Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hehe ... Tja, innstallering av Ubuntu er jo temmelig rett fram. Hvertfall de to versjonene jeg har prøvd (de to nyeste, henholdsvis 8.04 og 8.10). Og så lenge man ikke planlegger å gjøre noe mer enn det mest grunnleggende av dataarbeid (aka. ikke bruke andre programmer enn de som allerede finnes, og ikke rote med innstillinger) er det ikke noen vanskligheter i Ubuntu. Men hvis man skal gjøre noe litt mer avansert enn det stiger plutselig læringskurven brått. Tenk dere å gå rett i en murvegg istedenfor å gå opp en pen, slakk og buet bakke.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe ... Tja, innstallering av Ubuntu er jo temmelig rett fram. Hvertfall de to versjonene jeg har prøvd (de to nyeste, henholdsvis 8.04 og 8.10). Og så lenge man ikke planlegger å gjøre noe mer enn det mest grunnleggende av dataarbeid (aka. ikke bruke andre programmer enn de som allerede finnes, og ikke rote med innstillinger) er det ikke noen vanskligheter i Ubuntu. Men hvis man skal gjøre noe litt mer avansert enn det stiger plutselig læringskurven brått. Tenk dere å gå rett i en murvegg istedenfor å gå opp en pen, slakk og buet bakke.

 

Hehe, men ville ikke installere over windows partisjonen, ville bare teste ubuntu. Men det kom ikke opp navn osv på diskene, so turte ikke å gjøre noe.

Vil ha linux mint jeg. Tenker jeg installerer det på laptopen senere en gang.

Lenke til kommentar
Trenger ikke vri på det at all. Amy Lee er en søt liten jente, hun med fiolinen var straight up HAWT.

 

Edit: Seriøst, Amy Lee ser kliss lik ut på alle bildene av seg selv. Kan hun noe annet enn den "I am vampire"-posen?

 

haha spar meg, Eplefe. Amy Lee ser kliss lik ut på alle bildene fordi....vel, det er nettopp det, det er bilder av Amy Lee og hun ligner seg selv. Kan forøvrig si det samme om hu dama @ suicidegirls og.(ikke at jeg har sett alle bilder av henne, men det har jeg strengt tatt ikke gjort av Amy Lee heller).

 

Og Amy Lee får lov å leke vampyr så mye hu vil. Hun kler det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...