Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

ARRRRR! Må bare poste en siste hardstyle link :love:

Zairon - Stand up

Ok. Det var siste. Lover!

Har prøvd å lære C++ lenge nå (flere år) men jeg gir alltid opp :ermm: Holder meg til Delphi >_>

halloooooo i lukan. C++ er ganske straight forward som c, c# og java ^^. Har du sitti og kasta bort tiden din på fortran, så skjønner jeg at du sliter litt :p

btw, jeg kan litt c++.

Ha, COBOL all the way!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Prophet: Da anbefaler jeg deg å høre noe fra dem ;)

MrLeftField: Pendulum :love: :love:

Dj_Dark: Jeg vet det, og bare tullet egentlig.. :p Pendulum har jo til og med kopiert fra seg selv, bare hør "The Terminal" og "Mutiny", samme tekst. Også har de jo samples fra div. filmer og slik i låtene sine.

Lenke til kommentar

Zairon - Stand up

Har prøvd å lære C++ lenge nå (flere år) men jeg gir alltid opp :ermm: Holder meg til Delphi >_>

halloooooo i lukan. C++ er ganske straight forward som c, c# og java ^^. Har du sitti og kasta bort tiden din på fortran, så skjønner jeg at du sliter litt :p

btw, jeg kan litt c++.

Ha, COBOL all the way!

LOL, rart du sliter med c++ :p Det er desverre c++, c, c#(.NET) og java som gjelder atm.

Lenke til kommentar

Zairon - Stand up

btw, jeg kan litt c++.

Ha, COBOL all the way!

LOL, rart du sliter med c++ :p Det er desverre c++, c, c#(.NET) og java som gjelder atm.

Huff ja. Jeg har prøvd å lære:

C++

C#

Java

Og har failet på alle :) Typisk, jeg greier bare sånne gamle språk som pascal osv LOL.

Lenke til kommentar
Hvorfor håper du det? Originalmixen er slettes ikke dårlig, så.

Blood Sugar! <3

... Remember Me <3

Fordi Bi-Polar -remixen fortsatt er bedre enn orginalen.. :p Liker egentlig ikke orginalen så godt.

Men Blood Sugar eier :D spesiellt nye mixen.

Lenke til kommentar

C++

C#

Java

Og har failet på alle :) Typisk, jeg greier bare sånne gamle språk som pascal osv LOL.

Jeg tror kanskje hovedgrunnen til at du feiler er at du ikke har OOP (Objekt Orientert Programmering) tankegangen inne. Alt i de språkene der er OOP. Hvis du er trygg på OOP, så er det fortsatt samme variabel deklarasjoner og slikt :) Metoder ser nok annerledes ut, tenker jeg.

Lenke til kommentar

C++

C#

Java

Jeg tror kanskje hovedgrunnen til at du feiler er at du ikke har OOP (Objekt Orientert Programmering) tankegangen inne. Alt i de språkene der er OOP. Hvis du er trygg på OOP, så er det fortsatt samme variabel deklarasjoner og slikt :) Metoder ser nok annerledes ut, tenker jeg.

helt riktig! har aldri fått fatt på det greiene der :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...