Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Poenget er vel at man venter seg noe helt annet, så man blir bare helt WTF når man får opp denne videoen. Alltid moro å lure folk sånn. :p Men rickrolling nå i dag har ikke så mye hensikt lenger da folk begynner å bli lei av denne spøken.

For å være helt ærlig så er det å tøye det LANGT å kalle rickrolling for en faktisk spøk. Men det er nå min mening :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rickrolling is soo 2007.

For å være ærlig, jeg har aldri skjønt den dritten. Er som å le av folk fordi de har klært på seg. "HAHHAHA DU SÅ PÅ VIDEOEN TIL RICK LOL" vs "HAHAHHA DU HAR PÅ DEG KLÆR!!!11"

....wait waaaaaaat?

Poenget er vel at man skal få noen til å bli skuffet. Jeg og en kompis pleier å rickrolle hverandre med ting vi vet den andre faktiske ville sett. Sender jeg "Sjekk ut "rare concert footage" av Red Hot Chili Peppers" med linken og jeg hører fra naborommet at sangen begynner, da merker jeg at dagen nettopp ble litt bedre.

Lenke til kommentar
Vel, jeg har aldri skjønt latter på andres bekostning. Så jeg må være en sånn kjip fyr uten humor da.
Latter på andres bekostning er dobbelt så bra som latter på egen bekostning. Fete mennesker som detter f.eks krever en viss form for kontakt med den indre sadisten for å eskalere ut i latter.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...