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Faen skal man gjøre ute idag? Er jo bare pissregn. www.wow-europe.com Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er jo det jeg har gjort i hele dag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Rickrolling is soo 2007. For å være ærlig, jeg har aldri skjønt den dritten. Er som å le av folk fordi de har klært på seg. "HAHHAHA DU SÅ PÅ VIDEOEN TIL RICK LOL" vs "HAHAHHA DU HAR PÅ DEG KLÆR!!!11" ....wait waaaaaaat? Poenget er vel at man skal få noen til å bli skuffet. Jeg og en kompis pleier å rickrolle hverandre med ting vi vet den andre faktiske ville sett. Sender jeg "Sjekk ut "rare concert footage" av Red Hot Chili Peppers" med linken og jeg hører fra naborommet at sangen begynner, da merker jeg at dagen nettopp ble litt bedre. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Sender jeg "Sjekk ut "rare concert footage" av Red Hot Chili Peppers" med linken og jeg hører fra naborommet at sangen begynner, da merker jeg at dagen nettopp ble litt bedre. Dagen din blir bedre av du gjør andres dag verre? Hmmm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg tror faktisk ikke at dagen hans blir merkverdig verre av det. Han er en sånn kjip fyr med humor og sånt. Sikkert derfor han er vennen min. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Støtter Dorian Grey der. Jeg er så slapp at det er helt utrolig. Sto opp klokka 7:00.. På en jævla søndag?! Så utrolig unødvendig. Jaja, får bare vente til det er leggetid. Er jo Entourage, Top Gear og annet snacks i morgen ^^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vel, jeg har aldri skjønt latter på andres bekostning. Så jeg må være en sånn kjip fyr uten humor da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Diktanalyse er så jævla gøy. Fantastisk underholdning! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det må kanskje være noe av det døveste som finnes, jeg føler med deg ... Te er jo godt da Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Oh, nå fikk jeg lyst på te. Betyr rym, rytme og ordklang noe for diktet En trane letter? Endret 9. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Klarer ikke å finde det på nettet så du får nesten lime det inn her hehe. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Klarer ikke å finde det på nettet så du får nesten lime det inn her hehe. Hoff, orker ikke. Bare skriver ned noe random som er helt tvetydig og sikkert er sånn passe riktig og. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som følger med på Life On Mars Us? Har hatt rundt 6 millioner seere i gjenomsnitt av de 4-5 episodene som er sendt Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har aldri hørt om det... er det kult? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lisa *the trouble kid* Bonet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vel, jeg har aldri skjønt latter på andres bekostning. Så jeg må være en sånn kjip fyr uten humor da.Latter på andres bekostning er dobbelt så bra som latter på egen bekostning. Fete mennesker som detter f.eks krever en viss form for kontakt med den indre sadisten for å eskalere ut i latter. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har aldri hørt om det... er det kult? Ganske Ok serie med to av mine favorittskuespillere. Harvey Keitel og Michael Imperioli. Må ikke forveksles med BBC sin versjon Mer info her : http://en.wikipedia.org/wiki/Life_on_Mars_(U.S._TV_series) Starring : Jason O'Mara Harvey Keitel Michael Imperioli Jonathan Murphy Gretchen Mol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg