Eplefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nei, du har vel egentlig rett i det. På alle evanescence-promobilder, da. Er sikkert bare en image hun kjører på elns. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nei, du har vel egentlig rett i det. På alle evanescence-promobilder, da. Er sikkert bare en image hun kjører på elns. hele Evanescence er jo image tvers gjennom Men jeg må si jeg er dypt forelsket i hele imaget og stemmen til hu dama. Mye følelser og slikt involvert. Just how i like it. Forøvrig: My house is your house and my house is my house @pureDJ UNF UNF UNF Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg konkluderer i hvert fall med at ingen av de er sexy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg foretrekker Xandria-damen, hun fra Within Temptation er òg heit, forøvrig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg konkluderer i hvert fall med at ingen av de er sexy. En klassisk fredrik-kommentar. Vel, du er hvertfall ærlig. ^^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg foretrekker Xandria-damen, hun fra Within Temptation er òg heit, forøvrig. Yupp. Er nesten noe av det samme. Hawt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg konkluderer i hvert fall med at ingen av de er sexy. En klassisk fredrik-kommentar. Vel, du er hvertfall ærlig. ^^ Det er viktig det. ;P Lenke til kommentar
essi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Skuffet over at ingen spør hvorfor jeg spiser kake idag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen ? eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg konkluderer i hvert fall med at ingen av de er sexy. Sier meg faktisk enig med fredrik på den. Men kan være fordi ingen av damene var helt min type. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det aktbildet var kjedelig.Må desverre si meg enig. Det var veldig "riktig" gjenomført, men det sa ingenting. Det var ingen følelser som veltet mot meg når jeg så det. Det var ikke noe spesielt galt med det. Det var bare litt kjedelig. Så er jeg kresen også da. Lenke til kommentar
essi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Gratulerer med dagen ? eller? Nesten. Søstra mi hadde sekstenårsdag inntil for 29 minutter siden Endret 8. november 2008 av essi Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg er trøtt.. hadde jentebesøk i natt, så lite soving. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Amy Lee er herlig. Et par ekstra piercinger i trynet, østeuropeiske språkkunnskaper og en forkjærlighet for spill, og vi begynner å snakke . Aktbildet = fint motiv, men dama kunne vært bedre. Se over. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fortell mer!!!!!! Av jentebesøket? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fortell mer!!!!!! Av jentebesøket? Ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen ? eller? Nesten. Søstra mi hadde sekstenårsdag inntil for 29 minutter siden Bilder av denne "søsteren"? Samt eventuell kopi av legitimasjon. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen ? eller? Nesten. Søstra mi hadde sekstenårsdag inntil for 29 minutter siden Så koselig Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gratulerer med dagen ? eller? Nesten. Søstra mi hadde sekstenårsdag inntil for 29 minutter siden Bilder av denne "søsteren"? Samt eventuell kopi av legitimasjon. lol, også en litt typisk fredrik respons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg