Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ARRRRR! Må bare poste en siste hardstyle link Zairon - Stand up Ok. Det var siste. Lover! Har prøvd å lære C++ lenge nå (flere år) men jeg gir alltid opp Holder meg til Delphi >_> halloooooo i lukan. C++ er ganske straight forward som c, c# og java ^^. Har du sitti og kasta bort tiden din på fortran, så skjønner jeg at du sliter litt btw, jeg kan litt c++. Ha, COBOL all the way! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 The Prophet: Da anbefaler jeg deg å høre noe fra dem MrLeftField: Pendulum :love: Dj_Dark: Jeg vet det, og bare tullet egentlig.. Pendulum har jo til og med kopiert fra seg selv, bare hør "The Terminal" og "Mutiny", samme tekst. Også har de jo samples fra div. filmer og slik i låtene sine. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ARRRRR! Må bare poste en siste hardstyle link Zairon - Stand up Ok. Det var siste. Lover! Har prøvd å lære C++ lenge nå (flere år) men jeg gir alltid opp Holder meg til Delphi >_> halloooooo i lukan. C++ er ganske straight forward som c, c# og java ^^. Har du sitti og kasta bort tiden din på fortran, så skjønner jeg at du sliter litt btw, jeg kan litt c++. Ha, COBOL all the way! LOL, rart du sliter med c++ Det er desverre c++, c, c#(.NET) og java som gjelder atm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det var litt teit da.. Tenk, kopiere fra selveste Pendulum :O For å være ærlig har jeg aldri hørt om Pendulum Hah, til og med jeg har Hold Your Colour på iPoden. =D Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dorian Grey: Albumet eller sangen? Og hvis det er sangen, så håper jeg det er Bi-Polar -remixen du har. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dorian Grey: Albumet eller sangen? Og hvis det er sangen, så håper jeg det er Bi-Polar -remixen du har. Albumet. Hører kun på Blood Sugar uansett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hvorfor håper du det? Originalmixen er slettes ikke dårlig, så. Blood Sugar! <3 ... Remember Me <3 Endret 9. november 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ARRRRR! Må bare poste en siste hardstyle link Zairon - Stand up Ok. Det var siste. Lover! Har prøvd å lære C++ lenge nå (flere år) men jeg gir alltid opp Holder meg til Delphi >_> halloooooo i lukan. C++ er ganske straight forward som c, c# og java ^^. Har du sitti og kasta bort tiden din på fortran, så skjønner jeg at du sliter litt btw, jeg kan litt c++. Ha, COBOL all the way! LOL, rart du sliter med c++ Det er desverre c++, c, c#(.NET) og java som gjelder atm. Huff ja. Jeg har prøvd å lære: C++ C# Java Og har failet på alle Typisk, jeg greier bare sånne gamle språk som pascal osv LOL. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Nå blir det snart GoW2 med en kamerat her. Og jeg skal rense sluket på badet imens. Woo! Edit: Og The Moody Blues på anlegget. Endret 9. november 2008 av Volcov Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor håper du det? Originalmixen er slettes ikke dårlig, så. Blood Sugar! <3 ... Remember Me <3 Fordi Bi-Polar -remixen fortsatt er bedre enn orginalen.. Liker egentlig ikke orginalen så godt. Men Blood Sugar eier spesiellt nye mixen. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Huff ja. Jeg har prøvd å lære: C++ C# Java Og har failet på alle Typisk, jeg greier bare sånne gamle språk som pascal osv LOL. Jeg tror kanskje hovedgrunnen til at du feiler er at du ikke har OOP (Objekt Orientert Programmering) tankegangen inne. Alt i de språkene der er OOP. Hvis du er trygg på OOP, så er det fortsatt samme variabel deklarasjoner og slikt Metoder ser nok annerledes ut, tenker jeg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Huff ja. Jeg har prøvd å lære: C++ C# Java Og har failet på alle Typisk, jeg greier bare sånne gamle språk som pascal osv LOL. Jeg tror kanskje hovedgrunnen til at du feiler er at du ikke har OOP (Objekt Orientert Programmering) tankegangen inne. Alt i de språkene der er OOP. Hvis du er trygg på OOP, så er det fortsatt samme variabel deklarasjoner og slikt Metoder ser nok annerledes ut, tenker jeg. helt riktig! har aldri fått fatt på det greiene der Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nick Sentience, BK, Simon Postford og mange flere lager fin danse musikk for de som liker det=) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg lager en inventory av klesskapet mitt. Hva er en normal mengde med klær å ha? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) For min del er det ca 20 t-skjorter med forskjellig logo/trykk, 3-4 dongeribukser som ikke er for små eller revet i stykker. Og masse sokker og boxere i en skuff. Endret 9. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 For min del er det ca 20 t-skjorter med forskjellig logo/trykk, 3-4 dongeribukser som ikke er for små eller revet i stykker. Og masse sokker og boxere i en skuff. par skjorter og gensere og, kanskje? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 For min del er det ca 20 t-skjorter med forskjellig logo/trykk, 3-4 dongeribukser som ikke er for små eller revet i stykker. Og masse sokker og boxere i en skuff. Akkurat samme her. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 20 bukser, derav 4 dressbukser 17 gensere 2 vester ^^ 53 t-skjorter, dress-skjorter og buttondowns 2 suits 2 skjerf 2 hansker 12 par sko Noen som vil regne ut hvor mange antrekk det er til sammen? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Noen som vil regne ut hvor mange antrekk det er til sammen?Om du regner antall mulige kombinasjoner skulle det blii 2 849 280. Du kan altså velge en god del stiler. Endret 9. november 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg