CypheroN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Frequencers - Tomorrow & BeyondJones & B-Front - Lunatic ( Raw Mix ) Uff, forferdelig bråk. Jeg drar et sitat som passer for 60+ : "Alt var bedre før". Ah, deilig. NOW PLAYING PINK FLOYD! The Shins og Fleet Foxes motbeviste nettopp teorien din. BAM. Det som er riktig er nok at det har ikke noe og si hvilken tid det er fra - Det er kvaliteten som teller. Pink Floyd kunne godt vært laga i 2003, selvom det er laga i 1970. Det er så bra laget, så sykt. The Shins er flott. Uhhh moro å snakke om musikk! Eller. Ok da. Noen her som kan C++? (failed attempt @ changing topic pls) Jeg failer på det. Har brukt det på LAN, men klarer ikke laste ned fra andre via internett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor bytte vellykket topic? Det er sånn tråden feiler og stagnerer. BTW: Hvis alle meninger burde respekteres, så forsvinner respektbegrepet ut vinduet da det ikke lenger må fortjenes. Jeg tåler og tolererer andres meninger, men respekten kommer ikke like enkelt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vi avlutter technodebatten med TECHNOVIKING. Han er GUD. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg failer på det. Har brukt det på LAN, men klarer ikke laste ned fra andre via internett. Nå failet du akkurat mer. ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ARRRRR! Må bare poste en siste hardstyle link Zairon - Stand up Ok. Det var siste. Lover! Har prøvd å lære C++ lenge nå (flere år) men jeg gir alltid opp Holder meg til Delphi >_> Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vi avlutter technodebatten med TECHNOVIKING. Han er GUD. Det der rister jeg bare på hodet av. Bare tyskere som får til det der. Og Dorain, bytt tema for jeg stikker og da er det ingen igjen til å forsvare musikken vår Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg failer på det. Har brukt det på LAN, men klarer ikke laste ned fra andre via internett. Nå failet du akkurat mer. ^^ Så det er fail å fortelle at man failer? eller mente du noe annet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er du sikker på at du vet hva C++ er? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 C++ er et programmeringsspråk. Tor nok du tenkte på DC++, CypheroN Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er du sikker på at du vet hva C++ er? Jeg dreit meg faktisk ekstremt ut, jeg tenkte på DC++, ikke C++. TRIPPLE FAIL xD Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Headhunterz - Rock civilization Pendulum - Slam? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 C++ er et programmeringsspråk. Tor nok du tenkte på DC++, CypheroN Ska'kke værra lett. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vi avlutter technodebatten med TECHNOVIKING. Han er GUD. Det der rister jeg bare på hodet av. Bare tyskere som får til det der. Jeg skulle ønske jeg var så tøff. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Headhunterz - Rock civilization Pendulum - Slam? Samme tekst ja Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det var litt teit da.. Tenk, kopiere fra selveste Pendulum :O Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det var litt teit da.. Tenk, kopiere fra selveste Pendulum :O For å være ærlig har jeg aldri hørt om Pendulum Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) ARRRRR! Må bare poste en siste hardstyle link Zairon - Stand up Ok. Det var siste. Lover! Har prøvd å lære C++ lenge nå (flere år) men jeg gir alltid opp Holder meg til Delphi >_> halloooooo i lukan. C++ er ganske straight forward som c, c# og java ^^. Har du sitti og kasta bort tiden din på fortran, så skjønner jeg at du sliter litt btw, jeg kan litt c++. edit Det var litt teit da.. Tenk, kopiere fra selveste Pendulum :O Pendulum Endret 9. november 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det var litt teit da.. Tenk, kopiere fra selveste Pendulum :O Alle kopierer fra alle. Sånn har det blitt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 dancebangerz er bra musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg