Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Og jeg er IKKKEEE misunnelig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er det gayeste jeg noengang har sett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er det gayeste jeg noengang har sett. Med tanke på at du er en anelse skeiv har jeg problemer med å forstå om du likte det du så, eller om det var helt feil. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 De Fire Og Han Som Gjør Galt Verre er en fantastisk bok *titte opp fra boka for å skrive litt for så å titte ned igjen* Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg hater Enga... Det gjør ikke jeeg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er det gayeste jeg noengang har sett. Hva mener du? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er det gayeste jeg noengang har sett. At det kom fra deg var det minste sjokket i dag. Det er det gayeste jeg noengang har sett. Hva mener du? Han liker ikke musikken. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nakne menn som sitter på skuldrene til nakne menn og hører på tekno, det er ganske gay. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nakne menn som sitter på skuldrene til nakne menn og hører på tekno, det er ganske gay. Jeeeeei. Enda en som ikke kan forskjell på sjangre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nå er det vel ikke sjangeren her som er det viktigste i poenget til Dorian tror jeg. ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nå er det vel ikke sjangeren her som er det viktigste i poenget til Dorian tror jeg. ^^ Det er jeg temmelig klar over, men jeg er lei av alle som sier feil uansett. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hahaha internet "Som hører på tekno" Endret 9. november 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Blir litt galt å forvente at alle skal kunne alle sjangre innen elektronisk musikk og da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Tekno er et samlebegrep jeg og resten av verden foretrekker, beklager hvis vi bruker forskjellige terminologier. Jeg kan godt rette det og skrive "hardstyle", men vi vet alle hva det er. Jeg hører forresten mye på indiepop og indiefolk, men hvis folk kaller det rock så er det greit. Rock er et fint samlebegrep for gitarmusikk. Endret 9. november 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Blir litt galt å forvente at alle skal kunne alle sjangre innen elektronisk musikk og da. Sant, men jeg hater ordet techno. Mest fordi det blir misbrukt på det værste. Musikken er kul, men ordet er misforstått. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er vell ikke SÅ vanskelig å høre forskjell på hardstyle og techno vel Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tekno er et samlebegrep jeg og resten av verden foretrekker, beklager hvis vi bruker forskjellige terminologier. Jeg kan godt rette det og skrive "hardstyle", men vi vet alle hva det er. Techno er også en egen sjanger, og samlebegrepet er vel egentlig EDM Hardstyle er mye bedre Dorian! Da er vi enige. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Drit nå i denne teknoen a? I dag er det Vålerenga Kjerke som skal runge over hele landet! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Folk som skriver "tekno" gjør meg gal for en eller annen grunn . Selv om det er sånn det skrives på norsk, tror jeg? Edit: leif Endret 9. november 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg