Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(...) Er ikke mange andre steder du får et lysshow som er som det. Og det er ikke verdens letteste ting å være DJ. Trengs en del års trening.

Og Tatanka som spiller der en en hyggelig kar.

Jeg er ikke i tvil om noe av det overstående, det som skaper irritasjonen for mitt vedkommende er attityden og fremtredenen på scenen hvor de står bak sine instrumenter og vrir på knapper og ser tard ut. Tatanka og Technoboy og den gjengen er ikke så ille der da de gjerne har et litt mer omfattende sceneshow, men innen andre sjangrer ser man tydelig denne repetitive og opphøyde fremtoningen. Tiësto f.eks:

Tiestoinconcert2.jpg

Lenke til kommentar
Artig test: Åpne en av de dårlige sangene og en av de gode, få en kompis til å slå på den ene først og deretter den andre uten å avsløre rekkefølgen og se om du klarer å høre hva som er bra og hva som er dårlig.

Vi kan gjøre det samme med rock:

Nickleback - Photograph

det finnes mye bra og dårlig i enhver sjanger. Å kalle elektronisk musikk for "Tækkno" blir bare feil, uansett hvordan du snur og vrir på det.

Og om folk ikke ser forskjell, viser det bare hvor dårlig oppdatert er de innenfor musikk.

Lenke til kommentar
det finnes mye bra og dårlig i enhver sjanger. Å kalle elektronisk musikk for "Tækkno" blir bare feil, uansett hvordan du snur og vrir på det.

Og om folk ikke ser forskjell, viser det bare hvor dårlig oppdatert er de innenfor musikk.

Takk

finnes det ikke en egen techno-tråd dere kan diskutere dette i :hmm:

Det er ingen samletråd for dette nei, men seperate tråder da vi som er oppdatert på musikken vet forskjell.

Jones & B-Front - Lunatic ( Raw Mix ) er helt fantastisk :)

Tror jeg har Frequencers - Tomorrow & Beyond i mappa mi også. For å være ærlig har jeg ikke hørt så veldig mye av Frequencers :ermm:

Frequencers er upcoming artists. :)

Lenke til kommentar

Uff, forferdelig bråk. Jeg drar et sitat som passer for 60+ :

"Alt var bedre før".

Ah, deilig. NOW PLAYING PINK FLOYD!

The Shins og Fleet Foxes motbeviste nettopp teorien din. BAM.

edit: O lord, jeg spolte til 1:01 i den Amazing-sangen, og skvatt som faen.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...