Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PureDJ.com @ Paul van Dyk - Club Space Miamy WMC.

 

Fikk nesten lyst å droppe alt som er av skole, jobb og forpliktelser, ta opp lån på 50-60k, dra et eksklusivt paradisiøst(om slikt ord finnes) sted og drikke meg full mens jeg glemmer meg i et varmt hav av lyd.

 

But noes...

 

edit:

En spillprogrammerer skal kunne skrive research paper...Nå har du hørt det og.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Å formatere (samt partisjonere) (eksterne) harddisker i ext3-format i Ubuntu, for så å sette navn på harddisken og riktige brukertillatelser er evig frustrerende. Anbefales ikke for dem med høyt blodttrykk. :p Men man får det jo alltids til, til slutt. Gjerne etter litt søking i Google, og litt roting i terminalen.

Lenke til kommentar
Å formatere (samt partisjonere) (eksterne) harddisker i ext3-format i Ubuntu, for så å sette navn på harddisken og riktige brukertillatelser er evig frustrerende. Anbefales ikke for dem med høyt blodttrykk. :p Men man får det jo alltids til, til slutt. Gjerne etter litt søking i Google, og litt roting i terminalen.

 

ok, research paper på 2000 som skal høres ut som Jens Stoltenberg i sin mest dodgy natur, er kanskje ikke så ille når jeg ser hva DU driver med i kveld ^^

 

Jeg "hater" linux kun av to ting: brukervennlighet og hvor mye man må sette seg inn i for å kunne bruke det like "lett som windows". Men jeg må si at Ubuntu og Fedora ser rimelig attraktive ut. Jeg prøvde Ubuntu 8.10 og jeg må si at Wifi saker som følger med er det mest frustrerende jeg har møtt hittil og hele manjsjiten ble erstatet med WinXP (hadde Vista/Ubuntu, nå er det Vista/XP, snart kun XP).

 

edit: var vist 2 ting :D

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Å formatere (samt partisjonere) (eksterne) harddisker i ext3-format i Ubuntu, for så å sette navn på harddisken og riktige brukertillatelser er evig frustrerende. Anbefales ikke for dem med høyt blodttrykk. :p Men man får det jo alltids til, til slutt. Gjerne etter litt søking i Google, og litt roting i terminalen.

 

Og jeg som ga opp når jeg prøvde å installere Ubuntu...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...