Eplefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Et par ekstra piercinger i trynet, østeuropeiske språkkunnskaper og en forkjærlighet for spillDu trenger SuicideGirls i livet ditt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ja. Hehe, okei, vil ikke fortelle for mange detaljer da.. Hun kom til meg i ni-tiden på kvelden, også så vi film, Kill Bill 2, også så vi en film til, eller filmen stod på mens jeg tafset på henne.. Også når filmen var ferdig så lå vi og koste med hverandre frem til klokken nærmet seg fem, da sovnet visst begge. Også våknet jeg igjen en gang mellom ni og ellve da kosingen fortsatte. Vi stod opp halv tre eller noe... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Høres vidunderlig ut. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Et par ekstra piercinger i trynet, østeuropeiske språkkunnskaper og en forkjærlighet for spillDu trenger SuicideGirls i livet ditt. Google search finished. Antar siden er suicidegirls.com ? Afk *fap fap* Edit: takk! Endret 8. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jepp, det var det også og ingenting er som å våkne med en skikkelig fin jente ved siden av seg ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Idag har jeg spist kake. Lal, henger du her også? Jæjæ. ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jepp, det var det også og ingenting er som å våkne med en skikkelig fin jente ved siden av seg ^^ Det er awesome. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Google search finished. Antar siden er suicidegirls.com ? Afk *fap fap* Edit: takk! Damn straight. Lenke til kommentar
essi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Lillium: Helg er digg for diskusjoner da Ingen bilder av søstra mi før jeg(eventuelt) får lastet opp det der hun holder det selvlysende kondomet hun fikk i bursdagspresang av sin venninne xD Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er awesome. Ja, kommer nok til å savne det i morgen.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er awesome. Ja, kommer nok til å savne det i morgen.. Det var vel ikke siste gang eller? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Det var vel ikke siste gang eller? Nei, ikke med mindre det skulle skje noe ganske uventet.. BTW: Sovetid nå, god natt kafè Endret 8. november 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 heh jeg er på ord 762 av 1800-2000, så jeg legger meg nok rundt 4 tiden. GG. Må opp kl 13 i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva skjedde med Heino og Zanger-Bob? Jeg savner både diskusjonene rundt de og avatarene inspirert av de. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hva skjedde med Heino og Zanger-Bob?Jeg savner både diskusjonene rundt de og avatarene inspirert av de. they died :O Endret 9. november 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva skjedde med Heino og Zanger-Bob?Jeg savner både diskusjonene rundt de og avatarene inspirert av de. De ligger begravet i forumdypet, begge to. Noen av avatarene er fortsatt tilgjengelige. Forumet var bedre før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Korpsmusikk er digg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Korpsmusikk er digg du KØDDER edit: og der døde tråden. Da regner jeg med at du kødda Endret 9. november 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nei, nå er jeg SINT! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nei, nå er jeg SINT! what teh shet? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg