Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg hater med hardstyle er ikke musikken, publikummet eller arrangementet, men de ufattelig gheye DJ-ene som står å vrir på knapper og er helt med mens en maskin spyr ut den ene syrebeaten etter den andre. De skulle hatt et nakkeskudd hver.

Og det er jo litt ghey også..

Lenke til kommentar
Drit nå i denne teknoen a? I dag er det Vålerenga Kjerke som skal runge over hele landet!

Det laget fortjener ikke en dritt.

Det er det gayeste jeg noengang har sett.

At det kom fra deg var det minste sjokket i dag.

Person...ang..re..p..?

Absolutt ikke.

Oki doki ^^

Min mening er at hardstyle er noe .. crap. Sinnsykt bråkete. Har ikke hørt så mye på det, men det lille jeg har hørt var forferdelige greier. Hvis noen gidder kan de godt gi meg eksempel på bra hardstyle og dårlig hardstyle. Hvis "all hardstyle er jo bra da!!!", så må jeg bare si det sånn: Fuck it.

Lenke til kommentar

Jeg kan for the record nevne at jeg ikke hører på den musikken, men ikke har noe imot den eller de som hører på det. Gidder ikke bry meg om andres musikksmak. Jeg gidder derimot å bekjempe deres forsøk på å omklassifisere musikken sin når vi andre har funnet et bra navn på den. Kom ikke her og kall det noe annet enn tekno, lisssom.

Cypheron: Jeg har mottatt mye styggere angrep enn det, både på mail, i tråder og på PM. Det kommer med territoriet.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Det jeg hater med hardstyle er ikke musikken, publikummet eller arrangementet, men de ufattelig gheye DJ-ene som står å vrir på knapper og er helt med mens en maskin spyr ut den ene syrebeaten etter den andre. De skulle hatt et nakkeskudd hver.

Og det er jo litt ghey også..

*qlimax 2006-film*

Det er jo elsk. Er ikke mange andre steder du får et lysshow som er som det. Og det er ikke verdens letteste ting å være DJ. Trengs en del års trening.

Og Tatanka som spiller der en en hyggelig kar.

EDM er et forferdelig samlebegrep. Pop, rock, country, tekno - dette er gode samlebegrep. Tekno er, fra og med nå, et samlebegrep for all elektronisk musikk. Enten det er Pendulum, Ugress, han "HOW MUCH IS THE FISH?"-duden eller Pete Tong, så er det tekno.

Pøh, Techno bør i alle fall ikke brukes som en samlebegrep. EDM er det rette og det beste. Electronic Dance Music. Enkelt og greit.

Min mening er at hardstyle er noe .. crap. Sinnsykt bråkete. Har ikke hørt så mye på det, men det lille jeg har hørt var forferdelige greier. Hvis noen gidder kan de godt gi meg eksempel på bra hardstyle og dårlig hardstyle. Hvis "all hardstyle er jo bra da!!!", så må jeg bare si det sånn: Fuck it.

Selvfølgelig finnes det god og dårlig hardstyle. Det kan vel alle som er inne i sjangeren si rett ut.

Jeg kan for the record nevne at jeg ikke hører på den musikken, men ikke har noe imot den eller de som hører på det. Gidder ikke bry meg om andres musikksmak. Jeg gidder derimot å bekjempe deres forsøk på å omklassifisere musikken sin når vi andre har funnet et bra navn på den. Kom ikke her og kall det noe annet enn tekno, lisssom.

Cypheron: Jeg har mottatt mye styggere angrep enn det, både på mail, i tråder og på PM. Det kommer med territoriet.

Det var aldri noe personangrep eller ment som det. Jeg skrev det fordi jeg vet om din mening om musikken, så no offence. :)

Forskjellen er at rock kan brukes som samlebegrep fordi mange av sjangrene der har [navn]rock. Det er ikke det samme med EDM, siden alle har sine egne navn.

Lenke til kommentar

Hva med at vi forkorter EDM til noe litt mer catchy?

Electronic Dance Music = ecton = tecno.

Er vi enig nå?

edit: "Det er ikke det samme med EDM, siden alle har sine egne navn."

Der ser du hvor dårlig det går når vi lar folk som hører på tecno (den nye forkortelsen for EDM) bestemme hva musikken skal hete. Det er på tide at noen griper inn og retter opp i systemet, og jeg har vist at jeg har kompetansen til å rette opp i denne lille navnfadesen.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Det er flere typer hardstyle. Dutch hardstyle, Italian hardstyle, Nu-style, osv. Norsk hardstyle er bra.

Min liste over favoritt hardstyle:

Davide Sonar - Here we go again

Davide Sonar - Reactor

Technoboy - Rage

The Prophet - The Force

D-Block & S-Te-Fan - Bad People

Da Tweekaz - Daydre4m (norsk)

Headhunterz - Rock civilization

Dette er kanskje 5% av mine favoritte hardstyle sanger, gidder ikke å gi flere linker :p

Eksempler på dårlig hardstyle (etter min mening):

Haze - Combined

Nei, nå gidder jeg ikke å gi flere linker :p

Lenke til kommentar
Dette er virkelig ikke min sjanger merker jeg. *Sette på Pink Floyd*

Nå skal det nevnes at jeg ikke legger meg bak Prophet sine meninger om hardstyle da alle er forskjellige.

Og jeg liker veldig godt Pink Floyd når jeg ikke hører på EDM.

Prophet: Haze er jo kos da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...