Eplefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Den kvinnelige eller mannlige utgaven?Den mannlige. Etterpå spradet han rundt i området til klatrerne i bar overkropp. Jeg fikk klem av Ylva da. Søteste lesben i hele Norge. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Lucky you. Jeg har ikke fått klem av noen i dag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 *gi Llandari en god klem* Nei, men seriøst. Åååh, jeg har savna Idunn så vilt, og det var så fint å se henne igjen! Myyp. Og May-Iren og vi pratet og koste oss og miih. Jeg er glad i dag. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har fått e-klem av Eplefe! *danse* Kvelden ble plutselig mye bedre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Lucky you. Jeg har ikke fått klem av noen i dag Du kan få en av meg også, Dari. ^^ *Knuseklemme* Mmmm bon bon. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kan jeg og? Har kjærlighets problemer Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Weeee Hva slags bon bon spiser du? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kan jeg og? Har kjærlighets problemer Ja, selvfølgelig. Jeg er i godt humør i dag! ^^ Søppeldynga, blandet drops, Dari. Vil du ha en fisk? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Søppeldynga, blandet drops, Dari. Vil du ha en fisk? Ja takk. Fisk er godt. (Så lenge det er den typen som finnes i en godtepose) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Heter det ikke ei venninne?Siden det er hunkjønn. Bergensk har bare to kjønn, takk Gud. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Heter det ikke ei venninne?Siden det er hunkjønn. "Venninne" kan være både hankjønn og hunkjønn. Kilde: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=Mozilla-search På samme måte kan "jente" være både hankjønn og hunkjønn. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 She sells seashells by the seashore. The shells she sells are surely seashells. So if she sells shells on the seashore, I'm sure she sells seashore shells. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 She sells seashells by the seashore. The shells she sells are surely seashells. So if she sells shells on the seashore, I'm sure she sells seashore shells. tror jeg knakk tunga mi der. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 She sells seashells by the seashore. The shells she sells are surely seashells. So if she sells shells on the seashore, I'm sure she sells seashore shells. Værsåsnill. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) PureDJ.com @ Paul van Dyk - Club Space Miamy WMC. Fikk nesten lyst å droppe alt som er av skole, jobb og forpliktelser, ta opp lån på 50-60k, dra et eksklusivt paradisiøst(om slikt ord finnes) sted og drikke meg full mens jeg glemmer meg i et varmt hav av lyd. But noes... edit: En spillprogrammerer skal kunne skrive research paper...Nå har du hørt det og. Endret 8. november 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Å formatere (samt partisjonere) (eksterne) harddisker i ext3-format i Ubuntu, for så å sette navn på harddisken og riktige brukertillatelser er evig frustrerende. Anbefales ikke for dem med høyt blodttrykk. Men man får det jo alltids til, til slutt. Gjerne etter litt søking i Google, og litt roting i terminalen. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Å formatere (samt partisjonere) (eksterne) harddisker i ext3-format i Ubuntu, for så å sette navn på harddisken og riktige brukertillatelser er evig frustrerende. Anbefales ikke for dem med høyt blodttrykk. Men man får det jo alltids til, til slutt. Gjerne etter litt søking i Google, og litt roting i terminalen. ok, research paper på 2000 som skal høres ut som Jens Stoltenberg i sin mest dodgy natur, er kanskje ikke så ille når jeg ser hva DU driver med i kveld ^^ Jeg "hater" linux kun av to ting: brukervennlighet og hvor mye man må sette seg inn i for å kunne bruke det like "lett som windows". Men jeg må si at Ubuntu og Fedora ser rimelig attraktive ut. Jeg prøvde Ubuntu 8.10 og jeg må si at Wifi saker som følger med er det mest frustrerende jeg har møtt hittil og hele manjsjiten ble erstatet med WinXP (hadde Vista/Ubuntu, nå er det Vista/XP, snart kun XP). edit: var vist 2 ting Endret 8. november 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Å formatere (samt partisjonere) (eksterne) harddisker i ext3-format i Ubuntu, for så å sette navn på harddisken og riktige brukertillatelser er evig frustrerende. Anbefales ikke for dem med høyt blodttrykk. Men man får det jo alltids til, til slutt. Gjerne etter litt søking i Google, og litt roting i terminalen. Og jeg som ga opp når jeg prøvde å installere Ubuntu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg